自訂搜尋

2009年6月3日 星期三

真命天子?


前幾天,有朋友告訴我,當真命天子出現的時候,你是感覺得到的! 我對她的話感到很好奇,便一再追問下去。這種感覺是怎樣的?我試過沒有?她說,這種感覺很奇妙,不能用說話去表達,不是一見鐘情的感覺,而是對這個人感到得奇怪、有點莫名奇妙的感覺! 不過有些朋友極度反對這種說法,她們認為並沒有甚麼感覺,只是覺得拍了多年拖、是時候進入人生另一個階段,所以要結婚了!究竟結婚就是愛情最後的目標?還是尋找所愛才是愛情的目的呢? 其實我覺得兩者都不是重點,最重要是自己的感覺,你在這段關係上感到快樂嗎?你感受到愛嗎?如果你能夠感覺到,是不是真命天子又有甚麼關係呢?

51 則留言:

USED 提到...

Agreed.
Love is pure, and it can't be measured by Time.

I believe Marriage is just a Milestone between the pair.

Trust the instinct, no matter he is Mr.Right or Mr.Wrong.

There are many perspectives of love so no worries :)

jason 提到...

我想知果種感覺係點....
真係好難講得出黎??

Helen 提到...

其實可能每一個人既感覺都會唔同,好難作準
相信自己既感覺,人地既感覺並唔代表會係你既感覺

simile 提到...

伊彤,

She (your friend ) is the only who can feel the love between her and her partner. So we couldn't say anthing about that, but i know if people can give her a support. She will be so please, because her freinds are support her.

i think if you can grow old with your partner , this will be so amazing.

When you get to 80 years old and you could hold your partner's hand say " i love you more than i could say !! " or you can say " hahah i still in love with you " This is what i am going to do when i am getting old.

幫我祝福你的朋友, 新婚快樂 !!

from simile ( ocean )

伊彤 提到...

USED,

多謝你吖!哈哈........真係好想知你係邊個,成日都覺得其實你係我識嘅朋友,哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

我都未試過吖,所以我都答唔到你喎!其實我同你一樣,都好想知嗰種感覺係點!哈哈...........

伊彤 提到...

Helen,

你都有你嘅道理,不過問返嚟嘅答案,係好多人都話佢地感受到同一種感覺,所以我都先覺得好得意姐!哈哈...........不過你咁細個,可能未遇到!就連我都未啦!哈哈.........

ellen 提到...

我相信呢個說法!因為我都係一個相信感覺
o既人,若是有一日碰到呢樣一個人,我一定感覺的到!但就像人家說的,呢樣o既感覺係冇辦法形容,只能靠自己o既感覺。希望大家都能遇到自己o既真命天子,我都係.....

伊彤 提到...

simile,

我代我嘅朋友多謝你先,不過我驚你到七老八十嘅時候,唔係同佢話,我愛你,係講,老嘢,你行快啲得唔得吖?又或者你可唔可以唔係咁長氣咩等等!哈哈.....

yIN 提到...

會唔會一生都遇唔到呢種感覺呢............?
咁就慘了.........

ViNcEnT 提到...

如果7老8十果陣咁樣都幾溫馨

simile 提到...

伊彤,

i won't say those things to my wife, because i wil remember it on my head and say it to her when i get to old ... i am a really romantic and a sweet guy you know or maybe not hahahaha ^^

from simile

Helen 提到...

每個人都會係唔同既時候先遇到,我覺得凡事隨緣就得啦
你好似好了解我咁wo(疑惑中)哈哈...

伊彤 提到...

ellen,

哈哈,是啊!那就要練習一下去感覺愛啦!哈哈.............

伊彤 提到...

yIN,

吓?你唔好嚇我喎!如果係咁就真係too bad.....不過即使嗰個人係喺你人生出現過,而當時無依種感覺,等大家啱timing嘅時候,我相信一定都會感覺得到!哈........努力吖!大家都係..........

伊彤 提到...

Vincent,

哈,某個程度上都係嘅!不過你嗰一刻未必感覺到,只會係身邊嘅人感覺到!因為當局者迷吖嗎!哈........

