自訂搜尋

2008年12月23日 星期二

平安晚08


平安夜又到了,時間真是過得很快,轉眼間一年又過去了!一直以來我也得希望可以在香港過一個白色聖誕,可是因為地理環境的關係,這是不可能的!哈哈......

平安夜最好的節目當然就是相約三五知己狂歡,或者一雙一對的渡過。不過今年的平安夜,我將會到東管登台。哈哈........其實,這次是我第一次的登台,我真的有點緊張!因為我怕氣氛不夠熱鬧,又怕會走音!哈哈.......不過,我真的很喜歡唱歌,所以感覺有點矛盾,有點緊張又有點興奮........hee!!

不知道大家又會怎樣渡過今年的平安夜呢?在這裡,我預祝大家平安夜快樂、聖誕快樂.......哈哈!最重要的是祝大家身體健康,開心快樂...........哈哈!^,^

32 則留言:

匿名 提到...

Silent Night~ Holy Night~
係啊, 一年過得好快啊......
我今次都係第一次自己係英國過聖誕, 以前都會返香港. 係呢度都好無聊, 無咩做, 24&25號仲要巴士全面停駛, 街都唔洗出了...(睇下英國人的工作係幾咁舒服)

哇哇~ 第一次登台~ 逆市奇巴? 加油加油~ 努力努力~ 唱咩歌啊? 一定一定要叫人幫你影錄低佢~ post上黎丫~~~~~

我都祝大家平安夜快樂~ 聖誕快樂~ 新年快樂~ 雙雙對對~ 纏纏綿綿~ 哈哈~

匿名 提到...

唉.......我今年也是在工作中度過!
台灣的聖誕氣氛我覺得沒有那麼明顯,大概是金融風暴下造成的吧!
不過還是祝Anita&everybody~
Merry Christmas~~~~~~

匿名 提到...

伊彤姐姐:
聖誕快樂=)
去東莞路上小心呀
一路順風
哈哈,你今年同李彩寧一齊過平安夜...

咁你聖誕節(25日晚)番到香港未架???

匿名 提到...

平安夜..平平安安呵!!
祝你登台顺顺利利~圣诞开开心心~
--kaby

Kee Kee 琦琦 提到...

ho~ho~ho~
祝伊彤和这里的朋友圣诞快乐
aha~!你登台唱歌!正呀~记得回来后跟我们分享喇
hehe,我估你应该是挺能唱的
那才会紧张又兴奋
因为如果‘无料’就只会紧张;PP

匿名 提到...

(香港 2008年12月19日)上水广场强势推出了一连串重量级除夕活动,为市民提供多个免费娱乐节目及活动,包括有推出1元除夕优惠、「大中华群星闪烁迎09」倒数派对及「除夕夜每小时疯狂大奖赏」,以迎接09年的来临。

台风抵港 「大中华群星闪烁迎09」倒数派对
台湾人气偶像郭品超将於上水广场帅气亮相,与一众著名歌影视红星,包括林峯、孙耀威、杨思琦、吕慧仪、黄金己莹、麦家瑜、温家恒及关伊彤,出席除夕「大中华群星闪烁迎09」倒数派对,置身於「极光之城」的浪漫星空布置中,上演一连串精彩歌舞、花生骚、游戏派对等,一起迎接2009年。

「大中华群星闪烁迎09」
日期∶08年12月31日 - 09年1月1日
时间∶晚上10时至零晨12时15分
地点∶上水广场二楼中庭舞台
查询电话:2639-9638

(我是峰迷kaby哈~很高兴看到你出席的活动也有峰呵呵:P)

伊彤 提到...

yIN,

OH!!一個人渡過?唔緊要,有我陪你吖!哈哈.........我都係一個人渡過姐!hee...........
其實我真係好想錄比大家睇!但係觀眾們真的太熱情,我差啲連帽都比佢地整爛吖!哈哈..............不過,依次係一個好嘅經驗,雖然,我無映相!不過繼續會有好好登台(我希望啦!),到時我一定映多啲相返嚟比大家睇!哈哈.............

伊彤 提到...

ellen,

Oh,你也是在工作中渡過嗎?哈哈.....那我就是你的伴吧!哈哈..........

在這裡我也跟你們說聲"Merry Christmas",希望明年大家賺多點錢,有一個幸福的伴侶,還有最重要的是越來越健康,越來越快樂!哈哈.........

伊彤 提到...

Jason,

哈哈.....我當然返咗嚟啦!如果唔係點覆你地message呢?hehe.....
不過我落到嚟都點幾兩點了!哈哈.......但係真係好攰!今日要瞓返夠先得!哈哈.....
祝你地聖誕快樂!哈哈,,,,,,,,,,,,

伊彤 提到...

Kaby,

是吖!我12月31日要和林峯、還有其他的artiste在上水廣場做countdown,哈哈.....
那你會來香港嗎?哈哈..........還有,如果各位朋友想一齊跟我們渡過今年的除夕,也可以來一起倒數啊!哈哈...........

伊彤 提到...

琦琦,

你唔好笑我吖!我唱歌....好嘅時候就好,緊張嘅時候就唔好囉!哈哈.......

不過今晚嘅現場觀眾實在太熱情,搞到我都唔係好唱得好吖!

