自訂搜尋

2009年4月2日 星期四

大冬瓜—老裝


如果大家有留意上星期的‘大冬瓜’,相信一定會看見我的老裝造型!哈哈..........大家覺得好笑嗎?我演得如何呢?......

入行以來,這次要算是我第一次扮老婆婆,我真的覺得很開心,很有滿足感啊!哈哈...........有機會拍這套劇,我真的覺得很感恩!因為它將我的另一面況現於觀眾的眼前!而且有機會在一套劇裡扮演不同的角色!真的很開心!哈哈.............


幸好,我已經沒有黏膠水,因為那些膠水會令皮膚敏感!不過我還是畫上很多雀斑,而且把幾顆門牙塗黑扮‘無牙婆婆’,哈哈...........我最希望觀眾收看的時候,覺得開心、惹笑!那我就開心了!


希望大家會喜歡我的演出吧!哈哈..........

28 則留言:

Connie 提到...

你好呀 我係你個fans
我覺得你拍大冬瓜好有感情呀
演技愈來愈有進步呀
繼續努力呀

伊彤 提到...

Connie,

好多謝你吖!好開心又多一個fans支持我!哈哈.........記住多啲上嚟喎!仲有去我個論壇都好!兩度都去就最好!哈哈.........

Bally 提到...

這個老婆婆樣子很可愛啦..........

會不會想像自己老了的時候就是這個樣子呢?

嘿嘿!!

Jason 提到...

呢幾場老婆婆ge戲好搞笑!
我睇左幾次都笑!
你演得好似!
把聲又扮得似!
演得又好自然=]
就好似第一張相咁...
你伸隻"爪手"出黎...再配合埋電視的特技(個畫面有一下係郁架!)好生動有趣!哈哈

講真...我無諗過你o係大冬瓜可以演咁多唔同角色!一次過可以演咁多角色...真係三生有幸架!@@

Helen 提到...

開初認不到是你,但後來聽對白先知是你
哈哈...真的不錯!!

kaby 提到...

演得挺好很自然呵呵..神似声似!!

yIN 提到...

講真我初初唔知係你黎架......
我仲以為搵過另一個人扮...
哈哈~ 所以真係...好似阿婆丫~~~

ellen 提到...

一開始真的認不出來是妳,仔細看過才看出來!真的好有趣!
發現你的演技真的更精進了!加油喔!

伊彤 提到...

Bally,

哈哈,我想會更漂亮啊!hee.........

伊彤 提到...

Jason,

係吖!好開心架!一套劇可以演唔同角色,我初頭都唔知架!係劇本寫寫吓有兩場咁嘅戲!哈哈...........希望大家鐘意啦!

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,多謝讚賞!哈哈.........我喺化妝間,未出發拍外景嘅時候,都有好多同事唔認得我!哈哈............

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈,神似聲似?那我會很開心啊!哈哈.........謝謝你的讚賞!呵呵.........

伊彤 提到...

yIN,

你咁講,真係好好好開心喎!以為係第二個扮?哈哈..........咁即係同劇裡嘅角色好唔同啦?哈哈..........等我又讚吓自己先!hee...........(好唔知羞添!)

pig 提到...

我冇睇-.- 應該又係去左實習-0-
第幾集架?我一定要睇返>.<

Jason 提到...

pig:
第13集尾+第14集呀
快d睇番
第13集差唔多全部時間都有伊彤添...!
睇到今日果集(第19集)...突然覺得小玲好慘...(我中間有幾集未睇)
好鍾意小玲呢個角色!!!
講真,伊彤演過咁多角色...我覺得呢個角色最討好!!!好唔捨得大冬瓜裡的小玲...就黎做完...><"

伊彤 提到...

pig,

唉,你快啲睇返先得架!唉........

伊彤 提到...

Jason,

係咩?你覺得我依套嘅角色最討好?真的嗎?哈哈.............

匿名 提到...

I'm咖喱,
而加冇睇電視嘅習慣,但最近睇番你"一屋兩家三姓人"到"學警雄心"覺得有進步.
你演得好自然.
仲有好鍾意"天空一片藍"嘅MV同poster,你MV度嗰種乞人憎好出,張poster都好規.
希望可以再喺其他MV見倒你la!

yIN 提到...

原來jason最中意小玲, 我就中意楊佩琪多d, 型d嘛~ 哈哈~~~

Jason 提到...

咖哩:
你加入左伊彤個forum未呀?^^"

yIN:
佩琪都幾好...個角色好硬正!不過惡左d...哈哈
我都係鍾意小玲溫柔d!哈哈

伊彤 提到...

咖喱,
Hi,nice to meet u here!!哈哈........
多謝你吖!雖然你話而家無睇電視!不過你有返看我以嘅劇集,我都已經好開心啦!哈哈...........
多謝你話我進步咗,我諗演員最開心都係聽到各位咁讚自己姐!哈哈...........Thz...
係喎,你依位新朋友,記住多啲上嚟吖!同我傾吓計都好!哈哈..................

伊彤 提到...

yIN n Jason,
我都聽過網上有人話我學警係男人婆唔鐘意!哈哈.........
不過我聽到都開心,因為即係証明我做到男人婆嘅一面啦!哈哈.........

Helen 提到...

同事認唔到你係正常vo
因為真係認唔出係你呀!
哈哈...

伊彤 提到...

Helen,
Oh................>,<

Connie 提到...

hi
上星期五剛睇完大冬瓜大結局
我覺得你救思思個幕好感動呀,同埋總結成個故事都好好睇,期待你下一次既演出。
我覺得你化小玲個樣,姐係狐妖個樣係最靚

伊彤 提到...

Connie,
Ic,.....多謝你吖!我都覺得個故事其實幾有教育意義架!而且依啲戲真係專比小朋友睇,所以我都唔會排除有啲唔鐘意睇嘅大人會彈論佢,不過唔緊要,有你地支持一樣姐!哈哈.............

晴 提到...

哈哈...你扮得好搞笑呀...^^
最尾你都無死...仲做埋神仙~~^^有無搵怕羞草佢地傾計同玩呀?

伊彤 提到...

晴,

吓?點解你會咁問呢?哈哈..........我做神仙?有講我係神仙咩?點解我自己都唔知嘅?哈哈............搵怕羞草?哈哈........
有嘅話咁咪再續前緣囉!hee.........
係喎,好歡迎你吖!記得多啲上嚟同我傾計啦!ok??