自訂搜尋

2009年6月24日 星期三

男人比女人更喜歡別人的讚美


我很喜歡聽讚美的說話,「你今天很漂亮啊!」、「你真是我見過最聰明的女人!」、「你真的很感性啊」.......等等,無論是真是假,我相信沒有一個人會不喜歡聽到這些說話。

不過說話的技巧也很重要,你不可以顯得太虛偽、太造作,因為這樣會令聆聽者更反感、更不相信你講的說話。在感情關係裡,我們都因為習慣了彼此在身邊,而且已經拍了幾年拖、又或是已經結婚多年,所以伴侶間讚美的說話就越來越少了......

其實聽讚美的說話,絕對不是女士們的專利,男人比女人其實更喜歡聽讚美的說話,只是他們不會說出口而已!很多時一句讚美的說話比送一份禮物對男人來說更心甜。而且越多人的場合受到讚美真是一件賞心樂事!哈哈.............因為男人愛面子,他最希望表現自己聰明、勇敢的一面,亦喜歡得到別人認同和尊重。


不過,讚美的說話適可宜止就夠,不可濫用!因為說多了,他們就不懂得珍惜。凡事一樣,吃得太多、看得太清,事情就變得未夠完美,因為大家缺乏了幻想的空間。廣東話有句俗語,「一啖沙糖,一啖屎。」,在我的角度,「一啖沙糖,三啖屎。」才顯得更珍貴啊!哈哈哈...........

29 則留言:

10仔 提到...

其實聽讚美的說話,絕對不是女士們的專利,男人比女人其實更喜歡聽讚美的說話,只是他們不會說出口而已! <---ur so right ah anita...好多時男人為咗tum女人而讚佢哋, 其實男人好多時都想女人tum下咖~!

Helen 提到...

簡單d講係人人都喜歡讚美既說話
不過唔好太過份就得啦,因為咁樣會變成「擦鞋」
凡事適可而止就一定無問題
其實我幾認同你地講既野,主要原因係男人愛面子,想女人tum下自己,自己都會開心d
當然有d男人就係行動派,因為佢地唔識表達,想以行動去表達自己既意思

伊彤 提到...

10仔n Helen,

你地講得好啱吖!咁你地又做唔做到適當咁去讚,又或者感受過佢嘅威力未先?哈哈..........

方公子 提到...

我身為男仔,我都想有人讚!
我俾人讚完會偷笑= ="
心情都會好好多....
你講得好岩,男仔其實都好愛面子!而且好多時都收收埋埋....
我就係咁= ="...

我再次用方公子名義同你傾計啦伊彤=]哈哈

10 提到...

Helen話太過分就變「擦鞋」,不過講真,有邊個唔鐘意聽「擦鞋」既說話呀? 當你係第三身嗰時先會唔鐘意咖姐..
另外, 我都幾贊成 方公子 既說話, 男人係比任何人都愛面子, 如果男人係其他人面前受到稱讚, 會更加開心更加有成功感哈哈~~

10 提到...

伊彤,

適當咁讚其實唔難呀, 要讚得中讚得對方lum先難呀哈哈~~ =P
我當然感受過佢既威力啦..次次我一比人讚就好有成功感更加想做好d哈哈
話時話, 做咩突然打篇咁既野既? 你比人讚?

Helen 提到...

10仔,
好多人真係喜歡聽「擦鞋」既說話,但偏偏就有人唔喜歡
有d人聽「擦鞋」既說話好多時都係娛樂自己,有d聽完就好容易會飄飄然,都係個句,因人而異

伊彤,
我當然試過俾人讚到天上有,地下無啦,當時既威力就係飄飄然
我好少去特別讚人,因為我覺得無咩特別原因要令我去讚一個人,而且我係絕少去讚男人,僅存世上暫時得兩個我係會讚佢,一個係我dad(當然唔係佢面前,因為佢經常踩我),一個係我合作多年既好拍擋(係制服團體,其實都幾無奈,個上司成日偏我地一組,想無默契都幾難)

Connie 提到...

我覺得我地係真心咁讚美對方,對方一定feel到,不過有時幾句客氣的讚美都可以對對方有更大的鼓勵同推動力。當然過份咁讚人不但會令對方覺得虛偽,更令人感到反感啦。

伊彤 提到...

方公子,

好吖,咁我就叫你方公子啦!哈哈.........其實有時我覺得太愛面子都好辛苦架!哈哈...........所以你真係好需要適當比啲鼓勵自己添!哈哈.........不過男人從少就比人訓練要做保護嗰個,所以呢!認命啦!.........>,<

伊彤 提到...