好似我派相,佢地係咁搶,真係好誇張,唔知真係以為自己好紅添!hehe........
不過真係好開心!哈哈..........

匿名 提到...

再講多次聖誕快樂啦~
大家都係一個人過啊...岩岩聽bosco首"普天同愛"真應景...><
d觀眾...熱情得咁得人驚ge...可惜了, 第一次隆重登台居然都唔錄低, 仲連相都無影tim.
1231 count down時記得錄la影la, 會唔會再獻唱啊? 上水, 會唔會遙遠左d...不過同林公子都唔怕la, 一定有好多fans撐場~~ haha

Kee Kee 琦琦 提到...

哇~抢0甘夸张添吖?
0甘即是话你有一定的吸引力!
经!
(係迷好多d小弟弟/小妹妹呢?hehe..;PPP)

讲到这里 真得令我觉得沃而家定性左好多(即是老了);P
我参加林峯在大马d functions时候 (我同kaby一样是峯迷;P)
都一定会保持好冷静
(觉得绝对不能失仪态架;PPP)
甚至会提醒身边的一些fans朋友仔一定要照顾仪态
不过当然一般都无几个听入耳;PPP
哈哈~年少的疯狂..的热情...;PPP

匿名 提到...

伊彤姐姐:
你派乜野相???
係你自己d相???
演出順唔順利呢???
你唱左乜野歌?
果度有無人認得你呀??
(不如我呢d問題,你一次過打篇新日記黎答我啦xd)

今日係聖誕正日,25號
再一次祝你聖誕快樂!忙個不停!愈來愈紅!身體健康!=)

匿名 提到...

Anita~
31號你有活動啊!可惜我一直訂不到機票,所以飛不過去香港跨年了!遺憾........

匿名 提到...

我都想去哈~喜欢峰多年,都还没见过他!
那次看到你曾在BLOG里赞过林峰..很开心捏嘻嘻..

但不可能过去呵~到时等着看你和峰的靓相好啦哈!欢迎你以后有机会再来内地拍剧哈!
其实一直都想问下你 那次来内地拍乱世佳人时,有没有和工作人员等拍有集体照哈?

你登台有唱歌哈,我都想听下你歌声点呵~林峰唱歌好好听的哦:P

匿名 提到...

楼上是我kaby!又忘打上名字呵

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
伊彤 提到...

Kaby,

謝謝你的支持,想不到林峯的fans也會支持自己啊!哈哈........
其實我在南京拍亂世佳人的時候有跟工作人員拍照,但是已經忘了相在那裡!哈哈.....還有,我希望12月31號會記得拍照囉!如果你們在這幾天再提醒我就更好啦!哈哈..........

伊彤 提到...

ellen,

不要緊了,其實工作比較重要,有機會可能我會去台灣啊!所以不要擔心,一定有機會見面的!哈哈......

伊彤 提到...

琦琦,

哈哈,其實我並唔覺得自己好紅,只係中國同胞比香港人熱情,這是千真萬確的!所以,我都好喜歡返去登台!哈哈........有機會我可以唱歌嘅話,放上嚟比你地聽啦!哈哈..........

伊彤 提到...

Jason,

多謝你,咁我聽日就打一篇回答你嘅問題啦!不過而家真係好攰,所以都係瞓先,原諒我!hehe..........

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,咁如果我地咁多人都係一個人過,而我地又喺度一齊傾計渡過依個christmas,咁係咪唔算喺一個人呢?hehe........你明唔明我想講咩?
哈哈........

匿名 提到...

Anita~
期待你來台灣囉!

伊彤 提到...

ellen,

好的,一定有機會啊!哈哈...........

匿名 提到...

我由细睇TVB剧长大嘅嘛!梗系会支持TVB艺人啦哈哈~蛮多TVB演员都喜欢,不过当然最爱是林峰啦哈哈~
你仲记得吗,刚开始来你BLOG时,我就说过不是你的FANS!你就伤心嘛..咁你人那么亲切,当读者朋友般,那我也..呵呵~
我想看你们集体照,看看某个工作人员也有一起拍吗哈哈?那人也是没一起见过、玩过、在网上有聊过,但我也当她朋友般!

匿名 提到...

楼上留言是我kaby ^.^!! 每次都要补上说明..都不好意思咧呵呵~

匿名 提到...

伊彤, 明~ 梗係明....係呢度傾計的確係好開心.

ps. 哇, 而家先知呢度咁多honey, 咁岩la, 大家可以睇睇我係無街出的情況下的...搞作:
http://www.youtube.com/watch?v=rZFigEOzvLg

伊彤 提到...

yIN,

這係你自己剪的嗎?哈哈..........ok wow!!努力!

伊彤 提到...

Kaby,

我也不知道我有沒有你的朋友合照啊!哈哈....但是不要緊!我想世界那麼小,要相遇的話一定有機會啊!不是嗎?hee.......

匿名 提到...

呵呵~是啊!谢谢!
以前我也有留意过乱世佳人的探班照!也有你的,但忘啦在哪,想找出来给你看,也不行呜~
那个工作人员叫做丽丽,不知你懂不?还记得吗?哈哈..你BLOG里没有密谈功能吧?不方便聊哈~

匿名 提到...

不过我在她相册里也看到很多照片啦呵呵~
你以后出席活动时,也多拍点靓照,传上来哈..我最爱看照片啦:P
--kaby