自訂搜尋

2009年11月23日 星期一

第一次做伴娘



11月19日是台慶的大日子,也是我好朋友,好姊妹Fanny Ip結婚的大日子,在這裡再一次祝福她百頭到老,永結同心...........恭喜恭喜!^,^


在教堂的情況...........
這一次是我人生真真正正第一次做伴娘,原來做伴娘真的很忙啊!哈哈..............那天,我五點鐘起床,化妝整頭,7:30am要到酒店............跟姊妹們準備遊戲、跟新娘子回男家拜祖先、斟茶...回酒店準備晚宴的坐位,跟新娘子換裙等...........真的忙得不可交涉...........^,^

我的妝可以嗎?哈哈............

一班姊妹團.............yeah,你們認得沈可欣(左一)、何綺雲(左3)嗎?她們是TVB的好姊妹..........


幸好我有一班很好的姊妹團,哈哈..........這一次,我真的拍了很多很多相片,以下跟大家分享其中一些吧!希望大家喜歡啦!哈哈..............

這晚場地的佈置真的很亮,一定要多拍幾張相啊!





23 則留言:

Ben 提到...

新娘有冇拋花球呢? 妳有冇爭下一位結婚? 哈哈...

Kee Kee 琦琦 提到...

hey 伊彤,
long time no see;P
aha, so you took the role of 伴娘 for the first time
coincidently i became my friend's 姊妹 for the first time too on 21st Nov...
and gosh, i must say it is very tiring (although i didnt really do much things, as there were 6 姊妹s altogether, but travelling between two towns, 4 places all within one day...extremely tiring;P)
i see a similarity in terms of colours here...your friend's wedding has a colour theme? my friend's white and gold, i see a smart idea in your photo...gold ribbon on the white dress/gown...now this's a good reference for future;-)

伊彤 提到...

Ben,

我無接到吖!哈哈.........新娘嘅表妹接咗,而且我男朋友都未搵到,有排都嫁唔出!哈哈...............

伊彤 提到...

琦琦,

係吖,其實做姊妹、做伴娘都一樣忙架啦!哈..........我都覺得白襯金好好睇!希望第時有機會再著啦!我指做姊妹、伴娘,不過唔好做咁多次,我驚我嫁唔出吖!哈哈...........

Helen 提到...

伊彤,
做姊姊團真係忙得好緊要...(領教過)
你知嗎?我一睇到Fanny Ip...呢個名真係覺得好驚訝呢...恭喜佢!!
你快d搵番個男友味嫁得出lor...hee...

Ben 提到...

伊彤,

接到花球自然就會有男朋友... 都係同一個配套, 冇分先後的!

JASON 提到...

CONTRATULATIONS!=]
期待你嫁出的一天!XD

Alex Chan 提到...

Sweet sweet and joyful event... You girls all look goregeous!! Must be a hectic day for you all, but its all worth it. All the best to this new marriage.

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
呵呵,就係law,
姊妹唔好可以做多过3次~
你记得嘛,我之前0米话过
如果有好多个好好0既姊妹都唔知点好?
我都仲未计自己个妹添ga;P

simile 提到...

NICE !恭喜和,祝福Fanny 姐姐新婚快樂^^

"我的妝可以嗎?" 一班兄弟一定比你電到暈

一班美女姊妹團!!! hahahaha

"男朋友都未搵到,有排都嫁唔出!" if no one will marry you , i will marry you hahahaha or maybe we will marry you !!!!!!!! then you will never be alone.

Kee Kee 琦琦 提到...

simile,
haha...0甘都得?;P

伊彤,
唔怕。。。上天一定有安排;-)
(又或者係话唔轮到我地怕?)
有些事情真好係难控制0既;P
haha,我都係一样未揾到;P
(其实我好似冇点去揾添;P)
一生一世的伴侣wor 边有好似0係街市买菘0甘易?;P
所以都係耐心的等待上天为我们安排得mr. right吧~
(哈哈,搞到要0甘諗 我好似好死火添;P 不过我知你就实唔使怕~)

伊彤 提到...

Ben,

無分先後,哈,我鐘意你講依句.........thz, i will try my best to find someone lor ~~~~anyone chase me ?? haa~~~~

伊彤 提到...

Alex,

係吖,結咗婚又係第二個stage囉,不過我仲未試過,都唔知係咩感覺呢?哈哈..........你估吓係咩感覺嘅?哈哈.....

伊彤 提到...

琦琦,

唔係吖,搞錯啦!伴娘先唔可以做多過3次,如果唔係會嫁唔出,不過姊妹好似可以唔止做3次!哈哈...........

伊彤 提到...

simile ,

u are so so so sweet !!! thz~~~~我大你咁多年,你都肯接受我?oh,你嘅愛實在太偉大啦!哈哈.........你地都會娶我?咁我咪要服待好多老公,老婆,咁我係老公,定老婆?哈哈~~~~~~

Ben 提到...

伊彤,

妳願意俾人追, 自然就會有人追! 妳條件這麼好... 不怕沒人追, 只怕妳沒時間選...哈哈

伊彤 提到...

Ben,

那些都只是假象!哈哈~~~~~~化妝而已,我都希望有人追,咁我唯有等吓囉!哈...........

Ben 提到...

化妝? 外表可能可以靠化妝... 但市面上應該沒有為性格加眼影或粉底的產品吧... 哈哈. 條件好不一定是指漂亮而以...

伊彤 提到...

Ben,

外表都可以靠化妝,不過我都唔覺得自己嘅性格值得人地鐘意!其實我有太多嘅缺點啦!邊個黏埋嚟真係攞苦嚟辛架!哈哈..........

Ben 提到...

伊彤,

哈哈... 誰人冇缺點? 況且, 真心喜歡妳的人自然會懂得包容, 應該no problem!

Ben 提到...

伊彤,

妳有甚麼缺點? 靜雞雞話俾我知... 哈哈

伊彤 提到...

Ben,

我喺新文章有講架!去睇睇啦!哈.........等大家了解吓我啦!hee^,^..........

Alex Chan 提到...

What I think a... Knowing that I will be spending the rest of my life with that person is very special, sharing every moment, all ups and downs, a feeling that cannot be explained. Knowing that i am going to be building a family with her and grow old together...I anticipate. Its an exciting journey yet, be prepared to experience lots of road blocks.