自訂搜尋

2009年10月2日 星期五

很久沒有更新文章了

快到中秋了,大家好嗎?在這裡提早跟大家說聲‘中秋節快樂’!很久沒有更新我的文章,今天特意跟大家打個招呼!哈哈............這段日子,我不停上堂、飛鏢,再上堂..........哈哈,是的,我最近愛上飛鏢這種運動!哈哈............

至於工作方面,最近我拍了一集的畢打自己人,第262集,希望大家會留意吧!因為我已經有一段日子沒有劇集出街了!哈哈.........雖然沒有劇出街,可是你們仍然可以在這裡或在我的論壇跟我聊天啊!哈哈...........中秋節快樂!哈哈...............

26 則留言:

Ben 提到...

伊彤, 中秋節快樂. 要記得玩燈籠哦....

Sennie倩 提到...

伊彤..你終于update啦^v^
我上不到你的論壇
不過會一直守候這裡^v^
中秋節快樂^v^

Jun Hean 提到...

哗! 这里已经生草咯,但终于有Update了, 哈哈!
祝: 中秋节快乐 =)

Connie 提到...

伊彤,中秋節快樂
今次畢打自己人你做咩角色呀,好期待呀

jason 提到...

中秋節快樂!=]
人月兩團圓!

Connie:你可以上forum睇下伊彤做乜角色!因為我post左上網了!

另外,我o係e度宣傳一下先!xd
大家記住要加入伊彤個facebook group!哈哈
仲有,,大家唔洗等到畢打第262集先見到伊彤(10月29日),,大家可以於10月6日深夜12:15睇律政新人王2重播...到時大家就會見到伊彤!!!

伊彤 提到...

Ben,

哈哈,無吖,無玩燈籠,不過有食月餅!勁好食!hee............

伊彤 提到...

SEnNie,

點解呢?我都唔明,唉,不過唔緊要!喺度同我傾一樣姐!hee...........

伊彤 提到...

Jun Hean,

咁你地仲唔嚟幫我‘產’草!哈哈.............中秋節快樂!hee............

伊彤 提到...

Connie,

我今次係做.........hee,等你睇吓咪知囉!hoho..........不過都有啲衰嘅!希望大家唔好憎我啦!hee.........同埋我喺裡面係'齊蔭',希望大家認得啦!哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

Thank you for doing such a good work for me,我真係好開心!多謝........
起初我仲以為會無咩人join,不過而家都有100幾個人join咗,我已經好開心!希望會繼續多啲人join啦!哈哈...........

Kee Kee 琦琦 提到...

祝伊彤和这里的朋友仔中秋节快乐~
最重要可以‘家好月圆庆中秋’啦~哈哈~
噢,fb group 呀,我都要去支持下先;-)

btw 伊彤,sennie入不到你forum的问题
可能和我之前同你讲既一样?
唔知係0米大马的就遇到到这样的问题?
(jun hean入到吗?)

10 提到...

你哋就好啦可以係香港興祝中秋..我呢邊..無咩氣氛><
好掛住香港既月餅呀!!!><

10 提到...

唔記得講添 :p
Anita, 中秋節快樂!!!

Helen 提到...

Hello,最近大家好嗎?!我今日終於比較得閒上黎睇睇,因為我學校所籌備左足足一年既Musical--Beauty And The Beast終於都完滿結束!!!我就累到死啦...前晚成晚無訓過,但又要5點起身係7點前番到準備,所以昨晚就訓番足,番到今早既12點幾,十幾個鐘!!
想睇d幕後相就上去我個blog到啦

*大家記得上去伊彤facebook個到呀!!個到係我&Jason做管理員!!

*伊彤&大家>>中秋節快樂!!

Alex Chan 提到...

Anita, really long time no post wor~~ wei, you wrote SOOOO many "ha ha" in this post wor...haha~~ I bet you will have a very "ha ha" happy mid-autumn celebration la~~ (^oo^")

Haha anyways, what classes are you taking right now?

伊彤 提到...

琦琦,

中秋節快樂!吓?馬來西亞有啲咁嘅問題?唉.........omg,係吖!你地快啲join my group la!! hee.........

伊彤 提到...

10仔,

人在異鄉就倍思親!哈,不過唔緊要!我地喺依度陪你過啦!呵呵..........中秋節快樂!

伊彤 提到...

Helen,

辛苦了!不過你仲年青,一定捱得住,都咁上下你就唔想成日捱夜啦!唉............中秋節快樂啦!唉........

伊彤 提到...

Alex chan,

哈哈,多咗啲哈哈,不過都係回覆嚟架!我而家學緊啲玄學嘢!哈哈.......中秋節快樂!

Helen 提到...

伊彤,
雖然係好辛苦,不過都係值得既,而且好唔捨得呀!!!我今次係第一次退居幕後,所以當時即刻有左一個比較,其實幕後既辛苦程度真係遠遠超出幕前既人,以前我一直都係做開幕前,可以係得閒到同人地傾計,睇報紙,聽下歌(i mean 綵排),幕後就真係無時間去飲水,食飯,休息....我個日係由早上7時企到夜晚10時,中間只係得食lunch係可以坐5分鐘,最後我係連行路都幾乎行唔到...番到屋企連鎖匙都懶得拿出黎,按完門鐘之後就坐左係地下等阿媽開門(仲慘過去步操),不過我都要好多謝我個位老師,係佢俾機會我,而且仲將佢盒lunch俾左我食,叫我唔好捱餓,因為我係要幫佢做野!當時咩野疲憊都隨風而去^^

Helen 提到...
作者已經移除這則留言。
Sennie倩 提到...

原來琦琦都係上唔到5d6d網站呀..
其實我一時可以上到..不過好緊要hang..
點算?入唔到forum..暈

pig 提到...

^^ 近排好少同你傾計 冇辦法啦 忙左好多 我都唔想...
仲記得以前差唔多日日都同你傾架 哈哈
小弟衰怕羞 又衰媽咪管得嚴 可以為你做o既就只有默默支持
我冇可能出到你地o既活動 更加冇可能露面 冇可能進一步支持你
只可以透過上網 用文字 用真心去表達

我又會有一排留唔到言架喇 希望你仲會記得呢一個小小fans XD

同埋forum真係有少少問題 有時出左無法顯示網頁-_-

simile 提到...

伊彤,

中秋節快樂 !!

i miss the moon cakes and playing with the lantern hahaha just like when i am young . i missed it so much ...........

JASON 提到...

pig:我上forum無乜問題ge...

yIN 提到...

中秋快樂啊~ (雖然都過左lu....)
今年中秋個天好清, 個月光好圓~ 哈哈~