伊彤 提到...

simile,

你而家仲細,睇吓你romantic得幾耐!哈哈......我都好希望你長大之後都可以咁,我就會祝福你嘅另一半啦!哈哈......

伊彤 提到...

Helen,

你成日都話同我嘅思想差唔多,我知道都唔奇吖!而且我自問觀察力都ok強架!況且你咁忙,邊有時間拍拖吖!當你真係拍拖!你就一定唔會好似而家咁忙!哈哈........因為好多時間都比咗男朋友啦!做唔洗話唔會喎,我一定點點點,到時睇吓咪知囉!哈.........

Helen 提到...

我又唔係話一拍拖就俾哂d時間男友,因為大家各有各忙呀ma...有哂默契啦
何況,識得我既朋友,都會知道我一定會好忙,忙既時間多過休息
我個人比較鐘意自由自在,凡事都係隨緣就得啦

simile 提到...

伊彤,

hahahaha thank you, but i am still young ^^ !!

i will still remember i said i will invite you to my wedding party !!!

伊彤 提到...

Helen,

咁講法,你有無男朋友先?咁有無投訴先?哈哈........

伊彤 提到...

Simile,

係吖,我記得,不過你唔會快過我吖?咁我會好驚架喎!哈哈.............

yIN 提到...

伊彤你要快手d啦~
唔好比我地快過你啊~
哈哈~

simile 提到...

伊彤,

you better be fast now hahahaha ^^
because i won't wait for you

or maybe i won't get marry until you are married

so please be quick hahahaha ^^

from simile

austin 提到...

我覺得好難會有果d feel.
因為每一次遇倒對自己好ge女仔
都可能有心動ge感覺@@.
所以好難話邊個係真命天子/女

伊彤 提到...

yIN,

吓?我無咁快喎,我仲有好多嘢未做架!無咁快結得婚喎,你扒啦!你扒我頭啦!哈哈...........

伊彤 提到...

simile,

比你扒我頭又點話吖!而家啲人都好極端,有啲就好早結,有啲又遲遲都未結!哈哈..............

伊彤 提到...

simile,

比你扒我頭又點話吖!而家啲人都好極端,有啲就好早結,有啲又遲遲都未結!哈哈..............

伊彤 提到...

austin,

hi,你好似第一次留言喎!哈哈,其實你所講嗰啲只係好感,今次所講嘅係另一個層次嘅感受,希望你再留意吓啦!哈哈......

Helen 提到...

wow..一埋身就問d咁敏感既問題,我要諗下點答你好!!hee...

yIN 提到...

我都無咁快喎....
but, 岩岩今日有個細我一年的朋友話準備暑假結婚....@@

伊彤 提到...

yIN,

oh..............omg........咁真係要努力啲先!哈哈...........

Helen 提到...

你估下!哈哈...

Alex Chan 提到...

I think Love is too objective and personal to judge or to even question about.

I don't know if you can apply a measurement onto relationship as to HOW much you love or HOW right the person you love is for you.

But what I will comment is that there is no such thing as "love is simple" or "all i am looking for is simple love". Each relationship will for sure encounter obstacles that will be beyond their capabilities that they can handle.

I can only say that Mr. right will be the one who no matter what happens will be by the lovers side, forgiving, loving and giving support. For me, thats love (naive heh? yea...).

simile 提到...

伊彤,

hahahaha you know my target is what ? i will marry someone when i am 26 - 30 years old . So i won't be that fast hopefully.

How about you then? Any targets now? hahahaha i bet you have. All the men will line up from your house to England side by side waiting for you.

from simile

伊彤 提到...

Alex,

都唔係好天真,不過就算大家好愛大家都未必一定唔會鬧交,但係鬧交又唔代表一定唔愛對方喎!哈哈.........所以好認同你嘅講法,唔同人就會有佢地自己特別方式嘅LOVE,所以有時天真啲又有咩所謂呢?哈哈.........

伊彤 提到...

simile,

吓?無人追喎!哈哈...........你唔好玩我啦,邊有咁受歡迎呢?哈哈........不過聽到你有target26-30歲結婚,都係一件好事!哈哈..........咁我祝你心想事成啦!哈........

simile 提到...

