自訂搜尋

2009年8月16日 星期日

跟大家的第一次聚會2009


這個星期六,8月15日,終於舉行了第一個跟大家見面的聚會,我真的感到非常非常開心、快樂.........

不經不覺,我寫網誌已經寫了兩年多,在這段日子我認識到很多不同的朋友,無論在我剛出道已看我演出、還是新加入去支持我的,我真的非常感激大家一直以來對我的支持。
第一次的聚會,雖然人數不多,但是氣氛真是十分融洽,而且大家為我悉心安排的節目和驚喜,真的令我很開心,很難忘!還有你們送給我的禮物、生日蛋糕、特別是那張自製的生日卡!我真是非常非常的感動..........嗚嗚!

這個就是大家悉心為我準備的蛋糕..........



第一次跟大家見面,感覺一點也不陌生,而且很有親切感,可能是因為大家早已經在網上認識好一段日子了!哈哈...........這次以後,每當跟大家交談,我就可以立刻想起你們的樣子了!哈哈哈哈........感覺不是更近更親密嗎?hee.............所以那些未能出席的朋友,我真的很希望在未來的日子能夠跟大家相見啊!哈哈.............

我的字漂亮嗎?哈哈...........不過不失吧!hee.........


這些是當天的照片,希望跟那些沒有來的'你'分享!哈哈..............



31 則留言:

ocean ( simile ) 提到...

i am LOVING it !!!!!!!!! So beautiful ...... Hope you like our presents hahahaha ^^

My is a bit normal = =

Hope your wish come ture ^^ !!!!!!!!!!!!!!!

Alex Chan 提到...

ummm a bit late, but belated happy birthday! I do wish you a great 2009 - 2010. I watched 仁心解碼, its a good series, but you only had a small supporting role, with a sad ending. Hope you can get more main roles in the future..ganbatei~~ I am junofrog by the way from your forum. ummmm...fan版Juno 10port you. haha dont really know how to type Chinese...=.='

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Jun Hean 提到...

好棒的生日聚会哦!!! 羡慕死我了...

真的希望日后一有机会可以到香港旅行的同时也去找你, 记得到时候也顺便做我的导游咯, 就看有没有这个缘分了, 哈哈!

~all the best & have a nice day~ ^^

Jason 提到...

真係玩得好開心=]
今次黎唔到ge朋友...總有機會可以黎到=]
你地如果差唔多番黎hk,話俾我地聽...我地可以睇下搞唔搞gathering,唔一定生日先搞架麻=]
我地第一次見面真係唔係好陌生...好快就熟絡!
我一出去接伊彤...感覺上係好似已經見過面咁...唔陌生呢xd
期待下次gathering!(但...真係可能要好耐...)

yIN 提到...

感覺其實好似見網友咁~~~ ^^
可惜大家都好忙, 下次見可能要明年lu~

果d"新奇又刺激"ge生日禮物有無拎比其他朋友玩下呢? 哈哈哈~~~

伊彤 提到...

Ocean,

你嘅禮物點會普通呢?嗰兩本書is so good!! haa...........n love to c all of u !! that's true........haa

伊彤 提到...

Alex,

吓?原來junofrog is u !! haa...........how come it look different here?? haa.......不過你未遲,我都未生日,我8月25日生日的!哈哈............希望下次見到你啦!哈哈..........

伊彤 提到...

Jun Hean,


哈哈,好吖!我諗一定有依個緣份嘅!希望下次聚會見到你地啦!哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,不過唔知你地對第一次見我又有咩感覺呢?而且有無唔認得我?哈哈.......

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,有吖!我比我屋企人玩,我媽咪話,點解會有電架?電死我啦!哈哈.......都幾搞笑!Daddy就話幾得意喎咁囉!哈哈............but it's really funny !! haahaa............

pig 提到...

唉-.- 冇得去果D就慘啦(我)T^T
得相睇!仲吊癮呀-0-
希望下次有得去!

不過見到大家咁開心都覺得好正!
我要多D相睇 po多d啦^^!

Helen 提到...

