自訂搜尋

2009年2月23日 星期一

學警狙擊-討論(一)


今晚,我乖乖的留在家中收看第六集的學警狙擊,雖然這一集沒有我的戲份,但我也覺得很精彩,尤其是那些槍戰的情節......

天哥死去,看著芯姐‘人到中年,人又無,錢又無’,這種感覺真的很可憐!試想想如果這個情形發生在自己身上會怎樣?唉...一個字‘慘’...........個人認為如果愛情離我而去,至少身旁有錢的話也可以給自己些少安全感,所以我一直認為女人一定要有些少積蓄!以防不時之需!哈哈........

在今集結束後的預告片段,我看見自己識破悠悠不要假扮小公主的時候........我看見自己面上的暗瘡非常清楚!唉.......高清啊!高清........為甚麼電視要轉高清呢?唉!甚麼瑕疵都清楚可見,何必呢?如果高清在電影上,我覺得是一件好事,因為在拍攝的時候,無論燈光、攝影都花很多時間,將演員最靚的一面呈現大家眼前,而且每次都是單機拍攝,不是三機一齊拍。

但是電視就不同了,因為我們講求效率,所以拍攝的時候最緊要快、快、快,有時在拍攝群戲的時候,會因為方便大家而‘打世界光’(世界光—即是一盞燈同時供給眾演員使用),但有時候因為眾人的膚色、距離等的差別,所以遷就得A就未能滿足到B,所以有時看出來觀眾可能問「為甚麼那個演員這麼白、又或是為甚麼他的眼圈好似那麼深呢」等等的問題,都可能是因為世界光的源固!哈哈........有時候又因為我們早接夜,夜接日的工作時間,令大家的皮膚變得時好時壞,暗瘡、粉刺的問題真的令我們很困擾!我們也想將最漂亮最好的一面帶給觀眾的,誰會想聽到別人批評自己「皮膚差、演藝差......」等這些難聽的評語呢?而且我覺得凡事看得太清楚、知得太多,就沒有驚喜了,有時候些少的神秘感可以令人有幻想的空間,不是嗎?哈哈...........

38 則留言:

匿名 提到...

kaby报道.睇完第六集啦!枪战好似CS游戏呵呵~
其实上周前几集都留意到有D镜头,见到你脸上颗痘痘落!只是就不跟你提起啦:P
无所谓啦!观众最留意的系演员的演技哈!
演员日夜颠倒拍戏太辛苦啦!也影响皮肤差吧?林峰也是捱得..有D镜头也都影佢有痘痘@_@
但依然不损佢靓仔名声啊哈哈哈~

匿名 提到...

哈哈~ 最在意居然係暗瘡...呵呵~~
其實果時話轉高清我都有諗過呢個問題啊哈~
演員化妝咪要花更多時間? 哈哈~

岩岩睇到有人scan左學警新聞:
http://farm4.static.flickr.com/3491/3296617200_e865e6cbf9_o.jpg

匿名 提到...

女人一定要有些少積蓄!以防不時之需!----我很認同你這句話呢,女人不管有沒有結婚,都一定要自己藏些私房錢啦,一定要為自己留點後路....

昨天那集的槍戰真的很精彩,看得好過癮啊,雖然才短短幾分鐘,但拍攝過程一定也很艱辛;不過我覺得很奇怪的是,那個天哥不是應該知道要開槍射他的是司機阿忠,(因為那時候女警都還沒拔槍),但怎麼感覺他以為開槍的是女警...還是他想搶女警的槍打阿忠啊....

匿名 提到...

hi 伊彤^^
今晚果集又有你喇!雖然戲唔多 但係基本上平均返集集都出-.-
暗蒼方面 我都睇到-.- 但係唔緊要啦XD 遠D睇就唔覺 哈哈
不過做藝人真係幾辛苦 食無定時 不分晝夜咁拍野 真係辛苦你>_<!
我會繼續支持你架^^

講開芯姐 又真係好耐冇睇周海眉拍劇 我覺得佢喊果d戲好似!好好睇^^

匿名 提到...

