自訂搜尋

2008年12月11日 星期四

地球停轉日


昨天,我和朋友一起到太古城觀看由奇洛李維斯、金像影后珍妮花康納莉與〈尋找快樂的故事〉天才童星積頓史密夫主演的電影‘地球停轉日’的首映,這次因為在香港優先上映的關係,所以保安也比較嚴密。這套電影的主題很正面,它一再提醒大家要珍惜愛護我們的地球,雖然這是一個與生常談的話題,但是又有幾多人真的上心呢?今次加入令人嘆為觀止的特技效果更加令畫面更加震撼。
此片重拍1951年同名電影,當時由尚未憑《夢斷城西》及《仙樂飄飄處處聞》勇奪兩屆金像導演的羅拔懷斯(Robert Wise)操刀,除了意念嶄新影像凌厲之外,透過電影隱喻美蘇冷戰的對立關係,更為後世戲迷津津樂道。如今舊瓶換上新酒,接手導演史葛大衛遜(Scott Derrickson)及編劇大衛史卡柏(David Scarpa)竭力保持原裝精髓之餘,亦求與時並進,將電影主題由政治改談環保,正好符合社會大勢。
總括來說整套電影的節奏尚算緊湊,唯獨結尾的時候有點倉猝,不過我還是會介紹這套電影給大家,因為教育下一代是很重要的,縱使在我們有生之年,地球可能還健在,但如果大家再不加強環保的意識和工作,我們的下一代,很可能要找其他的星球移民或是因為地球的生態水平下降而變種了!那怕將來人類可能只有一隻眼睛,又或者不需要靠呼吸而生存了!!

31 則留言:

Mo 記 提到...

Nice Blog !!

dean 提到...

anita,

哇!好啊!我都是用blogger.com!不过你的比较美!

讲回“马拉”和“大马”是有分别的!“马拉人”,是其中一个种族;我们华人是华族;还有印族,既是印度人!唔明就问我,将来你有机会来大马,这些资料对你很有用!

还有,那个访问已经过了!我听到其中一天的访问,原来你与Micheal及Shawn本来有全裸的床上戏!点解没有拍的??还有坏消息,《近打》在本地的票房并不好!

不好意思!我打错字!所以搞来搞去!希望你加油!!!

匿名 提到...

呵呵呵~~~~ 踩一踩先~~~~~

匿名 提到...

踩踩你的新BLOG呵呵..我系kaby啊!
还记得吗?其实我都一直睇你嘅BLOG!
但系你以前嘅BLOG..后来我无法在上面留言~

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈,我當然記得你啦!幸好你話我知依件事,如果唔係我根本唔知你留唔到言,咁而家搬咗屋,你就可以唱所欲言啦!hehe........

伊彤 提到...

yIN,

真係有我心,咁快就上嚟踩一踩我個blog,真係行動派喎!呵呵.........

伊彤 提到...

dean dean,

原來你都係用blogger??咁就好啦!哈哈.....哦!原來係有咁嘅分別!真係唔好意思啦!哈哈.......
你話〈近打〉嘅票房唔好吖?咁就有啲可惜啦!不過依啲嘢唔到我地決定嘅!係觀眾仲唔仲意姐!咁你又喜唔喜歡依套電影?哈哈...........

匿名 提到...

伊彤,
of course la~ 哈~
不過新blog好白, 同無左留言板功能, 仲未睇得慣......

dean dean,
我呢度都識左d馬拉人, 馬來華人, 同埋馬來西亞隔離果個唔記得叫咩名的國家的人......
哈哈~~~

匿名 提到...

第"二"次黎到你呢個blog...
我無幾耐之前search到你呢個blog,
但一入到黎就見到個版面同你之前果個完全唔同...
我以為係你之前個blog ge另一個版本...
所以之後都無理會到-0-"

不過今次係第一次留言...點都講番d野啦!
首先,恭喜你新blog開張大吉(算係新blog啦...)
另外,我覺得你個blog個版面好得意,好靚=]
岩岩用你呢個blog好唔慣添...

匿名 提到...

我之前有睇過〈尋找快樂的故事〉,,係全級同學一齊睇=)
果個天才童星積頓史密夫真係好天才...演戲好自然,好真呀

我都有諗過睇"地球停轉日",但考緊試,廢事再諗...遲d先算=]
佢個wallpaper好吸引,預告亦好吸引,劇情好似會好緊張咁...

dean 提到...

