自訂搜尋

2009年8月18日 星期二

電話終於響了


我的手機壞了差不多個多月,昨日終於修好了.......

為甚麼要修理那麼久?哈哈...........一個字‘懶’。不過昨天終於立下決心要修理好它!這段日子裡,我試過不下過百次不知道有人來電,可能朋友都以為我不想接他們的電話,其實我只是不知道而已.........唉!不過,我終於終於把它修理好,可是另一個大問題又來了!唉,唉,唉...........

原來大頭蝦的我並沒有將資料做後備儲存,所以我通訊錄裡的電話號碼全部消失了!唉,真的很可憐啊!但是我又怨得誰?是我自己不小心!所以希望各位看見這篇文章的朋友們,請致電給我!哈哈.............

希望各位萬一真的不幸像我一樣電話壞了,要去修理的話!請記緊要做‘後備儲存’啊!~~~~~~~

55 則留言:

Connie 提到...

今次终於做到第一個
雖然你冇唒D資料,不過唔緊要la,我相信見到呢個blog既朋友一定好快同你talk番d number,我既電話冇呢個問題,但係遲d都要change la ,而家正儲money中^^

Jason 提到...

好野!你終於整好部電話!
上次gathering食下午茶,你又係唔知電話響...哈哈!
o...我之前都係拎過電話去整...d電話no.都係唔見晒...
不過好彩我有電話簿&自己班contact list...
咁你save番我電話no.未架??xd

Jun Hean 提到...

hoho... 我没有你的电话号码?你要给我吗? 哈哈哈!XD

伊彤 提到...

Connie,

勁喎!做到第一個留言喎!哈哈...........唉,原來係software 嘅問題,唔係喇叭壞,不過整返好,我真係好開心,希望我嘅朋友真係快啲上嚟比返個no. or call me back la !! haa..........

Helen 提到...

伊彤,
你終於都整番好部電話啦,下次唔好再咁大頭蝦!!
不過你同我一樣..."懶",好多時都係因為咁而將有d野拖奈左都未搞點
我部電話遲d都要換,之前唔小心倒(寫)左支洗甲水,部電話又擺左係隔離,依家都壞壞地
要唔要我電話no.呢,哈哈(講笑)

Alex Chan 提到...

I hate it when that happen!!!! You get excited and disappointed at the same time....~~ but hey!! you got your phone fixed!!! have you posted this important announcement on facebook?.?~~ But your friends will understand ga la~~

伊彤 提到...

Jason,

我有你record haa, 你真係好彩,我以為只有你嗰個未做back up , so i just save yr no. n i find out that , yr no. was the only i have save........>,< 唉.......

伊彤 提到...

Jun Hean,

嘩,你都幾主動喎!哈哈...........

伊彤 提到...

Alex,

我都好憎架!不過都無計啦!算囉!唉.........我無post 喺facebook wor !! haa...........唔緊要啦!要搵我嘅一定會搵我,唔搵我嘅就當大家緣盡啦!哈哈..........隨緣!

伊彤 提到...

Helen,

咁你都要同我一樣小心啲啦!知道嗎?哈哈...............

Helen 提到...

伊彤,
其實你最好搵本簿mark低所有電話no.,如果下次又係咁你都可以搵得番
當然最好就係預早save哂落張card到啦,咁就唔洗好可憐咁由第一個人既電話no.按到去最尾果個,不過前者都係其中之一既穩定方法
方公子真係好釆,只係save左佢個電話no.,哈哈...

Jun Hean 提到...

其实主动是件好事的,至少成功了还可以在我的电话里添加一位香港朋友的号码嘛,(不如我再主动一点吧,给你我的号码:+60164878XXX,哈哈!)

我的主动会把你吓倒吗?如有真不好意思哦!XD

Helen 提到...

這位朋友,你真的很主動wo....

Jun Hean 提到...

To Helen,

哗!倒是你先被吓倒了,哈哈哈!
nice to meet you ^^

Helen 提到...

Jun Hean,
好高興認識你!
才不是,伊彤是第一個吧!
原本我都沒有想過會說這番話

Ben 提到...

之前我就用過software嚟backup我W850i裡面的短訊, 所以你可以根據電話形號搵到適合的software, 然後backup電話里所有資料到電腦, 包括電話號碼and短訊.

ocean 提到...

ANITA,

hahahaha ANITA sorry i don't meant to laugh. BUT remember don't be "SILLY " next time .

i am sure your friends will contact you and i can feel you can a really good friend. BECAUSE you are really nice ^^

Canief 提到...

