自訂搜尋

2009年5月6日 星期三

掛念你


不知道為何,這幾天突然好想你......

分開了一段日子了,你好嗎?習慣了嗎?壞習慣還在嗎?愛令我們走在一起,也因為愛令大家分開,或者Timing是一個恆久不變的問題。如果我長大一點,可能少一點衝動。如果你經歷多了,也可能把事情處理得圓滑一點。有時候,我覺得愛情好像打遊戲機一樣,需要過關。起初兩個人開始遊戲,大家步伐一致,好快就過了第一關,慢慢難道越高、問題越多,大家也花多了時間去找尋過關的銷匙。有些人兜兜轉轉,四周圍尋找那條鎖匙,都找不到;有些人卻令悟能力比較高,經過一些錯敗後,很快就找到那條銷匙。可是愛情從來是兩個人的事,一個行得太快,一個行得太慢,也會令彼此有所距離。當大家在思想、行動上開始得不到共識,不能一致過關的時候,有些人會來個quick save,儲存一下記憶。有些人會選擇不眠不休務求打爆機為止。也有些會選擇關機,從新再開始過。而我覺得自己是屬於quick save那一種。雖然分開,大家都不知將來會怎樣,可能我用半年的時間已經成長,又可能我要用更多的時間去增長我的智慧。

不過愛情從來是兩個人的事,有天大家再次遇上的話,如果感覺到彼此仍然相愛,可能大家很快就可以打爆機,從此過著幸福快樂的生活了。

但是世事難料,可能那時候他已經刪除了所有的quick save,從新再開始遊戲了,所以timing永遠是愛情裡不可控制的事。我只能夠控制自己去不去他,但永遠控制不到何時可以遇上他或者再遇他。

39 則留言:

Helen 提到...

有感而發?!

simile 提到...

that is so touching ..............

i wish i can delete the save , but i can't ..........

Bally 提到...

我覺得你說的都好有道理...

二個人在一起就必須一起成長,一起面對許多問題,也該互相遷就。

如果之中有一個人突然失了反應,那真的很難繼續下去...

Timing真的很重要~
有時候就算只有一秒,也能讓原本二個不相干的人,情牽在一起....

啊~~不知道我什麼時候才能在對的Timing遇見對的人呢?
不過我對愛情這東西還是有點怕;我想這個Timing還是別來好了...

ellen 提到...

Timing真的很重要!
只是屬於我的Timing遲遲未到,到底對的人何時才會出現,我自己都不知道?
或許他永遠都不會到呢?

USED 提到...

可能太難過關, 只好等到自己有精神的時候再嘗試;
可能光碟已刮花了, 怎樣都讀不了, 彌補的方法是再買同一張的遊戲光碟, 那時候, 很多朋友約你出去遊玩, 最後玩遊戲機的念頭告一段落。

說不定,有一天會有一隻更好的遊戲推出,
到時可以刪掉舊的SAVE,
釋放空間好讓新的遊戲QUICK SAVE:)

時間可以沖淡一切,是對的。

當時間是水,糖是甜蜜,
水多了,我們的挑戰就是令水中的甜蜜,
調到自己想要的味道。

伊彤 提到...

Helen,

無錯,有感而發吖!哈..........

伊彤 提到...

simile,

I can understand !! 比啲時間自己去進步,有一日會知道自己嘅答案!

伊彤 提到...

Bally n Ellen,

其實我也跟你們一樣啊!但是我覺得只準備好自己,對的人就會出現在對的timing 啊!哈.........

伊彤 提到...

Used,

很喜歡你這段說話,謝謝你!哈哈......^,^

Helen 提到...

Timing的確好重要,所以要懂得把握!!
我認為Timing一到,你的人便會出現係你眼前,凡事隨緣吧!

LizZ 提到...

唉伊彤姐姐..呢篇文章真系令我有好大感觸..事關我啱啱同我男朋友分咗手..系佢追我先嘎..但系佢E+話5想太花精力喔..但系我真系好想追翻吖!因為我肯定我同佢之間都仲系有感覺噶!究竟我應該點做好吖?

伊彤 提到...

LizZ,

有時啲嘢係迫唔嚟,比多啲空間大家,諗清楚,有幾愛對方,咁彼此先會識珍惜,你地仲咁細,而且都未搵到條過關銷匙,經歷吓,冷靜先,緣份未盡嘅話始終有一日會喺返埋一齊!放心!哈......

LizZ 提到...

嗯..我會努力噶喇伊彤姐姐!
不過呢段時間我真系茶飯不思吖..成個禮拜都冇乜點食嘢..瘦咗差唔多8斤..呢個減肥方法真系好有效..

伊彤 提到...

LIzz,

唔好咁細個就減肥吖!8公斤真係瘦得太離普啦!你再唔食多啲嘢,我就唔睬你啦!知道嗎?要愛惜身體吖!自己唔愛自己,人地點會愛你呢?