当然喜欢啦!!!^^其实卖得不好,同导演很有关系!他之前拍了一套电影《第三代》(张栋梁做的),实在闷到飞起!所以对他没什么信心!

其实你可以搞一个留言板放在前面!cbox很好用一下!!!有需要我可以帮你!!^^

Kee Kee 琦琦 提到...

呵呵~
我迟0做添
恭喜!恭喜!开张大吉~~~;P

Kee Kee 琦琦 提到...

不好意思 打错字(激死;PP)

伊彤 提到...

yIN,

哈哈!你咁多唔同國籍嘅朋友仔,真係開心啦!哈哈......
你話無咗留言板function,好啦!等我試試加埋依個留言板落去啦!不過要dean dean地幫吓手比個link or 段code我啦!哈哈........麻煩哂!hee.......8

伊彤 提到...

Jason,

你會慢慢習慣架啦!哈哈........不過你地有咩不滿嘅話,我可以改進一下嘅!哈哈.....多謝你嘅美言,隨便坐坐啦!haa............

伊彤 提到...

Jason,

坦白講,我真係覺得依套電影好有教育意義,因為破壞地球嘅唔係外星人,而係人類,係人類以為人地有惡意,先下手為強去襲擊外星人,根本唔愛惜地球嘅係人類!
不過,我覺得個結尾收得好快,有啲若有所失囉!而且奇哥嘅演技都係一貫作風囉!哈哈......oh!好似講得太多添!hehe......

伊彤 提到...

dean dean地,

哦!不過導演今次已經將啲節奏調節快咗好多啦!哈哈......而且我覺得佢拍嘅色彩、鏡頭真係好靚!哈哈..........唔緊要啦!haa............

伊彤 提到...

琦琦,

其實你先係最早就真!哈哈.....

匿名 提到...

呵呵....Anita,
我終於來報到囉!最近真是忙死我了,
終於有時間來到妳的新部落格晃晃!
這幾天台灣也正在上映這部電影,我也打算找時間去看看,感覺很不錯!

匿名 提到...

d字可唔可以整深色少少....
而家d字好淺色, 白底好難睇.....

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤,
hehe
那个不算正式开张ma;PP
btw 希望你及时睇到这个
(或者你已经知道了)
今天13号大概晚上11点开始到明天凌晨4点会看到流星雨呢
睇下大家睇到无
我从来未睇过所以有点兴奋呢;P

匿名 提到...

對咯。。有幾多人又會意識到地球的危機啊?
聼起來很好看哦。。
我現在也是盡量不拿膠袋,不再邊開水龍頭邊刷牙了。 。 環保點。。哈哈~

最近你有什麽新稿作嗎?take care~ 'u' ~

匿名 提到...

新的Blog也很漂亮呢!!!

匿名 提到...

原來又是一部有關環保,保護地球的電影;現今的生活環境,真的很需要這類的電影來提醒大家要好好愛護我們的地球。

只是,會想的人不管怎樣都會理解保護地球的重要性;不會想的人看再多的東西也會覺得保護地球不干他的事,希望...每個人都可以將保護地球這件事當作自己的事,為地球盡一份心力!

伊彤 提到...

ellen,

哈哈,不緊要,忙是好事啊!多勞多得啊!呵呵........

伊彤 提到...

琦琦,

吖吔,我睇唔到吖!不過唔緊要啦!再等下次囉!哈哈.......咁你睇唔睇到吖?

伊彤 提到...

yIN,

而家有無好啲呢?我轉咗啲色啦!哈哈........

伊彤 提到...

Bally,

我很明白你的意思,但是如果連提也不提,那些不會環保的人就連反思也不會啊!所以我覺得還是要些人出來宣傳、提醒大家要想想,就算沒有做得到,想想也好吖!hee..........

伊彤 提到...

倩兒,

哈哈,好耐無見你留言啦!hee......
真係好,用行動支持環保!good!!keep going吖!其實如果每人做少少,咁就已經有好大進步啦!哈哈.........

dean 提到...

anita,

http://www.cbox.ws/
你去里面按“Get your own free Cbox now!”--〉then填完所有资料,记住take“I have...."果过box-->then去 check mail-box,click果过link,-->copy "copy to..."去你的blog-->customize-->"add a gagget"-->"HTML/JavaScript"-->搞掂!

伊彤 提到...
作者已經移除這則留言。