自訂搜尋

2009年1月30日 星期五

拜車公

昨日,年初四,我跟Kawaii到車公廟祈福...


今次算是我懂事以來第一次拜車公,因為今年初四是好日子,所以車公廟真迫得水洩不通!原來現在去車公廟有一些我們稱之為「一條龍」服務,負責幫大家點香、祈福,真的十分方便!到車公廟當然不少得廣去轉一轉風車,希望新一年可以順順利利吧!哈哈.......... 最後,原來有一些叫「車公」利是於大殿裡,只要大家添少少香油,就可以得到「車公」利是一封!保祐大家平平安安、心想事成!哈哈.............還有,因為有傳車公廟求簽很'靈',所以如果大家擔心知得太多,就不要求簽了!

哈哈...........P.S 在這裡祝各位心想事成、身體健康、恭喜發財!hee..............

28 則留言:

匿名 提到...

哈哈...好得意咁...我都未拜過車公啊......

匿名 提到...

Anita:
我都未拜過車公...年紀還少吧= ="
有機會都要去見識一下=)

好開心報紙見到你=)
我覺得你呢個髮型好靚!=]

祝你工作順順利利,身體健康,心想事成,財源滾滾來!

匿名 提到...

有睇你的BLOG,都知你是个蛮相信风水命理的人吧哈哈..愿你"拜完车公"后,你就一年都顺顺利利啦哈:P
--kaby

伊彤 提到...

yIN,

係吖!都幾得意架!哈哈............有機會嘅話你一定要去睇吓!哈哈..........好靈架!hee............

伊彤 提到...

Jason,

係咪真架?你有無覺得我肥咗呢?hehe......不過我覺得拜車公或者拜神嘅嘢無話細個就唔拜得嘅!哈哈.......我手抱嘅時候已經去黃大仙啦!哈哈........

P.S我都祝你心想事成、學業進步、身體健康!哈哈..............

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈.....真的了解我啊!hee........那我也祝你一帆風順、身體健康、青春常駐吧!haa........

匿名 提到...

你包到實一實&淨係睇到塊面,,所以睇唔到有無肥到...=]

睇睇下,你上鏡好似無咁瘦...(不過都係睇真人好d...睇相好難睇得出....)

你係咪想肥番d?因為之前監制叫你要肥番d,上鏡靚d?

伊彤 提到...

Jason,

係吖,不過我就真係覺得自己肥咗架!況且監制話而家係16比9嘅格式拍攝,即係出嚟你一比一,所以要我肥啲囉!不過我肥親都係喺塊面度先!好慘架!哈哈............

匿名 提到...

塊面肥d可愛d麻...哈哈!
個身肥就唔好....著衫唔好睇!

我而家係個身肥左...塊面無肥到= ="

Keith KJ Leong 提到...

香港好兴拜车公啊?
大马没勒!哈哈..
祝你样样顺顺利利、身体健康和心想事成。当然还有青春常驻啊!hehe..
nice to know ya..

Kee Kee 琦琦 提到...

如果有机会去HK一定要去拜下先得 hehe;PP
(我呢读好似无得拜)

匿名 提到...

我也是在大年初一跟媽咪去了台北有名的行天宮拜拜,祈求新的一年平安順利喔!下次有機會我也想到香港過個年!

J.F 提到...

Anita:
我於blogger開左個blog...
得閒就黎啦=]

J.F 提到...

http://jason0110.blogspot.com/

伊彤 提到...

Jason,
哈哈,我個身都有肥架,不過你地實話唔覺,因為我係單骨人囉!哈哈........

伊彤 提到...

Keith,
原來如此!哈哈.........咁你有機會要過嚟香港拜拜車公啦!好靈架!hehe........

伊彤 提到...

琦琦,

哈哈,好喎,你都可以帶埋你啲朋友一齊去睇睇架!哈哈........welcome to HK.....hee^,^

伊彤 提到...

ellen,
原來台灣有一個叫行天宮嗎?在那裡的?如果有機會我也想去看看啊!哈哈......

伊彤 提到...

Jason,

我一定會上去你個blog睇吓的!haha.........

匿名 提到...

Anita~行天宮很有名喔,到台北問人都知道!它在台北市區,民權東路與松江路口!
還有一條很有名的算命街(地下道);附近還有很多的腳底按摩店聚集!來台灣的日本觀光客一定必來的景點喔!重點是我覺得祂很靈驗,我可是從小拜到大呢!

Kee Kee 琦琦 提到...

haha
伊彤做0左HK旅游大使
其实我的朋友们都去过了HK好多次了~
有的年年or隔年都会去

Kee Kee 琦琦 提到...

忘记了:P
我来是想祝大家
元宵快乐~
:-)

伊彤 提到...

ellen,

謝謝你告訴我這一切!哈哈........我下次來的時候,有機會一定去看看啊!哈哈...........

伊彤 提到...

琦琦,

哈哈,我都祝你元宵快樂!哈哈.........做香港旅遊大使都唔錯吖!hee..........

匿名 提到...

車公廟啊....我也沒有去過,不過我去過許願樹,也有把橙丟到樹上呢!(可惜現在已經沒有了)
下次我若是去香港一定要去看看車公廟.......外地人去那裡拜拜,不知道會不會一樣靈驗呢!

PS,我很喜歡你這種妝耶.真靚女^_^

Kee Kee 琦琦 提到...

情人节快乐~
和大家分享这段:

They love you but they are not your lover....
They care for you but they are not from your family....
They are ready to share your pain but they are not in your blood relation....

They are Friends!!!

True friend scolds like a Dad!
Cares like a Mom!
Teases like a Sister!
Irritates like a Brother!
and finally loves you more than a lover~

Happy Valentine's Day!

伊彤 提到...

Bally,

謝謝你啊!那你要去看看啊!我想它一定會一樣靈驗的!哈哈...........

伊彤 提到...

琦琦,

That is so so sweet !! Thank you so much !! haha..........

N happy valentine's day.......haha...^,^