好期待今晚你大聲話江若琳= ="

唔洗怕D暗瘡會俾人話...
你見到話你演技好&演得好自然ge comment都開心番晒啦=]
等我再留多次果d comment俾你睇啦=]
可以俾埋其他人睇=]
1)「我覺得佢做戲都幾好」
2)「agree...佢做得挺自然」
3)「我都幾留意佢...佢做戲好自然!!!由其宜家做peggy....好有警察feel」

鍾嘉欣d皮膚都係差,但都有好多fans...
所以唔洗怕d暗瘡架=]

學警狙擊平均收視29點,最高31點。

伊彤 提到...

Kaby,

如果每一個觀眾好像你一樣就好啦!我怕他們會像我媽媽一樣,會討論演員那個皮膚差、那個做得不好、不漂亮!哈哈...........

伊彤 提到...

yIN,

係吖!真係好慘架!我未入行前,啲皮膚都幾好,唔知係咪知我捱得,嗰時通常啲辛苦劇、要勞動嗰啲劇,通常我都有份,仲要啲通告都幾甘架!所以.........唉,不過唔辛苦又做唔到好成果姐!哈哈!!不過真係要多謝你地嘅體諒!

伊彤 提到...

Bally,

是啊!你說得對!無論有沒有結婚,也應該有些錢在身邊啊!哈哈..........

其實我覺得林利因為看見身邊的女警還有在司機後面的警察,所以他想借女警來威脅柏翹!這都是我的想法而已!haa.........

伊彤 提到...

Pig,

今晚嗰集有我?點解我唔知嘅?係吖!有好多人都專登睇海眉架!哈哈........
不過你地記住要繼續追喎!支持我就要繼續睇啦!唔睇都要開住電視架!哈哈........多謝你嘅支持啊!哈哈...........

伊彤 提到...

Jason,

多謝你嘅鼓勵,當然我都係想人地睇我啲戲先!無錯!哈哈........我見到其他人比我嘅comment咁正面,真係好開心架!哈哈......因為我見到比起其他artiste,我啲comment算係好正面啦!有啲我見就連三哥,佢地都踩佢!真係救命吖!哈哈......
有啲呢,又話依個唔靚,演藝又差,所以我都已經好開心啦!哈哈...........

匿名 提到...

今天第七集,你的鏡頭好多呀....

還是那句:我好喜歡你裡面的造型啊,帥氣中帶點美麗 ^_^

匿名 提到...

今日第七集,我睇左4-5個字左右就出左街食飯...所以仲未睇之後....頭果4-5個字都未有伊彤...我等左好耐呢!!
好想睇伊彤鬧江若琳果part!

伊彤 提到...

Bally,

真的不知怎麼說啦!哈哈.........謝謝你啦!哈哈.......那你要繼續追看下去啦!哈哈..................

伊彤 提到...

Jason,

Oh,你出街食飯當然係睇唔到啦!唉!咁你夜少少記住睇返啦!哈哈.........

匿名 提到...

睇見你地講阿忠開槍暗算大佬果幕, 以我的理解呢....我估大佬係以為佢想射個女警, 因為果時師姐岩岩衝左出黎...之後阿忠向佢點頭示意去搶槍...再之後柏翹先到......><

話時話三哥真係好man, 哈~ d學警們個個都型左好多~ d黑社會都好正啊~ 哈哈~ 不過還好女角都唔輸蝕~ ^__^

伊彤 提到...

yIN,

你嘅睇法都幾好,我都幾認同!哈哈......你嘅講法係最合理囉!哈哈.........
哈哈,你又讚我地吖!呵呵!好開心添!heehee...........

匿名 提到...

睇晒第七集喇=]
第七集見到你另一個look=]
d頭髮放晒落黎=]
呢集你真係好多戲份!
仲有,你(楊佩琪)好似好為食...因為o係柏翹屋企你好快就坐低拎住d碟...哈哈!

