自訂搜尋

2009年10月15日 星期四

電台訪問



終於完成了這次的電台訪問,真的很開心啊!因為這次是香港的第一次訪問!哈哈...........為了滿足那些錯過了直播的朋友,所以我拍了些照片跟大家分享啊!哈哈..........希望大家會喜歡吧!哈哈..........


左手邊的是王書麒,在我右手邊第一個是阿Lu,最右邊的是程潔瑩


大家對我的靈異遭遇真的感到很好奇!哈哈..........但這些都是真人真事!信不信由你啊!

39 則留言:

simile 提到...

congratulation !!!!

伊彤第一次訪問,緊不緊張先 ?
看起來你很開心, 亦令我都好開心


對不起, 我聽不到直播 !! 但是同樣地支持你 !!!!!

.Connie 提到...

呢次訪問好唔好玩?個度係點架?

Jason 提到...

我雖然無聽直播,但我都上網重溫左喇=]

於馬來西亞做電台訪問&於香港做訪問有咩野分別??

聽緊你做訪問果陣,我o係度諗你有無影相俾我地睇&你有無化妝去做訪問!哈哈
而家你已經俾晒答案我lu~=]

Helen 提到...

伊彤,
我同Jason一樣都係上網重溫訪問...你話今次係第一次係香港接受電台訪問...係一個唔錯既經驗
PS:你多d update ur blog...你再少d update...我諗我好快就忘記你啦!

yIN 提到...

我今日都聽左重溫了
明明題目係"煲劇家族"
點知變左"靈異家族"

伊彤 提到...

simile,

多謝你!你地一直都咁支持我架啦!哈哈.........係喎,你喺論壇個故仔好touching..........i really like it !! 令我諗起我都好耐無寫過愛情嘢添!哈哈.......

伊彤 提到...

Connie,

其實都ok la, 嗰度就依錄音室囉!哈哈.......好難講比你聽!你對錄音室有無印象先?好似睇戲嗰陣,你有無留意先?就好似你睇戲咁啦!哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

其實兩次嘅訪問分別唔大!哈哈........
而當然我要映相啦!因為我已經好耐無update我個blog啦!驚你地唔記得我!哈哈............而且我又成日轉變造型!當然要比大家睇啦!哈哈...........

伊彤 提到...

helen,

嗚嗚嗚..........唔好吖!唔好唔記得我吖!我而家咪update囉!哈哈........我知你唔會唔記得我嘅!只係你地都忙姐!哈哈...........right??

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,係啦係啦!不過你驚唔驚先?如果唔驚!咪當鬼故聽囉!哈哈.......

Helen 提到...

伊彤,
係,大家都好忙...不過一有時間就會上黎睇...見到你無update就好無引走lu...

JASON 提到...

我最鍾意你呢個髮型&出席倒數活動果個髮型!=]
呢個比較有女人味,,倒數活動果個比較青春=]
睇番你生日會&今次D相...你D頭髮長左好多喎!哈哈

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,嗰啲係駁髮嚟架!哈哈.........我都知你地鐘意我女人味多啲架啦!咁我又有女人味,有時又好man,呵呵!真係百變!hee...........

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,咁我覆你地留言一樣姐!哈哈.........

Helen 提到...

伊彤,
覆人一樣啦...等左N咁奈...
百變的女人>>關伊彤~哈

伊彤 提到...

Helen,

唔好咁講,我咪好快覆啦!哈哈..........

Helen 提到...

伊彤,
又唔洗凌晨走黎覆...我依家早左訓..哈哈

Sennie倩 提到...

哎呀..我遲黎比comment添
最近忙溫習呀^v^
伊彤既眼真係好大..
你係咪有參演[宮心計]?我好似又睇到..

伊彤 提到...

Helen n SEnNie,

我驚你地話我遲覆吖嗎!咁咪夜夜都覆囉!哈哈..........宮心計係就係有我,不過真係做佈景,睇唔睇到都一樣姐!哈哈..........

Ben 提到...

伊彤,

咁妳係窗簾或者係花瓶? 佈景都要靚才入到鏡... 所以都係要支持一下!

yIN 提到...

