自訂搜尋

2009年10月27日 星期二

阿童木首映


上星期,我出席了‘阿童木’的首映禮,我真的感到非常開心,而且感動,因為它真是一套很好看,而且很有意義的一套電影!更令我感的是,有你們一班一直支持我,不離不棄的粉絲們朋友,因為你地每天都很勤力幫我更新我的動向!而且在網上盡量尋找我所出席該活動的資料和相片!嗚嗚嗚............真的感激大家!




故事透過阿童木的身世、經歷,去喚醒大家找回自己!盡每個人的責任!其實我對‘阿童木’的認識並不多,只知道是卡通片,‘小飛俠’而已!可是當我愛過這套電影後,我真的愛上了阿童木了!

電影情節緊湊,而且十分感人,可能是我眼淺的緣故,我共哭了兩次啊!Oh.................不過不是豪哭,只是強忍不著淚水而且!呵呵...............


大家如果有機會的話,我極力推介大家去看看這套電影!因為它除了是某些朋友的集體回憶外,更是一套很有啟發性的電影!希望你們也會喜歡吧!


最後,送上一些活動上的照片,多謝你們跟我一起分享!



12 則留言:

Ben 提到...

伊彤,

雖然有小小離題... 但真係覺得有如Jason上次講的那樣, 頭髮帶出了妳另外一種魅力...

Helen 提到...

我鐘意叫"小飛俠"多d...不過我同你一樣...對呢套卡通認識唔多

伊彤 提到...

Ben,

真的嗎?哈哈.........咁有咩魅力先?其實我自己就唔係好覺啦!哈哈.........

伊彤 提到...

Helen,

雖然唔係我地年代嘅嘢!不過真係好好睇!我又不便講咁多劇情!所以都係自己都睇啦!哈哈..........

Ben 提到...

伊彤,

就係散發著妳女人味的魅力... 如果配撘一件純色晚裝, 一定更加魅力四射, 高貴兼優雅... 但可能睇起來會太過成熟? 哈哈...

Helen 提到...

伊彤,
我遲d係網上睇...點都好...我最近一定無時間

伊彤 提到...

Ben,

哈哈,我忌純白色!所以我好少會著全白,一定會加其他顏色做配襯!哈哈.............

Ben 提到...

伊彤,

妳忌純白色啊? 哦... 咁妳日後的婚紗都唔會係純白色? 哇... 真是有點期待...

simile 提到...

oh i am desperate to watch it , but i am in uk. maybe i have to buy the dvd or borrow it ... ...

when i see the trailer, i thought my childhood memory. because my friend got all of those books and he bring to our boardng school to watch it .....

i really want to see it !!

is it good ??

JASON 提到...

呢排小飛俠好popular!
連衫都出小飛俠系列呢~!

小飛俠真係我地的童年回憶
而家小飛俠出番黎,真係可以去懷舊一番xd
而且好似有3d版!更正!
可惜..我同helen一樣無乜時間去睇喇= =

Connie 提到...

我都一樣對小飛俠-著緣色杉個男孩比較熟D,阿童木呢套卡通就冇點睇過,不過有時間我都會睇的,話哂呢套電影有好多香港既動畫員製作^^同埋套戲係作者手塚治虫既作品,我超愛佢D漫畫...

Helen 提到...

Ben,
其實不是伊彤忌與不忌穿白色晚裝的問題,而是膚色的問題呢...
平時以黑、白、灰三色為衣服百搭的主要顏色,若是晚裝說法就不同了,不是人人的膚色都適合穿得起