自訂搜尋

2009年10月29日 星期四

泰國之旅(前奏)

各位親愛的朋友,我明天將會出發去泰國,享受一個四日三夜的行程!希望去輕鬆一下!哈哈...................我會拍照跟大家分享,等我回來吧!哈哈哈哈...........

6 則留言:

simile 提到...

hahahaha OKAY !!!

have fun in 泰國 ^^ !!
等你回來 ...

take a break and relax

Helen 提到...

伊彤,
哇...你就正啦!!
我可唔可以躲係你個行李箱到架?!哈哈

伊彤 提到...

Helen,

不過你要返學喎!哈哈.............

Sennie倩 提到...

我又miss咗你update添
泰國呀..
等你靚相..
最近睇[宮]..一直有見到你呀^v^

JASON 提到...

旅途愉快=]
咁你咪錯過左自己有份演果集畢打自己人囉!?=]

等你D相!

10 提到...

wow take care and have fun ah anita

share some ghost stories with us when u come back XD