10仔,

其實因為有感而發姐!我幫我一個朋友解決某啲煩惱,我就同佢講,其實男朋友都要得閒氹吓嘅!佢地會好受落,不過又唔可以太多,因為會唔希罕!所以咪打咗依篇文章囉!哈哈.........分享一下我對男人鐘意比人氹嘅睇法!hee............c?

10 提到...

哈哈我反而覺得女人tum男人..越多越好咖wor, 男人唔會唔希罕咖wor

小霖 提到...

我覺得讚人係一視同仁既,值得讚既咪讚囉~最緊要唔好得意忘形,會有反效果..係人都鐘意聽到人地讚架喇,但我覺得人都應該學識鐘意埋人地批評,咁樣先會更有進步同反省架嘛!
我有個朋友聽到人地讚佢就會面紅耳赤,仲叫人唔好讚佢添~哈哈...但我覺得讚美係一種鼓勵人既說話,係人地失意既時候的確起到好大既作用呀!

USED 提到...

如果三啖屎先再一啖砂糖會好D
易入口^.^

simile 提到...

Dear 伊彤,

Everybody likes somebody to praise them to delight themselves. Who doesn’t ? But sometimes if you do too much or over it , it can be a disadvantage.

How do you it ?? What time you do it ?? How much do you do??

There are lots of factors can change everything.

But honestly if you praise someone you like , you will often praise to “ TUM “ her. So I think PRAISING is good , but do not go over it too much.

from simile

Canief 提到...

讚美說話我比較少說,所以當朋友們聽到我讚美某些人或某些物時,都會特別留意我所讚美的東西。

伊彤 提到...

Helen,

你仲細,你試吓有時說出嚟吖!真係會好唔同架!雖然你可以覺得好肉麻!不過當你試過係人地面前讚人先得!唔係喺背後吖!激死!喺背後佢點會聽到姐!唉.........兩樣嘢係完全唔同嘅嘢嚟架!而且有時去讚人,唔一定要係佢好叻先去讚佢,你讚人,係一種比鼓勵更厲害嘅藥!你試吓啦!我真係無點你架!哈哈......

伊彤 提到...

Connie,

係吖,絕對認同,睇嚟你都應用得相當純熟喎!哈哈..............

伊彤 提到...

Connie,

係吖,絕對認同,睇嚟你都應用得相當純熟喎!哈哈..............

伊彤 提到...

小霖,

完全認同吖!不過你面紅嗰個朋友其實暗地裡都係鐘意人地讚嘅!哈哈..........批評當然都要學識接受啦!不過依個monent暫時唔講住!哈哈...........

伊彤 提到...

10仔,

當你覺得隨手可得嘅時候,你就無咁珍惜,覺得係應份架啦!所以太多嘅話,你會覺得都無咩嘢姐,又可能會覺得係吖!我係好叻架!到時就變咗自大、自戀狂!咁就唔好啦!哈哈.............

伊彤 提到...

USED,

依樣完全就係我嘅建議啦!哈哈.........你都認同呢!hehe.............

Alex Chan 提到...

Anita, I totally agree with you...but what i understand is that guy to guy praise is rare, and girl to guy praise is more common. as you said, 男人愛面子...more often, praises from guys are more of silent phrases, unspoken words/lines

ViNcEnT 提到...

我覺得男仔係好鐘意比人讚既
好似買左樣野 都好想拎比人睇
唔係想曬命 係想人地讚下.......
又好似拎左獎
講就講話唔重要
重要既係過程....
不過拎獎果陣咪又係諗緊人地會點讚你
(以上只代表本人之意見 不代表全部男士)

Helen 提到...

sorry,之前整完部電腦先上得黎reply
我會試下既...
以前細個俾人罵就多過俾人讚,因為係得自己一個,所以以前唔洗左望右望,都知係罵緊我
所以讚人比較少

Oku奧 提到...

「你很漂亮啊!你真是我見過最聰明的女人!你真的很感性啊」

奧全說了,哈

伊彤 提到...

Alex,

絕對認同你吖!哈哈............講到自己好似男人咁添!hehe.............

伊彤 提到...

Vincent,

咁其實人人都係架啦!哈哈........唔只係男人,不過你有無試過覺得自已有男女朋友好正,帶佢出嚟show off呢?我覺得係同樣道理!哈哈............

伊彤 提到...

Helen,

聽到你咁講我真係好開心!哈哈..........就好似愛...要說出口囉!hee..........

伊彤 提到...

Oku,

但係你咁讚我,太表面啦!又唔夠誠懇!無咩感覺喎!哈哈哈....................