自訂搜尋

2009年5月22日 星期五

訂閱人數少了

WHY WHY TELL ME WHY.......

今日當我一打開自己的部落格,發現訂閱我文章的朋友由原來的18人,現在只餘下4人?Why??

真係有點兒不高興啊!不過,我少了更新我的log是事實,但是,究竟你們去了那裡呢?請告訴我!哈哈...........

32 則留言:

ViNcEnT 提到...

我之前明明按左訂閱ar
你教我既....
點解會變左無訂閱AR??

ellen 提到...

Anita~我還在喔!

simile 提到...

i am one of the four people who have 訂閱文章 , because i just receive a email saying you have a new topic. i am sure many of us are still supporting you !!!! You know ? there are 99 fans nearly 100 fans in the forum supporting you ... NEVER GIVE UP ANITA ...

you didn't update your blog and also going to forum , BECAUSE you are really busy !!

ANITA , remember what i always said to you ??

" no matter what happen , simile ( ocean ) will still support forever !! "

Alex Chan 提到...

Anita, I support you as well!! I guess I am one of the 4 too!! I guess there maybe some problems with Blogger.

USED 提到...

I tell you! Exam!
haha
I dont subscribe ur blog but I do visit regularly^_^

Connie 提到...

唔好灰心呀
我相信遲D會有更多人來訂閱
我地永遠都會支持你的
加油!

Helen 提到...

伊彤,其實你無上黎呢d日子,我都無點樣上黎睇過,因為你真係無update個blog....
但都你唔洗咁灰心,好快d人會回來架啦!!
支持你!!^^

yIN 提到...

因為我不是blogger用戶....
唔怕啦~ 唔訂閱都日日上黎睇架啦~ ^^

simile 提到...

hahahaha look it's back to normal now . LOOK is 19 readers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LizZ 提到...

伊彤姐姐 我冇訂閱喔 不過我收藏咗你個網站吖 我日日都會上黎睇下你有冇更新噶

ViNcEnT 提到...

又變返19個啦

Jason 提到...

我一直都係上黎你個BLOG架...
forum都係...
我將你個blog&forum都擺左入"我的最愛"架=]
我相信各位唔會離你而去ge!

伊彤 提到...

To all my dearest,

哈哈,我睇到你地咁多位嘅留言真係令我好感動,而且仲比我知道咗原來大家真係關心我,同支持我嘅.......我真係唔知講咩好啦!.....嗚嗚!

仲有就係有啲朋友一直都無留言,究竟今次都留言比我!i love u all !! truly from my heart !! Thank you so much !! haa.........^,^

yIN 提到...

係咪感動到想喊呢~
要唔要紙巾啊?

哈哈~ ^_^

你得閒快d寫返blog啦~
我地等緊架......

simile 提到...

hahahaha i argee with yIN ....we are also waiting for you to come back to the forum !!!!!!


i know you are really busy doing something important , but remember to look after yourself.

i don't know when you are going to see my message , but i feel so happy when i saw your feed back ^^.


伊彤姐姐 >> take care ^^

from simile

Helen 提到...

伊彤,終於等到你reply啦.....
既然咁感動,就要多d寫blog啦!!!等到我地頸都長埋!!

匿名 提到...

这一段时间来,要用代理网站才能进入你的BLOG..所以也少留言啦!不过你的文章一更新,我们也都会来看的!--kaby

伊彤 提到...

yIN,

係吖!好感動吖!唔該比張蘋果temple我吖!哈哈........

伊彤 提到...

simile,

哈哈,係吖?我都上咗個orum度留言架啦!不過好似無咩特別更新,所以大家可能唔覺姐!哈........

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,我都知我係懶咗好多,掛住休息!不過我會盡量快啲pdate la!!haa...........不過講真,依排無咩靈感寫嘢就真!

伊彤 提到...

Kaby,

你要用代網上來?為甚麼會這樣呢?我開blogger也是因為想在內地及台灣等地方的其他支持我的朋友可以上來我的部落格!但是你現在告訴我,要用代網上來?唉......怎麼辦好呢?哈........

yIN 提到...

blogger 好似同yahoo blog & youtube 一樣比內地封左.....

伊彤 提到...

yIN,

吓?唔係吖?y?tell me y??haa..........

yIN 提到...

都係早幾日既事黎咋...我朋友本來寫開yahoo blog, 而家搞到上唔到都好慘...哈哈...

why...我就真係唔知why啦...總之應該都係一d政治問題...你明架啦...

blue 提到...

我無訂閱 不過我有keep住唻睇架~
但少左留comment就真既. hee..
唔好唔開心啦 :) 仍然會支持你!

Connie 提到...

伊彤 多D上來啦 好期待你個blog更新呀
去你個blog已成為我每日上網既一部分的習慣

Helen 提到...

懶!!唔準你偷懶呀!!
記住要打blog!!雖然我依家比較忙,少左開電腦,但每次一開電腦都第一時間去你個blog睇呀!!
不過我都同意你既講法,有時候係真係無咩靈感.....
每個人都好掛住伊彤你呀!!!!

伊彤 提到...

yIN,

我諗我明你講咩!哈哈..........

伊彤 提到...

blue,

係吖!我見你少咗留言啊!哈哈..........
既然你都成日上嚟,唔爭在訂埋啦!哈..........

伊彤 提到...

Connie,

嗚嗚,真係好感動吖!哈哈,多謝你吖!hehe........

伊彤 提到...

Helen,

唉,我咪upload 咗新囉!哈哈..........

Kee Kee 琦琦 提到...

hey hey 伊彤~
好耐无上黎啦!
你最近点呢?
过得好吗?
我闭关了一段时间-工作好忙呀@_@

不要为这个订阅的东东不开心啦,哈哈;P
(唔。。。我都不记得我有没有订阅了添?
我迟D check下先~)如果没有我会subscribe ;-)

till then, take care~