自訂搜尋

2009年2月18日 星期三

等到了,學警3出街了


哈哈哈哈...............真的很開心,因為學警狙擊終於出街了,大家覺得情節緊湊嗎?
回想起學警不知不覺已經來到第三輯,真的有點興奮,因為我已經由從前的學警變成師姐了,而且多年來合作無間的同事們已經變成老朋友再變成家人了!哈哈................

看著大家一起成長,我相信這輯‘學警狙擊’一定比第一、二輯更好看,我不知道大家是否認同我,但只要看過第一集,就已經被它吸引住!哈哈..............雖然在拍攝的時候,我因工作而受傷,但我確信還是值得的!因為好的演員,認真的制作,好的監制、導演為著共同目標去努力,是值得大家去支持的!哈哈............

20 則留言:

匿名 提到...

我也覺得學警3真的很好看耶....
才前幾集就這麼好看,後面的劇情一定會更加精彩!!!!

你真的很有師姐的樣子呢~看起來就很強啊!

J.F 提到...

Madam Yeung(伊彤):
我而家淨係睇左第一集...
你好早就出左黎=]
第一集個演員名單,你排第三個=]
即係你o係學警狙擊係第三個出場=]
哈哈

我想問令到你受傷果場,有無拍多次架??
因為你一俾個疑犯踢低左,就無再影過你/..\"
之後出現個鏡頭就係番到警署...

匿名 提到...

Anita~真的終於期待學警的播出了!我在網路上也看到囉....在今天我生日同時,又可以看到學警,真開心!而且第一集就看見妳的出現,表現真不錯,我想後面會越來越好看!

匿名 提到...

伊彤, 哈哈哈~ 有睇啊有睇啊~~~
第三輯終於似警匪片feel了~~ 第一輯係勱志片, 第二輯...我都唔知算咩類型...><
正啊~ 好似好耐都無出警匪片了~~~
不過你今次做便衣就無制服誘惑了(講笑), 其實你中意做軍裝定便裝呢...哈~~~
係喎~ 得閒介紹下 特別職務隊 有咩特別丫~~~ ^_^

伊彤 提到...

Bally,

那你要繼續追看下去吧!哈哈..........謝謝支持啊!hee............

伊彤 提到...

Jason,

有無搞錯架?又話忠實fans??只係睇咗第一集..........唉!你快啲去睇返吖!知唔知,你地唔支持直接開電視睇!邊度可以幫手支持收視呢?oh my god !! hee........快啲睇啦!

伊彤 提到...

ellen,

祝你生日快樂,雖然遲了一點點,但是也祝你心想事成,哈哈.......謝謝你的讚賞啊!那你要繼續支持我啦!hee.........生日快樂!

匿名 提到...

初來報到! =)

一直也有留意你的演出,進步不少!!加油呀!!

伊彤 提到...

yIN,

哈哈..........都可以咁講啦!而且我覺得今輯有啲挑戰電視赤度添!哈哈........仲有大把精彩嘢睇!記住留意吖!

其實我兩樣都鐘意,不過講輕鬆一定係便裝囉!無咁重吖嗎!哈哈.......

其實特別職務隊係負責黃、賭、毒囉!成日都要跟人!哈哈.........你繼續睇落去就會清楚啲啦!hehe.......

伊彤 提到...

blue,
多謝你的支持,多謝你一直的留意!哈哈.......很開心你的讚賞!hee......^.^

匿名 提到...

我睇晒5集喇
今日(第五集)我係開電視睇架!
我諗通常都係星期五我先可以開電視睇...
平時就網上睇吧!
集集都有你喎...
仲要係特別職務隊入面黎黎去去成日都只係得你&吳卓羲d戲份!=)
你個角色好串呀..哈哈!

匿名 提到...

今天的第5集,又看到伊彤你啦!

真好,希望每一集都看到你......

我愈看你的造型愈喜歡~

匿名 提到...

你呢篇文章張相,,今日第五集見到=]
當你地捉杜亦天d手下的時候...

伊彤 提到...

Jason,

我都未睇第五集添!唉,因為有啲舊同學食飯囉!哈哈........你地喺邊度睇?話我知吖!不過你只係星期五開電視就唔好啦!唔睇都開住電視幫吓收視都好吖!hehe..............

伊彤 提到...

Bally,

真的嗎?你喜歡我的造型嗎?hee.........謝謝你啊!hehe.........那你要繼續收看吧!哈哈.......................

匿名 提到...

我本身睇開果個網站話"Due to legal reason, the HK Dramas section has been deactivated indefinitely. Our focus will be shifted to Mainland, Taiwanese, Korean, Japanese, and Anime. "
唉><"
我都想幫下手提高收視率...但係我番學的日子,爸媽唔俾開電視架= ="
http://www.pctvb.cn/hk/4207.html

伊彤 提到...

Jason,

吓?咁嚴?真係慘啦!不過讀書當然係緊要啲!哈哈...........努力!

匿名 提到...

我也覺得很好看~~真得看了第一集就會一直想看下去~超想知道後繼續會怎麼發展!!

伊彤 提到...

不留名先生、小姐,

咁你就要繼續追落去啦!哈哈............多謝支持!hehe.......^,^

Jun Hean 提到...

回想起几个月前追看学警狙击的时候, 一些剧情会令我回想起学警雄心及学警出更的, 我看这部真的很好看, 令人预想不到的就是Laughing哥竟然是卧底的时候, 因为在还未知道他是卧底之前很串很乱来的样子, 做卧底做得这么逼真, 我想这是学警狙击最受欢迎的原因之一吧? 真的期待着学警4, 相信你还会有演出的对吗? ^^

PS: 当警察是我小时候的愿望, 曾经申请及面试警长的职位(在你们香港是称呼"督察"), 无奈被家人坚持的反对被逼放弃, 唉...