*原來咁樣交代你見過悠悠賣老翻...
你要有不同的表情去問悠悠=]又要友善地同悠悠打招呼,又要疑惑,又要好奇...

匿名 提到...

其實學3真係幾好睇, 越黎越中意laughing哥了, 尋晚最後望住芯姐走個樣...好深情啊....^_^
唯一係邦少轉工都轉得幾快, 第一輯離開學堂後好似話要去做演員定咩, 第二輯開雜貨店, 第三輯就開漫畫店...哈...哈哈~~~

仲有睇到d討論區, 好多人議論紛紛, 岩岩過左一星期咋, 已經有人係度講結局啦, 又話柏翹會死定點, 好多猜測啊~ 哈哈~~
同埋又有研究話, 會唔會開下輯, 同下下輯喎...你有無收到風啊...透露下~~~~~~

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,係吖!咁你覺得我放哂啲頭髮落嚟係咪好lady呢?哈哈......嗰場就係我第一日開工拍嘅,就係依場,監制睇咗覺得唔夠madam所以我之後所有場口都係紮起頭髮囉!只此一場放哂啲頭髮落嚟咋!哈哈.......

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,我都有上討論區睇睇啲人嘅意見,真係有好多人討論喎!不過係一件好事,至少証明有好多人睇啦!係咪?哈哈........

其實我地同監制食飯嘅時候,真係有講過吓會開第四輯,不過真係要睇睇你地支唔支持我地嘅收視啦!哈哈.........

匿名 提到...

放晒頭髮落黎真係幾lady=]
o...咁果場真係要睇多次喇...哈哈...之後果d都係紮起頭髮...

好彩今日第九集最後見到你=]

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,係咩?我未睇喎!hehe.........

匿名 提到...

睇左第九集未呀?
今日第十集又有你喎=]

暫時總結:伊彤只有第六&第八集無演出...
第七集比較多戲份=]

我呢個星期5日入面,我屋企開左3-4次電視...希希收視會高番d啦..哈哈(只得我...有可能嗎!?望就望其他本身無乜點開電視ge人都開啦!@@")

匿名 提到...

好好睇呀~~~我都覺~

匿名 提到...

真係令我覺得香港既警察好有型

匿名 提到...

学警狙击11集在线观看

伊彤 提到...

Jason,

希望今個星期啲收視有30點以上啦!哈哈........我仲未睇第九集!不過就睇咗第十集囉!哈哈..........我知你好乖架啦!屋企唔開電視都有追!哈哈...........我已經好開心!hee...........

伊彤 提到...

Kitson,

哈哈..........真係好好睇?hee......咁就好啦!我都覺得啲警察好型!hee........因為我都好型!哈哈.........係喎,既然你覺得咁有型,有無諗住去做警察吖?哈.......

匿名 提到...

更係有啦...
我呢星期就報考喇!!!

伊彤 提到...

kitson,

咁希望佢會收你啦!哈哈.............

匿名 提到...

但佢地只係請d好叻既人ja
唔知會唔會choose我呢.....

伊彤 提到...

Kitson,

哈哈,係咩?啲警察好叻架咩?不過我識有啲警察都唔係好叻咋喎!咁你覺得你自己叻唔叻呢?我都祝你早日考到啦!哈哈..........

匿名 提到...

考到咪知我叻唔叻law~~

匿名 提到...

考警察啊? 加油加油~ 我都有諗過, 不過我sure自己pass唔到體能要求...哈哈~~~

伊彤 提到...

Kitson,

咁預祝你成功啦!你睇吓,咁多人支持你,一定得啦!hee.........

伊彤 提到...

yIN,

點解體能一定唔得?其實可以練姐!哈哈,不過可能你都係講吓姐!haa..........

匿名 提到...

因為覺得自己非常唔fit哈~~~ 行兩步路都覺得攰...哈哈

伊彤 提到...

yIN,

咁就算啦!身體要吖!哈哈..........