自訂搜尋

2009年1月2日 星期五

上水廣場countdown show迎09


今年2008年的除夕夜,我在上水廣場跟大家一齊迎接2009!哈哈.........這晚真的很開心,可是如果大家也在現場的話,我就更開心了!hee..........不過,不要緊,因為我已經拍了很多照片跟你們分享!哈哈...........


這一晚的嘉賓包括郭品超、林峯、孫耀威、楊思琦、呂慧儀、溫家恆、黃(金己)瑩、Kawaii、麥家瑜和我.......等一齊跟大家迎接2009年的來臨,這晚的氣氛真的很熱鬧,大家也渡過了一個十分愉快的晚上。我跟幾位女仕們化身極光仙子,與溫家恆一起行了一個catwalk show。哈哈.......

這就是台上的情況.......

我跟溫家恆合照.......
在台下準備上台的情況.......
我們假裝去親一親郭品超,哈哈.........他真的很有型,很'師'啊!hee...........



我這件裙漂亮嗎?真的很重啊!哈哈...........我跟'金己'瑩、呂慧儀、溫家恆和楊思琦合照..........這次的countdown show真的玩得很開心,而且那條1分鐘倒數的片段是我剪輯的作品,裡面的過場效果、配樂都是我一手包扮的,這裡跟大家分享一下吧!哈哈...........做得不好,不要取笑我啊!

因為映片影響網誌運作,所以經以删除

整個countdown show在一片歡樂聲中結束,最後我們也來一張大合照啊!哈哈................

左起是Angela(主持)、思琦、Kawaii(主持)、(金己)瑩、和我的合照............

最後,我當然要跟郭品超來一張合照吧!哈哈...............好型啊!hehe............


希望這次的相片可以滿足大家吧!哈哈...................

32 則留言:

匿名 提到...

非常滿足啊~ 哈哈~~
不過如果有現場片段就更好啦~~~

現場好多人啊, 好似好熱鬧咁啊~~~
不過你呢身打扮.......涷唔涷呢......><
眾女伴一男, 溫家恒真有艷福~~~

條片好靚~ 好有心思~ very good ar~~~

匿名 提到...

条片整得很有意思呵呵~
果晚倒数活动上的打扮..
系咪好有公主FEEL咁哈~
--kaby

匿名 提到...

伊彤姐姐:
多謝你的分享=)
今次係咪你第一次出席倒數活動???

你的一身打扮好清春活潑呢(便服)
你的一身打扮好高貴美麗呢(仙子服)
你這個髮型好靚!!!

上水廣場的佈置好靚呀!!!
今次呢個活動睇落好好玩!

你的願望亦達成了,,因為你製作的倒數片段放在大螢幕上=)
司儀有無講係由你整架???^^"

今次同場GE香港明星,
除了黃金己瑩外,你係咪無同過其他合作過???

伊彤 提到...

yIN,

好多謝你嘅讚賞吖!哈哈...........其實都唔係覺得好凍,因為做嘢嘅時候已經唔記得咗lu.......hehe...........

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈,都很有公主feeel啊!哈哈............
多謝你的讚賞!哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

當然無人會講依條片係我整架啦!哈哈........因為與節目上嘅嘢無關,多謝你嘅讚賞吖!咁今次夠唔夠喉先?哈哈.....

你講得無錯吖!我除咗同(金己)瑩合作過,好似未同台上嘅其他artiste合作過吖!哈哈.........不過,大家喺公司都會見面,所以並唔陌生囉!哈哈.......

Kee Kee 琦琦 提到...

哇~
好好玩! 好开心wor!
哈哈,你件裙靓呀;-)
扮得0甘靓 重d都唔紧要啦;P
仲有郭品超真的好靓仔wor hehehe;PPP

匿名 提到...

Anita~妳的造型真的好靓啊!感覺那一天真的很開心很熱鬧喔!就像我們在台北的101一樣,大家一起倒數、一起看煙火,一起迎接2009年的到來!
希望明年我會有機會到香港跨年喔!
Happy New Year!

匿名 提到...

點解而家上你個blog,
係拉唔到落去ge???
即係一入你個blog,只可以睇到你呢篇ge一半...其他都睇唔到...!

Kee Kee 琦琦 提到...

jason
我都系0甘
或者是暂时性的
可能server不顺畅 不稳定挂?(我咕)

伊彤 提到...

