自訂搜尋

2009年1月2日 星期五

2008年最後一次登台

這幾天,我真的很累,所以沒有時候更新我的網誌,真的很對不起!不過,這次我終於記得拍照了!哈哈.......這張是當地的宣傳海報,哈哈......

這次是我在2008年的最後一次登台,所以真的很開心!今次我也是唱那幾首歌,還加多了一首蕭亞軒‘最熟悉的陌生人’。其實我很喜歡這首歌,因為它的旋律、歌詞真的很優美,所以唱的時候也份外投入!哈哈........

這是我在後台拍的......................

這是我在台上表演的情況.............


跟觀眾們握手當然是指定動作吧!哈哈...............
在表演的時候,螢幕上播著我的照片!哈哈.......


最後當然要跟大家簽名留念吧!哈哈...........這次的2008年最後一次登台經已完滿結束了,希望今次的照片可以滿足到大家吧!哈哈..............

8 則留言:

匿名 提到...

伊彤姐姐:
你今次係去邊度登台???
上次東莞(不過係24號的)
今次寫住12月30號...

那張宣傳海報上的資料係copy維基百科- -"...點解我知?因為我有份更新你的資料(維基百科)^^"
大大隻字寫住"2002年香港小姐"=)好威風!!!哈哈

嘩...現場ge觀眾真係好熱情!好多人都拿起相機影相!十足十大明星呀^^
今次淨係得你一個去登台??
你當日的打扮好漂亮呢!!

螢幕上的照片...已是六年前的你= ="

今次好滿足..多謝你post左咁多相俾我地!

但係...我仍然期待你31日晚出席的倒數活動的相片...
當晚你地幾位女明星都好似著得好靚(公主look)(我睇娛樂新聞報道睇到...)

你30號又要登台
31號又要出席倒數活動...
真係好累...加油!^^

匿名 提到...

張宣傳照...個post....好正喎...哈哈哈~~~~~
登台觀眾反應咁好, 係咪好開心呢~

伊彤 提到...

Jason,

係吖,我30號同31號都做到好夜,而且之前嗰日29號晚又剪片剪到好夜,所以真係好攰吖!哈哈...............

伊彤 提到...

yIN,

係吖!都幾開心架!哈哈..........不過都幾遠架!坐咗好耐車先到!哈哈.......................

匿名 提到...

伊彤, 我相信你辛苦都係值得既, 係喎, 咁你黎緊有d咩工作?

伊彤 提到...

yIN,

我諗新年之後應該會忙啲,而家有好多細節嘅嘢仲傾緊!哈哈...........

總之我希望新年之後,大家都好多好多嘢做啦!哈哈...........

匿名 提到...

咁呢次係去邊度登台架???^^"

伊彤 提到...

Jason,

依次去台山,都好遠架!要搭3個幾4個鐘頭車!哈哈..............