宮心計我諗我無乜心機睇...
唔太中意d勾心鬥角戲
成日都覺得...
鬥黎鬥去跟住結局個個都瓜晒.......
所以2套台慶劇都麻麻地

不過宮心計d頭飾真係好勁啊~~

Helen 提到...

伊彤,
我同yin一樣...應該都唔會睇宮心計...做果個又辛苦...睇果個又辛苦...好哂精神
反而岩岩做完既營養煮婦我就幾鐘意睇,感覺好舒服...又好笑
係宮心計裡面你既角色係陶菲菲,係負責首飾既四級學婢
咁你就夜夜都覆啦,我就會日日都睇xd

JASON 提到...

我反而好想睇宮心計!
但真係無咁多時間俾我追劇了...
琴晚都有睇宮心計=]
唔知今晚會唔會睇...即興ge~
哈哈

但真係講真,無乜點見到伊彤...
唔怕啦...呢套劇無乜野做...只係得一套劇咁大把姐!=]
見到伊彤到電台訪問已經心足~=]

伊彤 提到...

Ben,

我諗我屬於窗簾囉!哈哈...........

伊彤 提到...

yIN n Helen,

其實我自己反而有興趣睇富貴門,因為都睇羅嘉良做戲!因為佢真係好好戲,會帶對手入戲嗰種,不過咁耐都未同佢合作過!哈哈............但睇已經好心滿意足!

伊彤 提到...

Jason,

我都知架啦!你屋企係時睇時唔睇吖嗎!哈哈............唔緊要!放心,我知道你地會支持我就ok,而且想話比大聽我星期四會去啤酒節,同星期五會去睇‘阿童木’首影!哈哈,唔好話我唔話比大家知我將會出席咩function la..............

Helen 提到...

伊彤,
富貴門都會幾激!!可惜...我都無時間追劇..依家都煩惱緊點樣可以再擠d時間出黎溫書..下星期就會有大測=,=
我契妹都話想睇阿童木(叫小飛俠好聽d),我上次係佢生日就送左支阿童木巨大珍寶珠俾佢..都幾重
首影係邊到?!等我睇下出唔出到

伊彤 提到...

Helen,

首影喺elements, 不過如果你有咁多嘢忙!就唔好出啦!唔想你地辛苦!知道嗎!等你地多啲時間,我地又搞gathering lor..........haa

jason 提到...

多謝伊彤話俾我地知行蹤=]

其實你鍾唔鍾意為卡通片配音??=]

Helen 提到...

伊彤,
我好少去Elements睇戲...都唔係幾經常出開個頭
搞gathering?!要等好耐先得啦...事關等我考完hkcee之後,要等我去埋台灣番黎hk先得(maybe)
Astroboy首影係幾點?

伊彤 提到...

Jason,

唔洗客氣!哈哈..........有機會做配音我都想試吓架!哈哈...........

伊彤 提到...

Helen,

我諗我會七點幾去到囉!哈哈.......你好少去嗰頭我都明,因為唔太就腳吖嗎!哈哈..........

Helen 提到...

伊彤,
都真係唔係幾就腳....]
近幾日真係想死...同Samuel溫書溫到無咩時間觀念><

yIN 提到...

哈哈~ 幾日之後, 我發現我日日都有睇宮心計~ 果然跟大長今&大奧那類劇差不多feel~ 哈~
不過開頭幾集都唔係好勾心鬥角啫...暫時感覺都幾happy bor~ 我好喜歡青梅竹馬情~


伊彤, 支持你多元化發展~ 等你唱歌~ ^^

JASON 提到...

我都有睇宮心計
呢兩集都見到伊彤=]

唱歌唱歌=]

Jason 提到...

你去電台做果個訪問之後個星期個嘉賓係謝雪心=]
去得做電台訪問都係有知名度的藝人=]

伊彤 提到...

yIN n Jason,

多謝你地!哈哈..........其實都無話咩紅唔紅先去做訪問嘅!哈哈,有幸有咁嘅機會姐!哈哈...........

伊彤 提到...

Helen,

咁你就要take more rest la !! haa...........

Helen 提到...

伊彤,
我都想rest & relax...但依家要review好多科...