自訂搜尋

2008年12月26日 星期五

熱情的登台之旅


這次的登台真的令我十分難忘,因為今次是我第一次登台的關係,所以我根本沒有想過原來他們是如此熱情的!哈哈......

不知道的話,真的以為自己很紅啊!哈哈..........
這次的登台show在東莞的一間酒店舉行,因為是平安夜,所以我們都會選擇一些比較輕快的歌曲,包括隆重登場、一個人的精采、烈女還有越唱越強。在表演的時候,我準備了一些簽名相和一些小飾物送給觀眾,所以在場的觀眾便顯得份外熱情!哈哈..........

表演完畢後,我們便直接到皇崗過關回來了!哈哈..........

12 則留言:

dean 提到...

哇~恭喜啊~
点解我们没有签名照呢?
你可否寄给我们哈??
我是一个贪心鬼!!!^^

伊彤 提到...

dean,

哈哈,如果寄給你們已經失去了它的意義啊!因為現場見到我,還有親筆簽名相,這樣才更有意義啊!哈哈..........

所以不如你下次也來香港吧!又或是我來馬來要亞的話,一定告訴你們!哈哈....

匿名 提到...

想看你唱歌的视频呵!听你唱歌!
哈哈..原来你和李彩宁一起去登台哈!她的BLOG,我也有逛!我觉得她比些女主角还靓女,但都是演些小角色..
告诉你吧.李彩宁来南宁拍"本草药王"时,我们有去探班,不过是作为叶璇的FANS过去的!
李彩宁的妈妈也是南宁人,所以我也支持我们的家乡人呵呵:P
--kaby

匿名 提到...

哈哈, 睇黎係幾開心~~~
李彩宁我都有留意的...
你地...真係...無影video or photo 啊???
浪費~ 太浪費了~~~ 我都好想睇...睇你唱成點丫嘛...哈哈~~~
我地都想要簽名相~ 要小禮物啊~~~~

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈,你們都說蠻喜歡她,嗚嗚...我呷醋啊!不過,同鄉是要支持的!哈哈.......我支持你!

伊彤 提到...

yIN,

係吖,我地真係唔記得拍片或者映相吖!不過,有一張喺火車嘅相已經好好啦!哈哈.......唔係咩?

匿名 提到...

唔使呷醋哈!大家在这里跟你互动交流..跟其它艺人都没能那么..
你跟大家聊得好开心!待大家朋友般交谈,多"难能可贵"哈~
--kaby

匿名 提到...

伊彤姐姐:
今次無影相無所謂
下次去上水就記住影相喇=)

你地係一齊唱定係逐個唱架?

我都有留意下李彩寧,但我只支持伊彤姐姐!!=]

伊彤 提到...

Jason,

都係你最識tum我開心!hee.......
其實我地係分開唱,每人唱四首囉!哈哈.....
至於上水廣場嗰日,我盡量啦!因為做嘢嘅時候會好忙!唔知有無時間映!哈哈.......

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈......算你吧!還好你說跟我聊天滿開心!hehe.........我也開心很多啦!哈哈......

匿名 提到...

一個四首咁勁啊???
搵人幫你影~ 哈~~~

匿名 提到...

伊彤姐姐:
咁你地唱歌前有無開聲?
即係好多人練choir前都會"do re mi fa so la ti do"咁"哦""哦"聲咁開聲
如果有,你地係咪咁樣開聲= ="??