自訂搜尋

2009年4月22日 星期三

Wedding雜誌攝影


昨天,我為‘婚訊’Wedding,進行拍攝的工作.......
這是第一套........

我總共換了八條裙,四件婚紗、四套晚裝,真的很開心啊!哈哈...........
這是第二套..........

勉強高角度,我也有少少效果的!哈哈............不過當然是假的!哈哈............

這是第三套.............


這是第四套..............大家覺得漂亮嗎?哈哈.................
不過真的累得很!我真的不敢想像那些在婚宴當晚換那麼多套晚裝的新娘是怎樣過的!所以經過昨天的攝影,我決定有天我真的結婚,我一定不會換這麼多套晚裝!哈哈..........因為真的是體力透支了!..............
這次先看四套婚紗,下次再看晚裝吧!哈哈.............

30 則留言:

Helen 提到...

好靚呀!!
遲d一定要睇!!!

伊彤 提到...

Helen,

多謝你吖!好啦!等我放多啲喺論壇比你地睇其他嗰啲啦!不過依兩日好攰,所以要時間update!!haa.......

USED 提到...

第一套最靚:)
如果結婚大事, 換幾多套, 再累也沒關係吧
至重要是留下美好的回憶、最美的一刻嘛!^^

Helen 提到...

累了便要d休息呀!!
知道嗎!?

Jason 提到...

我覺得套套都靚
不過第三套最靚!個頭飾幾靚=]
d相真係靚!
比兩年前果d靚好多!
講真,你愈大愈靚=]

遲d真係要睇埋d相/買本野=]

Jason 提到...

一日要拍咁多相,俾我都會累...
多d休息啦!你仲要拍劇=]

伊彤 提到...

Used,

唔係吖,真係攰到死咗,可能我有機會咁樣映,所以我試過,而且有啲覺得麻煩,我諗就算換,都係換一、兩套算啦!8套真係做show咩!而且我可以係趕著映相嘅關係,所以覺得特別攰囉!哈哈........

伊彤 提到...

Helen,

可能因為我依幾日都要8點起身,而且都係3點幾先瞓,所以唔夠瞓,特別攰囉!我會瞓返夠架啦!不過我想同你地分享我嘅工作,所以先趕著upload啲相上嚟姐!哈哈........

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,係咩?不過當其時你又會覺得ok,因為好似我地睇返以前嘅相都係覺得怪怪地,又無咁靚架啦!哈哈...........

Bally 提到...

哇~
好漂亮啊!!!

新娘子果然都是最美麗的。

我也覺得在婚禮中一直換衣服是很累的事情,如果我以後結婚的話,我就不穿禮服了;來個牛仔婚禮,一定很酷~

kitson 提到...

真係好靚
不過我相信到妳真係結果日會仲靚

kaby 提到...

低头果张好似羞答答的出嫁新娘哈哈哈..

伊彤 提到...

Bally,

謝謝你啊!牛仔婚禮?哈哈...........我覺得也蠻不錯,不過結婚當然想漂亮一點,所以我也會穿婚紗的!不過就只換一次、或是兩次衣服而已!哈哈............

伊彤 提到...

Kitson,

係咪真架?哈哈.............希望係啦!hee.......因為幸福,所以更靚!係咪呢?哈哈.........

伊彤 提到...

Kaby,

真的嗎?哈哈........我也不知道自己似一個待嫁的女生啊!hee..........

simile 提到...

every single bit look so good on you !!!! did you feel like you are really goint to get marry ?

hahahah i love it ^^

Helen 提到...

我知^^
因為我都好想睇d相!!
盡情訓番夠本啦!!hee

伊彤 提到...

simile,

當然唔覺啦!哈哈..........只覺得好攰!而且好似好趕咁,我諗我真係結婚嘅話會有啲興奮嘅!不過今次無,只覺得係做嘢!哈哈.........可能有個男主角會好好多!哈哈.........

伊彤 提到...

Helen,

yes yes, u are right!!haa...........

simile 提到...

can i be the 男主角??? hahahaha

i am just joking..... can i ask how long does it take you to wear all of the bridal veil (婚紗)?

i think all of them look nice one on you. it doesn't matter how it looks , what matter is you. and you make everything beautiful.....
hahahaha ^^

yIN 提到...

哈哈哈~ 影婚紗相...當然最最最好有埋男主角啦~~ 哈哈哈~~~~~~~

不過你會唔會因為而家做野著過咁多套婚紗, 第時結婚反而唔想著呢~ ^^

Helen 提到...

依家只係因為做野去諗都咁興奮,第時你仲興奮呀!!
睇黎我遲d都要買番本黎睇!哈哈..

伊彤 提到...

simile,

哈哈,你真係識講嘢吖!其實都係靠執相執到靚姐!哈哈............
我嗰日由12點幾化妝,映到夜晚6點幾啦!真係好攰吖!哈哈..........

伊彤 提到...

yIN,

你完全講得非常正確,正因為工作嘅關係可以著咁多套映相,我先覺得換咁多件好煩吖!哈哈...........不過結婚我都仲會著婚紗嘅!只係唔會換咁多件姐!哈哈.......

伊彤 提到...

Helen,

可能你睇咗本雜誌,反而覺得我自己映嗰啲靚啲喎!哈哈..........咁點算先?hehe.......

Helen 提到...

唔同角度姐
總之你都係咁靚啦!!

simile 提到...

god!!!!!!!!!1 I WILL BE SO TRIED.

i will be sleeping during the "Wedding雜誌攝影".

hahah ^^ i am so lazy .............

伊彤 提到...

Helen,

你咁講我就放心啦!哈哈..........

伊彤 提到...

simile,

係吖!所以映到後面我真係無咩笑容啦!為好攰!哈哈..........

Helen 提到...

真係辛苦哂你啦!!