自訂搜尋

2009年5月25日 星期一

張智成mini演唱會



哈哈哈哈,我知道大家很掛念我,所以今天無論有多累,我都要更新我的部落格,跟大家用文字來見一見面!哈哈........昨天晚上,我去了黃埔花園的YO-PARK,看叱咜903‘雲妮鍾情’Ⅹ張智成演唱會...... 張智成—可能大家未必熟悉,因為他已經有一陣時間沒有出碟了,其實我一向都很欣賞他的R&B風格,而且他的唱功也是很厲害的!尤其是他的假音!今次他推出新專輯,我想是大家的福氣啊!這張名為‘暗戀’的專輯!真的真的是‘正’,因為他的每首歌也是很好聽的!在現今的樂壇裡,已經很難找得到一張首首歌都好聽的專輯了!哈哈............我本人推介‘暗戀’、‘迷魂陣’、‘愛來的剛好’......等!大家一定不要錯過! 昨天的表演,他還唱了多首的舊歌,例如凌晨三點鐘、may i love u ......等,令我不其然很想找回他那兩張專輯來聽聽!哈........... 不知道大家又喜不喜歡張智成呢?如果你未聽過他的音樂,本人極力推介這位實力派的歌手給大家!哈哈...............

21 則留言:

ViNcEnT 提到...

伊彤又Update啦
我又拎第1

simile 提到...

hahahaha " 所以今天無論有多累,我都要更新我的部落格 " i like 張智成 's "MAY I LOVE YOU" , " 迷魂陣" and "愛來的剛好" as well. BUT i have to say his " MAY I LOVE YOU " is the best. i listen to it all the time. i love it !!!!
i didn't know you like him as well, hahahah

simile 提到...

Love you ,Love you ,May I Love you? Tell me what to do

才能讓你不孤單 我不孤獨 一起找幸福

當這個世界一步一步華麗到荒無 請放心 我還是你的信徒

Love you ,Love you ,May I Love you? Tell me you love me too

我可以繼續付出 付出就夠我滿足

不相信愛情對我 永遠(的)殘酷 我奢望 時間會為我祝福

伊彤 提到...

Vincent,

哈哈,勁啦勁啦!次次都係你第一啦!哈.......

伊彤 提到...

Simile,

哈哈,你識佢喎!咁佢嘅新碟你真係唔可以錯過啦!ok?哈哈.........

Connie 提到...

你講到佢咁好
等我都試下聽佢D歌先
哈哈

Helen 提到...

迷魂陣好聽呀!!
我一早就down左落黎^^

伊彤,我都知你會好累,慢慢黎啦...唔洗咁急既^^
近日我都係包粽子包到1,2點先訓,不過都好大滿足感^^

伊彤 提到...

Connie,

係吖!極力推介!哈哈........

伊彤 提到...

Helen,

嘩!你咁叻識包粽吖?勁吖!哈哈,真係年紀輕輕就識咁多嘢!唔.......做你老公都幾幸福喎!哈........

Jason 提到...

我未聽過張智城呀= ="
我淨係聽過張如城...哈哈哈!!

睇黎你好鍾意R&B音樂=]

ellen 提到...

我都好鐘意張智成,佢o係台灣專輯都賣得很好!算係實力派唱將喔!不過佢o係台灣好久冇發片,好期待佢o係台灣可以再發新片!

伊彤 提到...

Jason,

咁你真係要聽吓啦!哈...........

伊彤 提到...

ellen,

哈哈,是啊!不過他應該很快就會去台灣宣傳那張‘暗戀’的專輯啊!只是我們香港比較幸運,他首先在香港做宣傳而已!跟著就是內地、還有台灣啊!哈..........

yIN 提到...

識但唔熟...哈哈......
睇黎我都要去搵佢d歌黎聽下補課~ 呵~~~

伊彤 提到...

yIN,

好吖!好吖!哈...........

Helen 提到...

呵呵...聽你咁講我會面紅呀!!
其實我都係半學半整既姐,唔算得話叻

LizZ 提到...

哇原來伊彤姐姐都中意張智成嘎~?我都好中意嘎~!雖然佢一直冇出碟,但系都都周不時聽翻佢D歌嘎~!
5知伊彤姐姐有冇林過往歌手方向發展咧~?

伊彤 提到...

Helen,

叻就要讚架啦!而且咁細個就識咁多嘢!大個啲就好吃香啦!而家都已經正啦!哈........

伊彤 提到...

LizZ,

哈哈,如果我向歌手嗰邊發展,你地會唔會技持我先?哈...........

Helen 提到...

多謝你先啦^^
遲d既事遲d先算,依家顧掂好依家d野
反轉頭問下你啦!你呢?

LizZ 提到...

梗系會喇伊彤姐姐~!
系咪真嘎?你搞到我好期待添吖~!