伊彤,

hahaha ^^ thank you i hope so

26 years old i hope i can find a gril that i love

27 years old love together

28 years old get married

29 years old enjoy the two of us

30 years old to have kids

that is what i dream about , hahahha i don't know if the plan works or not ......

don't worry i am sure you can find someone or maybe he is finding you underneath the same big sky !!
i wish you can find your one ^^ and hope you get your dream

PS: always support you

from simile

Helen 提到...

simile:好有計劃wo...好事黎既^^
伊彤:你又點呀?!你好似未講wo...哈哈..

伊彤 提到...

simile n helen,

哈哈,你有計劃係好事,希望你夢想成真啦!哈哈..........

至於我而家已經對愛情唔再有咩計劃啦!因為大越大,知道有好多嘢係意料之外嘅!你越強求嗰個係你老公,可能到最後都係分手,而且有好多嘢都話唔埋嘅,不過我想我3x歲會結婚囉,想吓姐!哈..........

而且我唔可以控制姻緣幾時嚟,既然都控制唔到,我做咩仲要plan呢?plan完做唔到嚟餞自己辛苦!唔開心!哈哈...........right??

Canief 提到...

我覺得,係咪真命天子,要經歷過好多野先會知道夠竟係唔係....
我反而覺得,要係真命天子,就要經歷過唔同階段,無論開心同唔開心都要有,慢慢從中妳就會感覺到其實佢係唔係對的人.....

伊彤 提到...

福夭,

哈哈,你都有你嘅道理,不過你好似離咗少少題喎,依度只係講緊見到而產生嘅感覺姐!當然之後或之前嘅相處又係第二回事啦!哈哈..........不過好多謝你嘅分享,係喎,你都係第一次留言比我!哈哈........歡迎你多啲留言!hehe...........

Canief 提到...


我係第一次留言

好奇怪,當我睇完妳個blog之後
我睇返好多妳有份演既電視劇.....

發覺妳做d角色幾乎都有一個共通點...=)

伊彤 提到...

福夭,

哈哈,多謝你喎,估唔到令你有興趣睇我啲劇喎!有咩同通點先?哈哈...........

Canief 提到...

說實再的,妳係d劇出現令我有眼前一亮既感覺....

同埋我睇劇好少睇主流....我睇周邊d野多d,哈哈。妳既共通點就係,每一個角色妳都總會有一個"掘"住人既shot,唔知妳自己有無留意呢....

Canief 提到...

講開又講(唔好嫌我囉嗦)
我所謂留意周邊野,唔係話主唔主角個d,依係d好細微既野

就好似妳演過的學警系列....
我會留意到第一輯演古惑仔(當時係酒吧同鐘立文跟何花起爭執個一位)係第2輯個陣居然會做左李柏翹既同事....

即係我會睇依d野多d,哈哈哈,我係咪好無聊?

伊彤 提到...

福夭,

我好似無演過古惑仔喎!哈哈,我都係做警察架喎,but anyway Thz........多謝你留意我!哈哈.......我唔覺得無聊,我覺得你好特別,因為無咩觀眾會睇咁多細位,只會睇劇情,thz............haha

Canief 提到...

唔係,我唔係話妳影古惑仔(就算係都係演古惑女 =p)

我只係話個度有個男角係做古惑仔,之後第2輯做左警察...我覺得好好笑

又好似第1輯有個女人演一個因為個女跌落海既媽媽,係第3輯就做左進興某話事人既老婆.......

我就覺得好好笑 =p

不過其實我都好羨慕妳,可以體驗一下做警察既滋味,仲要係由pts開始一路做落去,我覺得依個體驗應該會好深刻同好難得...

伊彤 提到...

福夭,

你真係講得好啱吖,雖然嗰段日子都幾辛苦,但係真係好難忘,而且我真係好開心!哈哈............不過你真係好厲害,咁都留言到,你好有heart吖!哈哈.........

Canief 提到...

這種經驗,可遇不可求呀,加油呀伊彤!

伊彤 提到...

福夭,

多謝你!哈哈...........