電話最煩的還是失去了些資料....

我因工作關係每天也得帶著三台電話,如果全部都壞了就.......

想想也覺得可怕 =p

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,唔緊要,我下次一定記得save, 又或者下次壞,我選擇買過另一部,咁咪唔會唔見哂啲電話囉!哈..........

伊彤 提到...

Jun Hean,

哈哈,無,無嚇親!哈哈...........放心!

伊彤 提到...

Ocean,

我諗要搵我嘅就一定會搵我嘅!哈哈.........不過我下次都一定記得back up la !! haa...........

伊彤 提到...

Canief,

吓?三部電話?咁你不如帶兩部,一部係可以插雙卡啦!哈哈...........

Helen 提到...

伊彤,
最緊要係下次唔好再咁大頭蝦啦!
受過一次教訓就要學精d^^

Alex Chan 提到...

haha ho, 隨緣 (^oo^)~~ I like!! For the past 6 years, i have been living in a little town (you cant imagine how bad it is...omg) in Canada for Uni and have lost contact with most of my friends (include HK). I rarely use xanga, fb, msn, etc... I was quite depressed and worried that they may not find me..haha (sang gor sor lo gum).. But I was happy that they did find me this summer when I went back, when I finally went back for vacation!! So I laughed when I read 隨緣, because its a very optmistic attitude!!

Canief 提到...

我都試過,但係雙卡太快無電,捱唔耐,所以之後都放棄左。

有無黎我個blog睇架妳?唔留言當無黎過,我發現,我其實唔知寫比邊個睇的.....=-= 都無人知我寫blog,但我又日日都check下有無人留言,超低b =-=

Helen 提到...

Canief,
你可以講多次個網址俾大家睇,大家一得閒會上黎睇ka!!例如我,哈哈...
你都上去我果個睇下

Canief 提到...

helen

好的,謝謝妳!

妳個個網址係咩?

我個個係 http://canief.blogspot.com/

Helen 提到...

Canief,
我會慢慢了解你,哈哈..我一得閒就上去睇下啦^^
其實你可以係留言板到post ur blog website,大家就會知ka啦,如果無人想炸左個留言板既,你留既message就唔會咁快無左
我果個都係留言板到post左,你得閒都上去睇下&留言,唔留唔得ka^^

Jun Hean 提到...

TO helen,
哈哈!其实我好羡慕你们香港那边的生活,如有机会我一定过去走走看看 =)

TO 伊彤,
再给你最后三个号码:386,如果你信得过我的话,哈哈!=P

謝明博馬陰人放購ˇ屁ㄉ人不董識貨ㄉ人精打細算ㄉ人霖宏百里緒恩駛溟含凾信攔醬油邱科信彰柏宏與簽纏t06單耳耽溺娟謝政道QKPb戲曲學院部大汐布袋戲model mode台北不婚獨子女 臺獨 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
嗯,不见了重要的联络号码真的好令人头痛
我之前试过在MSN上面的display caption叫人联络回我;P
所以我自己现在呢 就会save在SIMcard里面
手机坏要换也不怕
我会觉得好懒,好麻烦 要找回全部联络人
而且我们‘这个时代’的人都不像‘之前的’ - 都不会记得人家认电话号码;PP
有时候连自己号码都忘记..ahaha~

Kee Kee 琦琦 提到...

跟jun hean打声招呼~
halo~
同乡wor..hehehe...

伊彤 提到...

琦琦,

我都知可以save 喺sim卡,不過sim卡只可以save 200個電話,唔夠用吖!哈哈..........不過多謝你嘅意見,我下次會save去memory stick !! 哈哈..........容量多啲吖嗎!哈哈.........

Jun Hean 提到...

琦琦,
原来你也是同乡的, 你好你好! =)
KL近况那边好吗? 我刚从GSC看Laughing Gor回来而已, 哈哈!!!

伊彤 提到...

Alex ,

我都好鐘意依個terms haa, 隨緣.............

伊彤 提到...

Canief,

你未嚇親我!哈哈...........咁你留多次你個blog address here la!! haa........

Helen 提到...

Jun Hean,
你有機會就黎HK玩啦^^

Bally 提到...

