自訂搜尋

2009年4月25日 星期六

Wedding雜誌攝影-4


大家期待以久的晚裝今次終於都出場了!哈哈哈...........

大家會否有些少失望呢?哈哈??首先送上第一套紅色晚裝........



如果我真的結婚,我一定不會穿紅色晚裝的!因為似.........‘勵鬼’啊!哈哈...........

這是第二套,其實這一套真的得大,胸位又大、又高,所以總是難難的,可以婷婷說這件拍出來很漂亮,哈哈...........所以我也要買本看看才知道啊!哈哈............


不知道大家喜不喜歡我的晚裝look呢?哈哈................還有兩套晚裝,再次再留給大家看吧!哈哈..........

15 則留言:

Helen 提到...

第二套都幾好睇!!
遲d要睇埋另外幾套先^^

10Jai 提到...

倆套都靚呀~不過第二套好似 ‘花’咗少少..
第二張相好唔似你呀!!

Helen 提到...

第二套比較有夏日氣色,第一套其實個cutting都幾好,如果轉做紫色,一樣咁既好睇!!
伊彤你穿咩都靚架啦!!

simile 提到...

i would like to thank you "Michelle" ,"婷婷" again and all the people who are working in this Wedding雜誌攝影. YOU guys are really amazing. thank you for all of you working so hard to present those beautiful pictures. >>>>>>>>>>>Thank you so mcuh ^^

i think 晚裝 looks pretty good. it is not what you think that bad. it looks wonderful. i doesn't feel any despair. because it looks good on you. i am sure everybody think so too.

BUT honestly compare to 婚紗, 婚紗 is better. but 晚裝 wansn't bad at all.

i tell you what ???

i like it ^^

LizZ 提到...

哈哈我呢邊都有fresh con吖~月拋嘅都要澳幣45蚊..都幾貴下...
我覺得伊彤姐姐著深色果套好好睇吖!好修身同埋好elegant吖!

Jason 提到...

我覺得第二套,藍色果套好好睇!!!=]

yIN 提到...

紅色我又未至於覺得似"勵鬼"既...
但係, 第一眼的感覺係: 朵花咁大既.....

USED 提到...

Thats just so beautiful!
Although you might tired, but I think it worths!

LizZ 提到...

嗚嗚嗚..伊彤姐姐今日冇上黎..

伊彤 提到...

Helen,

哈哈!係啦,我都鐘意第二套多啲!哈哈......
你話我著咩都靚?咁下次著套病人衫你睇啦!哈哈.....講笑咋!hee.........

伊彤 提到...

各位親愛的朋友,

因為我的Key Pat壞咗,所以我覆大家留言嘅時候有啲困難,所以我應該遲少少先可以覆到你地sorry!!..........

10Jai 提到...

著套病人衫??好wor..我唸大家都想睇 :p

Helen 提到...

伊彤你真係識講笑!!
如果你穿病人衫,我都幾期待睇!!
新嘗試呀!!哈哈...

小霖 提到...

嘩!!!原來伊彤你唔只幫呢本雜誌影婚紗相,原來仲有晚裝!!!!(驚喜!)搞到我更加期待!!!
我覺得兩套晚裝都好好睇!一來你著得靚喇:D ,二來我比較喜歡色彩鮮明既顏色:p!!!wa..好心急想睇埋另外果兩套呢!:]
P.S.我最近都無上黎依度..前果幾篇我都無留到言..真係好對唔住呀>< Please forgive me...

yIN 提到...

下次cosplay病人...哈哈~~~


ps. key pad = keyboard??