自訂搜尋

2008年12月29日 星期一

伊一刻

各位親愛的朋友和粉絲們:

我的部落格已經由
伊一分,伊一秒改為伊一刻了,希望大家會喜歡吧!

哈哈.........多謝各位的支持!


17 則留言:

匿名 提到...

好似改左好耐架la喎, 而家先講ge......

匿名 提到...

呵呵....時間越來越長囉!

匿名 提到...

good
新一年新面貌新標題新年快樂!

匿名 提到...

sounds cool, like the name of a Japanese animation.

~袋鼠國路人甲~

匿名 提到...

HI,Anita..My name is Fion!
I sent a letter to you before..you had reply me..do you still remember??How are you now???Remember to add oil!

匿名 提到...

不知不覺又到新一年...
新blog 新網址 新標題 新朋友
好開心見到支持你的朋友愈黎愈多!
希望可以繼續同你一齊過下一個新年 再下一個新年 再...
每年 每一個節日 新年快樂^^

匿名 提到...

因為等會兒要去看煙火,所以先跟Anita說聲~Happy New Year ..........

匿名 提到...

伊彤姐姐:
☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘───╮∴°
╭┴──┤HAPPY ├╮
│o o│牛YEAR │●°
╰┬──╯    │ ∴°﹒
☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍˍˍ/∴☆

伊彤 提到...

yIN,

係吖,改咗好耐啦!不過有啲朋友唔知吖嗎!所以咪提提大家囉!哈哈............

伊彤 提到...

ellen,

真的很對不起,因為這幾天比較忙,所以沒時間回覆你們的留言,還有更新我的blog......sorry!!

伊彤 提到...

Jason,

新年快樂,係吖!新嘅一年希望大家開開心心,身體健康,心想事情啦!哈哈........

伊彤 提到...

袋鼠國路甲人,

謝謝你的讚賞,希望你會喜歡我的部落格!哈哈.........

伊彤 提到...

Fion,

我當然記得你啦!哈哈.......依幾日都忙緊工作,所以無時間上咗更新我的近況!哈哈......如果你有時間,可以喺依度留言,直接同我傾架!哈哈.........多謝你嘅支持!hee..........

伊彤 提到...

Pig,

好吖!我都祝你新年快樂,希望我可以一直喺度同咁多位繼續過每年的新年、聖誕、大節日吧!哈哈...........

伊彤 提到...

ellen,

我也祝你新年快樂,身體健康,一起渡過每一個節日!hee...........

伊彤 提到...

Jason,

你整得好靚吖!多謝你吖!我都唔知講咩好,咁我再祝你學業有成,心想事成啦!hee............

匿名 提到...

伊彤姐姐:
那隻牛牛只是copy我的fd,
但我只send左俾兩三位朋友(包括你)
哈哈!=)