自訂搜尋

2009年11月4日 星期三

泰國之旅 09

泰國之旅終於完結了,今次的旅行真是累透了!因為四日三夜的逛街旅程,雙腳已經不屬於自己了!哈哈哈.............在室外,我沒有拍太多的相片,反而在酒店內拍了不少,希望大家會喜歡吧!哈哈..............

這是出發前在機場拍的照片

我們要出發了,Anita n Kawaii.............


大家看我的房間,浴室有一面大窗可打通整個房間!哈哈..................


在床上懶洋洋的樣了!呵呵..........


自拍照..............



我身後就是曼谷市中心了!我們住在Central World 上面的酒店,Centara Grand Hotel.............


加了特別效果是不是更漂亮呢?呵呵..................


去泰國當然要拜訪四面佛吧!不過並沒有跟四面佛拍照!只有在機場補拍一張給你們看吧!hee.............

這是臨走前在泰國機場拍的!哈哈................


再見了,秦國...............

希望大家會喜歡我這次泰國之旅的相片吧!哈哈..............

12 則留言:

10 提到...

Anita,
第一張相同最尾嗰張相你個樣好大分別呀,好明顯玩到 支力 嗮~哈哈~
我都好想去泰國玩下呀,不過有d驚:p
咁你今次旅程有無d另類經歷呀?

Helen 提到...

伊彤,
我好同意10仔既講法,真係明好顯兩個樣黎架,哈哈...

Jason 提到...

Agree x3
真係唔同晒樣了...哈哈
welcome back!
你自拍果d相好型女!xd
我比較鍾意你而家呢個髮型
反而畢打自己人果個髮型就唔鍾意......

我人生中第一次搭飛機就係幾年前去泰國架喇=]

Jason 提到...

哎呀!我岩岩先發現你出發果陣個髮型同之後d髮型好唔同-0-"

好似第一次見你出發去泰國果個髮型xd
呢個髮型比較青春!
之後果個髮型比較成熟女人味!
泰國好好玩!=]

simile 提到...

i love your last photo , no matter you put make ups or not or you look tried , you still look beautiful ... haha i am not lying ^^

But anyway , WELCOME BACK !!

伊彤 提到...

Thank you all of u ........

吓?乜我個樣好大分別咩?唔好嚇我喎!只係有黏假眼睫毛,同無黏假眼睫毛姐?哈哈.........同埋帶咗帽囉!

不過講真,真係好攰!因為每日都只係瞓得嗰五六個鐘!你地知啦!我係豬嚟架嗎!哈哈...........我要瞓十二個鐘以上先夠!hehe............不過大家鐘唔鐘意我夾起啲頭髮呢?哈哈??

Helen 提到...

伊彤,
我地既意思係話你玩到好累呀!...哈哈
我最近就做野做到周身都痛...

伊彤 提到...

Helen,

咁你都要多多休息啦!哈哈..........

Jason 提到...

順道一問...
台慶42名幸運藝員抽籤,被抽中的幸運兒有機會贏得11月19日當晚台慶大獎...
你有無份???
我o係一張相見到陳思齊被抽中呀!

伊彤 提到...

Jason,

我無份吖!不過嗰晚我有更重要嘅嘢要做!因為我好姊妹結婚啦!我第一次真真正正做伴娘啦!哈哈............

Jason 提到...

伊彤,,,點都要恭喜你得償所願=]
我記得之前你拍學警3果陣扮藥煲伴娘已經話想做真的伴娘=]
你果日扮到靚一靚啦=]
但唔可以靚過新娘子喎^^"

新娘子係你中學同學?

伊彤 提到...

Jason,

新娘子係同我一屆嘅港姐!係我好朋友,其餘嘅,我就唔方便講啦!始終唔知佢自己本人想唔想講!哈哈..............不過我想係好開心同好開心n好開心............