自訂搜尋

2009年10月12日 星期一

近況

大家好嗎?最近少了更新我的文章,真的十萬個對不起啊!想告訴大家明天10月13號,我將會上香港電台第二台的‘甜心家族’做嘉賓,希望有時間的話,打開收音機聽聽吧!哈哈..........

逢星期二‘甜心家族’都會有一個名為‘煲劇家族’,每一集都會請不同的演員上節目討論一下劇集。我知道這個消息後,真的感到很興奮,因為這算是我首次在香港上電台做嘉賓,哈哈哈..........上一次的電台訪問,已經是幾年前在馬來西亞了!哈哈...........希望這次有機會跟大家分享!^,^

14 則留言:

Jun Hean 提到...

几年前在马来西亚电台?哗!怎么我不知道的?哈哈!你还记那是什么电台吗?明天关于香港电台我想无法听到咯... 唉...

Sennie倩 提到...

哇..當時候在馬來西亞做怎樣的訪問呀?

伊彤 提到...

Jun Hean,

係吖,當時我過馬來西亞拍近打,同嘉樂(錢嘉樂)一齊上一個華麗電台嘅音樂節目,哈哈,就係講吓我地將會開拍近打1881嘅嘢囉!哈哈...........

伊彤 提到...

SEnNie,

哈哈,你係咪好想聽呢?呵呵,不過今次你地可以啦!希望你地會留意啦!10月13日,3-5,香港電台第二台‘甜心家族’.而嘉賓訪問父喺4:30開始!哈哈.......記得聽啦!

Jody 提到...

是直播訪問嗎??
聽日約左人行街,要較定鬧鐘聽先得!!!

10 提到...

3-5? AM定PM先? 如果係PM既話咁我就瞓咗無得聽嚕=( 唔知有無得上網聽番呢?
話時話,做節目都幾好玩架其實,我而家係呢邊都有做架..

伊彤 提到...

Jody,

係直播節目嚟架!哈哈.........不過訪問嗰part就係16:30pm,希望大家會留意啦!哈哈...........

伊彤 提到...

10仔,

當然係下午3-5啦!我訪問嗰part就係4:30,上網應該有得聽返掛!哈哈..........

Jody 提到...
作者已經移除這則留言。
yIN 提到...

咦...今日喎.......
直播應該聽唔到啦...但RTHK可以重溫~ 哈

Jun Hean 提到...

正在上网听着,哈哈!!!

JASON 提到...

你做緊訪問果陣,我番緊學~所以無聽...
岩岩聽完重溫喇=]

點解主持唔講下你拍亂世佳人呢XD哈哈

原來你有咁多鬼異的經歷@@"

Sennie倩 提到...

我冇聼到呀
miss咗添..失策

Connie 提到...

等我又重溫下電台節目先^^
你記住一有時間要多D上來呀...