自訂搜尋

2009年8月13日 星期四

8月15號的聚會


有一段日子沒有更新我的網誌了......

大家好嗎?掛念我嗎?哈哈..........這段日子確實提不起勁來寫文章,真的對不起,不過很快就可以跟大家見面,我真的又期待又興奮!

大家一直在我的網誌、論壇支持我!不經不覺都有年幾兩年的時間,在這段日子不斷有新朋友的加入,不但令我認識到更多的朋友,更給我更多的鼓勵!真的十分十分感激大家!

今次8月15日的聚會,是我第一次跟大家見面的聚會,我真的感到得興奮,就好像跟心疑對象第一次約會一樣!哈哈...........不過這次不只是一對一,而是見一班一直支持自己的朋友,所以心情份外緊張!希望大家會踴躍參加吧!哈哈............

20 則留言:

Jun Hean 提到...
作者已經移除這則留言。
Jun Hean 提到...

哎呀! 我不可能过去那边啦, 太远了, 而且没有机票也没有护照, 哈哈! XD

我很想亲笔写张生日卡并寄到香港给你的, 如果你愿意透露地址给我的话 =P

无论如何, 先送上一张我过去的作品当送你的生日礼物, 希望你会喜欢 ^^
http://img.photobucket.com/albums/v325/kudo_bernard_lim/shinichiandkid.jpg

预先祝你: 生日快乐!!! =)

Jun Hean 提到...

PS: 其实我好想出席的, 唉... =(

Jason 提到...

我都好期待!=]
聽日見喇...伊彤~!
記住約1點半黎到喎!!=]
聽日一定會影好多相...

Canief 提到...

妳得閒都去我個blog睇下,留個言丫,唔知點解,近期開始想打blog,呵呵

Canief 提到...

我係福夭,改翻做英文名,驚妳唔記得我,所以提提妳 =p

ellen 提到...

可惜我沒法過去,下次來台灣喔!

Kee Kee 琦琦 提到...

hey hey 伊彤,
long time no see ar...;P
hope you are keeping well la:)
gathering? 係迷early birthday gathering? hehe...
有一段日子少了来这里
八月到了我就忽然想起你;P
(想到我妹妹八月生日 而你就比她大两日)

Kee Kee 琦琦 提到...

哎呀~ 伊彤呀~
激死我喇~
我呢今晚觉得好懒 唔想打开工作d野
就諗住去睇下你的forum注册埋支持下你啦
点知我点了注册然后再点同意
个page竟然proceed唔到~
试了两次都唔得wor

jason 提到...

下...真係註冊唔到!?...
之前我地都有識ge人係登入唔到...
唉...點解會咁架?

伊彤 提到...

Jun Hean,

唔緊要啦!你喺咁遠出席唔到,總有機會嘅!而且我覺得相識,相見、相聚都係緣份啦!我地可以喺依度傾計都係緣份囉!哈哈...........Hope to c all of u !! haa.......

伊彤 提到...

Canief,

原來你係福夭,哈哈,咁好啦!我就記住佢啦!其實你想開始寫blog都係一件好事吖!好似我咁,我就係好鐘意同人分享嘅感覺啦!而且仲可以識到你地咁多朋友!我真係好開心!hee..........

伊彤 提到...

ellen,

不要緊吧!一定有機會見面啊,而且我們在這裡交談也是緣份啊!哈哈..........

伊彤 提到...

琦琦,

真係好耐無見你上嚟我個blog啦!仲以為你唔記得我啦!嗚嗚...........

吓?點解會登記唔到架?你睇吓遲啲得唔得?

係吖!今日大家提早同我慶祝,我真係好開心吖!哈哈...........我唔識點形容吖!嗚嗚..........太感動啦!^,^

伊彤 提到...

Jason,

真係好多謝你好多謝你地咁多位吖!我真係唔知講咩好!你地咁愛我,我都好愛你地!希望未來嘅日子,你地都會繼續支持我啦!^,^

Jun Hean 提到...

哈哈! 昨晚看来你真的很开心, 我也替你感到高兴, 记得上传昨晚的照片跟大家分享哦 ^^

~永远支持你~

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
开心就好喇~
迟d记得分享d相wor

个forum我今日又试黎啦
都仲係唔得
唉~

jason,
我都唔知点解~
最衰我又几电脑白痴
係迷我同个forum无缘;P

Helen 提到...

好奈無係到留cm啦...
係到訪問伊彤:
你見完我地既真面目之後有咩感想呢?

伊彤 提到...

Helen,

見到你地就當然係好開心,好親切啦!哈哈..........你地嘅支持係對我好大嘅鼓勵!哈哈..............

Helen 提到...

哈哈...
學yin講個句"一日不見,如隔三秋"
不過去完洗手間番黎之後好似miss左好多野...哈