開初都唔係幾認得伊彤,只係有種視線吸引我去望,咁岩伊彤又望我,望望先認得(hee...)
anyway,我覺得幾開心,話哂第一次既gathering,我好想快d再搞呀!!不過方公子話要等佢高考,等我同samuel會考完左先搞,其實等得我地兩個考完可能係5,6月既事,都差唔多暑假啦.
不過個日番到屋企唔係幾舒服,因為...飲得太多飲品...個胃唔多舒服

Helen 提到...

張自製生日卡>>我覺得mama地,下次應該搵yin去設計!!

Alex Chan 提到...

haha wooops...

Yea I am junofrog, I look different ma? haha I guess its because of the sunglasses la.... which one look better lei??

伊彤 提到...

Pig,

你去咗邊吖?咁耐無上嚟同我傾計!哈哈,我都希望你可以嚟啦!因為都想見吓你!比啲相嚟睇吓都好吖!起碼下次打字嘅時候,可以諗到你嘅樣!親切啲!哈哈..........

伊彤 提到...

Helen,

唔緊要啦!下次唔好飲咁多啦!哈哈.......
其實我覺得你地嘅心意係最緊要,所以我覺得好好好好靚吖!哈哈..........Thz

伊彤 提到...

Alex,

哈哈,兩張都好睇吖!哈哈..........乜你地個個都咁多個名架?哈哈..........

Alex Chan 提到...

haha no a, only 2 jei..not many.. Alex Chan and Juno...=.=' ...wei i don't want ga wor... but everyone who sees me will call me that... i have no choice ma~~ haha and I dont mind as well~~ The day when Juno became an artist, people started calling me ...juno la... almost 8-9 years... haha got use to it.

By the way, hope you can understand my Chinglish.

Connie 提到...

今次既party冇得去我已經sad左好耐,所以唯有昐望下次可以去到

Helen 提到...

伊彤:
多謝你讚賞張生日卡wo....
我無咩設計天份,一切以簡單為主,總之你喜歡就得啦!
睇黎你幾鐘意個份"新奇又刺激"既生日禮物,下次我一定會再花多d心思去買禮物俾你ka啦,哈哈...

伊彤 提到...

Alex,

咁你靚仔過Juno, 哈哈,不過佢真係好勤力架!我幾欣賞佢做嘢嘅態度!哈哈........我當然明白你嘅chinglish la haa.........

伊彤 提到...

Connie,

Don't be sad !! 傻豬,next time 仲有大把機會!放心,一定等埋你!哈哈.........不過你地記得多啲上嚟同我傾計就真!哈哈............

伊彤 提到...

Helen,

吓?下次啲驚喜仲驚啲?唔好嚇我喎!啲蛇蟲鼠蟻唔好玩吖!我會嬲架!哈哈.......我個人越大,受驚嚇嘅程度越嚟越低架啦!求吓各位手下留情吖!哈哈哈哈.............

Helen 提到...

伊彤,
其實大部份既主意都係我出,所以你小心我一個就得啦,哈哈
玩"電"呢d既玩意其實得好少,所以唔會買到咁多俾你玩,而且如果真係買我自己都會試好多次,因為都怕會有危險,傷到你
總會鍚住你既,哈哈....

Alex Chan 提到...

wah thanks for your compliments anita, but i do agree with what you said though, i believe that Juno is a hard worker as well.

yIN 提到...

無錯係la, 小心helen得架la~ 佢唔講我都唔知有d咁既野...哈哈哈~~~

話時話我地已經諗好左下年ge禮物了~~~ =.=

Helen 提到...

yin,
咁快將d責任推哂落我到?!哈哈...
如果唔係怕整傷伊彤,我早就買左個火機啦!
下年既禮物係.....=賣關子,唔講住XD

伊彤 提到...

Helen n yIN,

吓?你地咁快諗到下年送咩比我?哈哈?唔係掛,咁要等多上年先見到我咪好慘囉!哈哈..........我接份禮物!呵呵.......

我都知你地會錫住我,所以我都好放心!哈哈...........

伊彤 提到...

Alex,

Haa, u are welcome la , 咁一於下次預埋你,就無得唔去啦!hee............

Helen 提到...

伊彤,
有幾放心先?!怕唔怕我又整估你呀,哈哈...
如果要等到下年先再見,都會係好長時間..