自訂搜尋

2009年11月9日 星期一

病了...


病了,真的很辛苦,喉嚨痛、頭痛、鼻塞,連呼吸都變得困難!這季節的天氣忽冷忽熱,真的令人無所適從,一不小心很容易染上風寒...........

我也比較麻煩,因為我的鼻子不好,感冒的時候,很容易會演變成鼻竇炎!今次也不例外,結果又要食抗生素了...........這幾天也只好留在家裡休息一下!唉...............所以大家也要小心身體啊!因為這個星期尾又轉涼了..............^,^

12 則留言:

Helen 提到...

伊彤,
病了就多休息,最近很多人病,小心點才是

Jody 提到...

我都開始想病...好辛苦~
你都take care ar 伊彤~

simile 提到...

Hope you get well soon , ANITA ^^

take care of yourself !!

10 提到...

take care anita, and get well soon!!

Alex Chan 提到...

Hey Anita, its been a while since I last visited your blog. Saw that your sick and its somewhat serious, so wanted to drop by and show you my love and care for you. Dont know how bad the weather is in HK but certainly not good, so get well soon. Take good care of yourself, OK! hehe (^o-o^')

With Love, Juno

Jun Hean 提到...

是啊,近来天气变化无穷,一定要多多照顾自己哦!
祝你早日康复 =)

Connie 提到...

要快D好返呀,咪到時聖誕冇得去玩,留係屋企休息
因為我之前又係咁,逄新年,聖誕呢d假期都病,搞到糖又唔食得,街又唔出得...

JASON 提到...

take care=]

JASON 提到...

《追風中草藥去屑洗髮露特約:宮心計》之「犒賞三軍 國賓盛宴」
時間:7:30PM
地點:富豪九龍酒店
出席藝人:眾宮心計演員
你會唔會出席??

Ken Lo 提到...

保持開心 就會好快好架喇 祝你一世開心 一世美麗

伊彤 提到...

嘩,突然見到咁多人留言比我,我真係好感動吖!多謝你地!係吖!你地都要保重身體啊!為依個星期尾都轉涼啦!其實我真係好辛苦,仲未好返吖!鼻塞到呼吸唔到!我只可以留喺屋企休息囉!唉..........不過你地係留言,係我嘅藥,我會好快好返架啦!哈哈...........

yIN 提到...

其實我覺得唔應該成日食藥...咁自己的扺抗力咪越來越差?? 惡性循環啊.......