琦琦,

哈哈,係吖,郭品超真係超級靚仔,我諗我都係好膚淺架啦!我都係仲意靚仔!哈哈...........點解我唔係好明你地講咩?我都無咁嘅問題!哈哈...........

伊彤 提到...

ellen,

是啊!其實我覺得101比我們香港的還熱鬧吖!那你有沒有去101倒數呢?哈哈...........明年會怎樣過,明年再算吧!哈哈...........

伊彤 提到...

Jason,

而家仲有無依個問題呢?點解我無出現你地所講嘅情況呢?哈...........

匿名 提到...

仲係有咁ge問題....
why!?

匿名 提到...

我按左「我的工作」,然後再按「顯示所有文章」,,都係得一篇文章...

匿名 提到...

伊彤,新年快樂呀!!!
妳當晚好靚喎~~
有時間嚟搵我食lunch啦!
我公司啲女同事好掛住妳~~

伊彤 提到...

Chung,

好吖!搵埋你啲同事食lunch吖!哈哈.........多謝你嘅讚賞!hee......

伊彤 提到...

Jason,

我都唔知點解啊?唉........

匿名 提到...

伊彤, 中意靚好正常好正常, 我都中意...哈哈~

Jason, 會唔會係因為browser的問題??

匿名 提到...

yIN:
我唔知呀= ="
點樣睇係咪browser問題???

匿名 提到...

用第二個browser試下...
你係咪用ie啊? 我頭先用ie試開, 淨係睇到第一篇, 不如你試下用firefox啦...firefox好正常...

伊彤 提到...

yIN,

大家咁話,咁就祝大家越嚟越靚啦!哈哈...........

係喎,其實我都有諗過你所講佢ie有問題,不過有時可能係開blogger事!所以............再試試睇吓啦!哈哈...........

Kee Kee 琦琦 提到...

哈哈…伊彤,
也不一定是肤浅的
我看过一篇article说
人找对象时候会找他认为漂亮/美丽的对象
因为一般来说
漂亮/美丽的人的genes( 基因?)都比较‘好’
在繁殖的角度来看
这是很有利的
不知你(们)看懂我的意思吗?
我用英文来说吧(我中文很有限;P)
Generally, natural selection tends to select for better genes
Because these genes normally have higher quality for survival
For example, a person with 'good-looking' gene is also associated with healthier and more intelligent genes.
大家有没有发觉现在的人的样子比以前的人 ‘漂亮’得多呢?
(没看过以前人的样子一定要去博物馆/在网上搜寻看看;P)
这也是因为natural selection process-为了更好的生存因素呢~

Kee Kee 琦琦 提到...

我都是一样的问题
应改不是IE问题
我看得一些其他blogger的blog都正常Wor

伊彤 提到...

琦琦,

我明白你嘅意思,哈哈..........不過我從來無諗過身體健康都會靚,因為我見過一啲身體健康,但係個樣未係好標緻囉!哈哈..........

咁係啲咩問題呢?我真係搞唔清!唉..........唯有辛苦你地,再click入嚟睇囉!嗚嗚...............>,<

匿名 提到...

但我覺得ie問題喎.
因為我test左.
用ie, 只睇到最新果篇.
用firefox, 可以睇晒全部文章+留言板.

我覺得問題係......
用ie的話佢自動有個blogger toolbar,
但用firefox就無.

Kee Kee 琦琦 提到...

mmm...看了yin的说法
我都试用mozilla
就ok了
不过视频就看不到
要另外安装plug-ins了

Kee Kee 琦琦 提到...

噢~
另外 之前说的'scientific arguement/hypothesis'大概是
漂亮的人会有健康的基因
不过健康的人就不一定有漂亮的基因;PPP (看到分别吗?;PPPP)

不过当然说到健康的话
对于现代人类来说
环境和日常生活的各种因素
可能比基因影响更大

hehe 不好意思
我说到这个闷死大家的话题;P

伊彤 提到...

yIN,

你而家仲有無依個問題?我諗應該係因為個video有問題!!haha.........

不過我而家已經delete咗條片啦!哈........

伊彤 提到...

琦琦,

我唔覺得你嘅話題悶,反而我覺得好有思考嘅空間,我明白你嘅意思!哈哈.......

匿名 提到...

伊彤, 其實我不嬲都無問題啊...
係jason同琦琦話睇唔到...
我先研究下咋......

匿名 提到...

漂亮的人会有健康的基因
不过健康的人就不一定有漂亮的基因

唔唔...原來如此......
不公平啊~~ 哈哈