自訂搜尋

2009年4月24日 星期五

Wedding雜誌攝影-3

為大家送上更多相片!哈哈..........希望大家會喜歡吧!


她是Michelle,當天的化妝、髮型師了............


而這一位就是我的好幫手‘婷婷’了...............哈哈!!


下一次,終於有晚裝的出場了!哈哈...........不過這裡想介紹其他工作人員給大家認識吧!哈哈.......
P.S 大家看得出,第一張是自拍的嗎?哈哈...........



30 則留言:

Helen 提到...

我很喜歡第二張呀!!
好可愛、好靚!!好似一個調皮既新娘,如果隔黎真係加多位男主角,成張相既效果又會唔同啦!哈哈...

10仔 提到...

我睇第二張嗰時第一個感覺都係: 一個調皮既新娘呀哈哈
另外, 嗰條頸鏈(?)都幾靚呀..不過點解有d相有d唔帶既?

simile 提到...

thank you "Michelle" ,"婷婷" and every single people that made ANITA so beautiful !!!!!!!!!

hehehehe ^^ .......................



靚靚新娘, i can't wait to see "晚裝的出場了" !!!!!!!!!!!!1

伊彤 提到...

Helen,

係咩?真係好調皮咩?哈哈.......如果有男主角?咁你覺得佢會擺咩post呢?哈哈........

伊彤 提到...

10仔,

哈哈,每條裙有唔同襯法吖嗎!哈哈........你真係好聽話喎!真係即刻嚟留言喎!哈哈..........好開心吖!hee.........

伊彤 提到...

simile,

不過我講定比你聽,我覺得晚裝無咁靚喎!哈哈..........but hope u like it !! haa......

LizZ 提到...

好靚吖~!伊彤姐姐同D工作人員都好friend喔~!睇黎你一定系一個好nice嘅人~
伊彤姐姐系咪有帶color con嘎?~系乜牌子嘎?~我用開強生嘅,E+想轉下其他牌子~唔知伊彤姐姐有冇乜好介紹咧?~

10仔 提到...

咁你最中意係邊條裙呀??
哈哈我梗係聽話啦, 有靚人靚相睇呀嘛:p

Helen 提到...

係呀!!
我諗個男主角應該抱緊你,我諗個效果應該ok既
哈哈...

伊彤 提到...

LizZ,

哈哈,其實嗰個係color con,我本身就無近視或者遠視,只係映想會靚啲,所以我係買即棄嘅color con,我依個牌子係Fresh Con,哈哈........

你可以去睇吓,不過就無大眼仔效果,只係普通color con嚟架吖!哈哈...........

伊彤 提到...

10仔,

我就鐘意slim cut中間有絲帶嗰件!哈哈.......因為公主型嗰啲婚紗實在係太麻煩啦!哈哈..........silm cut嘅款式容易‘走佬’吖嗎!哈哈...........

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,你依個諗法實在太好啦!哈哈........我幻想到個情境真係好幸福吖!有一日我再有機會映而且有男主角嘅話,我一定會擺依個post映比地睇!哈哈.............

Helen 提到...

係唔係真ka??諗法真係ok嗎?!
如果係咁,我都幾期待去睇!!哈...

Helen 提到...

伊彤,真係好鬼馬呀你!!
穿slim cut諗住可以走佬,你係指邊方面先?!哈哈....

婷婷 提到...

wow....my pleasure, "simile"
我會去幫你留意一下一個男主角比你,伊彤haha

10Jai 提到...

走... .. ..佬??
死喇, 唔明添.. ..我中文差唔好蝦我..:(

伊彤 提到...

Helen,

哈哈,咁我指好多方便嘅!去厠所吖!行嚟行去吖、招呼親友吖!當然仲有就係散席走人啦!哈哈..........

伊彤 提到...

婷婷,

唔該哂你先喎!哈哈.........不我要求都幾高架!哈哈......

伊彤 提到...

10仔,

哈哈........原來你又係讀‘番’書嘅!哈哈......即係喺外國讀書,哈哈(都驚你唔明添!)哈哈.......

其實我指嘅走佬,係走嚟走去、快啲走人咁解!哈哈.........係咪好奇怪呢?hehe.......

Helen 提到...

o..原來係咁解!!哈哈...
咁都岩既,有d個尾好長,行步路都好辛苦...

10Jai 提到...

哈哈番書我明呀, 但係點解加個‘又’字既??

走佬我都明, 不過我以為你有其他意思添哈哈:p

Jason 提到...

好多伊彤fans都係而家o係外國讀緊書....

我都覺得第二張相好調皮,但不失可愛&漂亮!哈哈

Helen 提到...

絕對認同!!

yIN 提到...

唔係嘛...未結婚就諗住走佬? 哈哈~~~

無近視遠視, 唔洗戴眼鏡真係好好好好羨慕啊...><

伊彤 提到...

Helen,

哈哈!絕對認同吖!哈哈..........

伊彤 提到...

10仔,

只係你又係喺外國讀書姐!哈哈........所以咪話又係讀番書囉haa............

伊彤 提到...

yIN,

唔係架!我平時有時去街我都鐘意帶平光鏡架!哈哈.........

Helen 提到...

調皮新娘子!!
下次再有機會我要睇番呢個post呀!!哈哈...

yIN 提到...

下...戴平光? 點解....
戴眼鏡靚d咩?? ^_^

10Jai 提到...

乜你識好多人都係外國讀書咖咩? kekee