自訂搜尋

2009年4月2日 星期四

大冬瓜—眼淚



不知大家有沒有收看‘大冬瓜’呢?哈哈........
最近,有朋友問我在劇裡所流的眼淚是否真眼淚.......
等我在這裡告訴大家吧!那些全是真眼淚!而且附送兩行鼻涕的!哈哈...........


回想起在第一次拍‘喊’戲,要是第一輯的‘學警雄心’了,那時候的我壓力真的很大,而且又沒有上過任何訓練班,全無演戲經驗,所以真的很緊張!所以一直都喊不出來。那時候我滴了少少眼藥水,可是也沒有幾滴眼淚,於是我叫道具哥哥,給我一罐啤酒,因為我知道喝完酒,人會感性一點,而且每一次我喝完酒,我的眼睛總是水汪汪的!就這樣,我就成功完成了第一次的‘喊’戲了!

隨著人越大,成長經歷越多,演戲經歷越豐富,直至今天我當然可以用自己的真眼淚,不用借助其他道具或酒精令我喊了!可是遇到一些很大風的環境,還是要用眼藥水來幫助的!因為淚水都給大風吹乾了!哈哈...........

希望有機會,大家可以上網重看一下那些真眼淚吧!哈哈...........


9 則留言:

Jason 提到...

嘩...第一次拍喊戲一定好緊張...一定唔知應該點做...無端端要o係人地面前喊...好怪...好難做得出!
我都想睇番學警雄心果場喊戲=]
我想知果幕係講乜野,所以你要喊???

你今次大冬瓜喊戲做得好好!!!
喊得好真...真係人愈大,經驗愈豐富=]
你演得好感性!
而且喊得好靚=]無走樣!yeah!

Jason 提到...

我都係而家先知有大風,就要用眼藥水黎做場喊戲...= ="
咁得意...哈哈!
你果d真眼淚好大粒-0-"哈哈!!!

伊彤 提到...

Jason,

係咩?我都覺得依度喊得唔係太靚啦!我演第二啲角色,可以喊得仲靚啲!哈哈........

因為依個角色比較細個,唔會喊得太成熟!我覺得成熟,比人傷透嗰啲戲會喊得靚好多!哈哈.................

其實係因為太大風,真係會喺未road機之前已經吹乾!所以好怕大風嘅地方拍喊!哈哈..........

kaby 提到...

演得真!够投入!观众睇得也会感动些呵呵..

yIN 提到...

唉丫~ 我又唔會諗d眼淚係咪真ge問題喎...雖然好多人都會留意細節, 不過我好易收貨的~ 哈哈~
我有時聽訪問, d演員都話會成日自己對住塊鏡研究點先減得靚喎, 你有無啊...? ^^
我諗要做演員, 都一定要好中意自己, 如果唔係, 成日睇返自己個樣咪好怪...><

simile 提到...

Your acting is must be 100 % good

you could now see you are already improving your acting skill

Keep going ......^^

becasue i really like and enjoy to see you in TV

伊彤 提到...

kaby,

那你有沒有感動啊?哈哈.........

伊彤 提到...

yIN,

當然有啦!真係有對住塊鐘喊,睇吓自己喊成點架!

不過你都講得有啲道理!做演員某個程度係好自戀狂架!但係我自問一時時啦!因為我好多時睇返自己啲戲,我都覺得自己唔靚!好難頂!哈哈..........可能因為我係完美主意者!同埋而家自己睇戲會睇自己個表情、聲線吖、各樣等等做成點,所以都無咩時間去睇自己個樣!只會理咗啲戲先囉!哈哈.........

伊彤 提到...

simile,

你成日都讚我!搞到我鬼死咁開心!哈哈......不過你地講嘅每一句都係我嘅動力!多謝你地!我會keep going..........haa.........