Helen 提到...

Lizz,你要食番多d野啦!!唔係伊彤真係唔釆你....haha
教下我點減磅,我依家真係肥左好多,要減減減!!!

LizZ 提到...

...多謝伊彤姐姐同Helen嘅關心...我E+開始食翻多D嘢喇...
Helen如果想減磅,最好嘅方法就系好似我咁..食少幾多得幾多..不過好5科學..

Jason 提到...

伊彤...我覺得你可以出番本愛情書!
可以將你所發表的愛情文章集合起來...然後推出新書=]
書名可以叫做"伊戀"(依戀)架...^^"

Love 提到...

I Guess you and him also have a lover or target already

Love 提到...

I Mean new one ( Other One)

simile 提到...

LizZ - hope you find your MR.RIGHT . Don't be so upset , maybe the next one are waiting for you . ^^ i will support you

Jason - i agree with you . i will the first one to buy it hahahah ^^

伊彤 - i kind of understand now , i will learn "it". THANK YOU

Helen 提到...

Jason,你既suggest唔錯呀!!
伊彤可以做才女^^

Lizz,我都係問下姐,我都自己一套方法^^

LizZ 提到...

simile- Thanks 4 ur supporting ah...I believe that happiness is just next 2 me!
Helen- 你又有咩方法吖?講黎分享下

Helen 提到...

Lizz,我既方法好簡單,就係做運動&戒口^^

伊彤 提到...

Helen,

我完全認同你吖!不過真係想減肥的話,最緊要係食豐富嘅早餐,跟住就係小食多餐!哈哈..........當然運動係緊要嘅,不過盡量唔好做完運動後一個鐘頭內食嘢,因為好易吸收!哈............^,^

伊彤 提到...

LizZ,

你食返嘢就好啦!不過唔好再教壞人吖知道嗎!你嘅減肥方法,又唔健康,而且個人瘦起上嚟會無光彩架!知道嗎?而且一係就好易有厭食証,一係就好易反彈!No way !!哈...........

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,等我再寫多幾啲文章,我都好想出吖,不過才女就唔敢講,一啲個人嘅意見想同大家分享姐!哈..........不過我好鐘意你改嗰個名—伊戀.....哈哈!Thz for yr suggestion!!哈............

伊彤 提到...

Love,

我唔知佢有無已經鐘意第二個,不過喺依段分開咗嘅日子裡面,佢令我更冷靜去感受自己,去探索咩係愛,咩係幸福......或者對我嚟講,我真係未有興趣從新買過另一隻新game,可能我又成長啲一啲,感覺、思想又唔同咗啦!人去到唔同嘅階段就會有唔同嘅想法!所以對我嚟講,我暫時都希望quick save,我控制唔到隻ame幾時壞,不過,我希望喺佢未壞之前,我可以搵到自己條銷匙啦!哈.........^,^

不過我想問吓你嘅意見,你覺得我搵過一個新好啲,定繼續去quick save 呢?哈..........

伊彤 提到...

simile,

我好開心聽到你講依句說話,我寫文章都只係希望用我一啲想法,可以幫到大家,亦幫到自己從新去思索大家一生都學唔完嘅感情問題!

如果我嘅文章可以比一啲啟發大家,我好有滿足感!亦都好開心因為可以幫到你地!哈..........

Helen 提到...

伊彤,多謝你既認同呀!!
我本身係一名運動員,都好清楚食量既控制
不過我每次練完水,番到屋企都唔會食晚飯,因為食唔落.....所以一日都只係食兩餐,除非真係好肚餓啦!而且有時候做運動員既都有禁忌,就好似例如有d野要戒口,所以有d野都盡量少食

Jason 提到...

伊彤你鍾意個名(伊戀)?!
yeah!=]
如果第時你出書真係用埋呢個名,我會開心到訓唔著添...哈哈

Love 提到...

Forget all la, He havd gf already and u also many boy around u
add oil

yIN 提到...

感情呢d野, 通常外人講就好易, 但如果身為當事人就...唉......
都係兩個字: 緣份啦緣份啦...

伊彤 提到...

Love,

你點睇得對佢已經有gf?仲有又點解覺得我身邊有人追呢?

伊彤 提到...

yIN,

我都好認同你依句說話,所以有啲嘢我地大家都唔會知,究竟係緣盡?定係緣份未盡呢?...........>,<

伊彤 提到...

Jason,

我真係有咁嘅一日先算啦!哈..........

Helen 提到...

伊彤,一定有既!!

LizZ 提到...

伊彤姐姐點解咁耐都冇update嘅?系5系忙得濟吖?

伊彤 提到...

親愛的,

真係唔好意思吖,因為依兩個星期真係好忙!所以無時間update同更新我嘅blog!!sorry.........haa^,^

Helen 提到...

伊彤,忙係一件好事!!繼續努力吧!!但也要多休息^^