Anita:
很久沒來了,你好嗎?
看到你的電話....
哈哈,好巧哦!我前幾個月也買了一支跟你一模一樣的呢,我好喜歡呀!
真的白得很好看 ^_^
前陣子我還安裝了一堆軟體進去呢..:)

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
边个叫你你人面0甘广阔lei;P
嗯,memory stick都是个好ge办法

不过我就没有靠这个方法了
(事关我仲用紧古董机;P)
而且d重要联络都唔到200个;P
通常唔见了d工作的联络会比较麻烦
所以个d就一定save喺simcard度
(经过以前的大头佛之后)

Kee Kee 琦琦 提到...

hi jun hean,
KL ok la..我其实在怡保工作
不过周末一般都会回去KL
都没什么特别的事情喇~

helen,
哇哈,好努力帮人推介blog0甘话wor;P
我都会去你blog度捧下场;-)

原来bally又係好耐无上黎呀..

Bally 提到...

Kee Kee 琦琦..
其實我都有上來的啊~
只是有時候都不知道說什麼才好呢!
有時候遇上心情不好的時候就更不想說話囉~

伊彤 提到...

Bally,

哈哈,真的嗎?你也是用這部手機?哈哈..........其實我也很喜歡它!

真的很久沒有看到你的留言!哈哈.........希望你會留多一點啊!哈哈..........

伊彤 提到...

琦琦,

哈,係吖!無咗啲工作要用嘅電話真係好煩架!因為啲客唔會再比過佢地嘅電話你!哈哈.............不過我相信每人都總會試過好似我咁大頭蝦嘅!哈哈.........點都要拉啲朋友落水!哈哈...........不過,我會記得back up 架啦!哈哈..........

Ben 提到...

電話號碼無咗,可以同朋友攞返。。。但如果係重要的短訊又或者照片,就會永遠都失去當初的那份感覺。

我的電話未曾壞過,但電腦的harddisk就死過幾次,去旅遊的相、畢業的相等,渣都無得淨。而最勁嘅係連backup嘅harddisk都可以死埋,真係注定有啲嘢只適合存在回憶裡面。。。

Bally 提到...

Anita..

好開心啊~我好耐都冇留言,可是你還記得我,令我好感動 ^_^

我真的很中意這支手機呢~也保護得不得了,也許以後我們可以常交流一下如何玩這支手機哦!:D

伊彤 提到...

Ben,

好認同你嗰句,可能有啲嘢整定啦!當緣盡嘅時候,你想留都留唔住,要嚟嘅趕都趕唔走..........人生就係咁架啦!亦都係因為咁你先估唔到佢下一秒會發生咩事姐!哈哈.............

伊彤 提到...

Bally,

沒問題,哈哈.........不過,你知道有新的soft ware update 嗎?哈哈..........試一下,快一點啊!

Bally 提到...

Anita,
有新的soft ware update?我不知道呢....

哈哈!我不太敢亂update...我都是安裝一些主題和軟體而已

伊彤 提到...

Bally,

我就是因為沒有upgrade, 所以它才不懂發聲,我去維修,他也只是幫我upgrade 就好啦!哈哈........所以我才會叫你去upgrade 啊!haa..........

Canief 提到...

留多次比妳喇~

請記低~

http://canief.blogspot.com/

Kee Kee 琦琦 提到...

aiya...am late...
happy belated birthday 伊彤...
my company laptop was not behaving well so my internet access was limited...
hope you had a good celebration with family and friends ;-)

伊彤 提到...

琦琦,

唔緊要,多謝你嘅祝福!哈哈..........我好開心!thz...........

Kee Kee 琦琦 提到...

hey hey 伊彤,
how's everything going?
我琴晚睇了近打(Kinta)-华丽台播放
原来有你演出~
i have wanted to watch it after knowing about it last year,
as Kinta was actually the district in which my 公公婆婆(maternal side) has been reciding from the early days when their parents came to malaya...
...and seeing you in the show is kind of a nice surprise;-)

伊彤 提到...

琦琦,

哈哈,係吖!咁好唔好睇吖?did u like it??哈哈.............我做成點先?我真係好想睇吖!哈哈..........

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
原来你都未睇过套戏呀?
HK揾到黎买吗?
如果你要我都可以寄卑你既

讲你的演出我觉得ok吧
(电视播得好夜
我都睇到好想眼训)
成套戏黎讲就麻麻地我觉得
不过都唔怪得边个
我之前读过。。话呢套戏为了要领奖
就从原本拍成的‘历史片’改为‘功夫片’
(鬼佬始终比较中意睇华人的功夫片?)

或者这样令个storyline变得好差-我个人意见)
不过你的戏都算几自然:-)