自訂搜尋

2009年4月23日 星期四

Wedding雜誌攝影-2

哈哈,昨天看過那些照片,是不是不夠喉呢?還有更多送上......

這一張有點不似我............哈哈
來一張自拍相!哈哈.........當然高角度看上去比較瘦吧!hee............


我真的很喜歡這條裙子,我希望有天我結婚,可以穿這些比較修身的,而不是那些公主形的!哈哈......

還有更多更多的相片,不過下次再跟大家分享吧!hee...........因為你們已經很久沒有上來了!哈哈............

21 則留言:

Bally 提到...

我也好喜歡你穿那件可修身的禮服.........

看起來就是model的身材啦~~

好美好美....

simile 提到...

waaaaaaa 靚靚公主. you look so beautiful. one day you can wear that in your wedding !!!

if i am the guy who grows old with you , i will be feelng so bliss.

LizZ 提到...

伊彤姐姐仲系咁靚女!哈哈~
我會去你個forum度登記嘎喇~嘻嘻
仲有吖~伊彤姐姐一直都好fit吖!有冇D有效嘅瘦身方法吖?

Helen 提到...

真係好靚女!!哈哈
修身既禮服真係好襯你!!

伊彤 提到...

Bally,

其實是角度問題而已!哈哈..........我已經比以前胖了很多!哈哈..........還有是那條裙子的cutting,看上去好像女slim!!haa.........

伊彤 提到...

simile,

係咪真架?定又氹我先?哈哈......我都希望我未來嘅Mr. Right同你嘅想法一樣啦!哈哈.........不過都係嗰句,仲未搵到!hhee.........
但係好多謝你嘅讚賞!哈哈..........

伊彤 提到...

LizZ,

哈哈,我見到你加入咗論壇啦!多謝!咁記得多啲上嚟先得架喎!哈哈......
其實我真係無減肥,因為減肥好唔健康!不過均衡嘅飲食真係好重要,可惜而家食嘢好唔健康!唉......

伊彤 提到...

Helen,

係吖!我真係好鐘意修身嗰條,因為好似好高貴咁!哈哈......THZ........haa....

十仔 提到...

Anita妳穿起婚莎真的很漂亮, 第一張很有幸福的感覺=]

simile 提到...

the MR. Right will be the lucky guy...... hahahah

i love every single pictures of you in it hahaha.... ^^

(( TUM you again .........lol))

yIN 提到...

第一張影背影呢個角度好正 ^^

Helen 提到...

每一張點影你都咁靚,咁高貴!!!
哈哈...

伊彤 提到...

十仔,

哈哈,好歡迎你吖!你係第一次留言嘅!哈哈.........真係有幸福嘅感覺嗎?哈哈.......好開心添!hehe........得閒就多啲上嚟同我傾計啦!

伊彤 提到...

simile,

哈哈,唔緊要啦!就算知你氹我,氹得咁好聽,我都鐘意聽嘅!呵呵...........你繼續讚啦!我會接受架!哈哈......

伊彤 提到...

yIN,

我都好鐘意第一張嘅角度吖!哈哈..........好有feel吖!哈哈.........

伊彤 提到...

Helen,

你知嗎?一個女仔比男仔讚開心,不過比第二個女仔讚,仲開心吖!哈哈..........多謝你!^,^..........

Helen 提到...

講事實姐!!哈哈
你開心就得啦^^

十仔 提到...

哈哈咁厲害知道係第一次留言既? 真係有呀, 而且仲好靚添呀~~
其實我睇你個blog都一段日子咖喇, 係今次忍唔住要留下言:-p

simile 提到...

you know what ? our fans target are to make you smile and happy each time you see our comments or whenever you are sad.

this is our job !!!!!!!! hahahah ^^

BUT honestly you look beautiful !!!! i am not lying.....

i using it for my wallpaper and my mobile's background !! ^^

伊彤 提到...

10仔,

你即管留言啦!你越留得多,我越開心!hehe........

伊彤 提到...

simile,

既然你地咁支持我,咁我更加會關心你地啦!總之你地有啲咩想講,想分享記得同我講吖!我好願意做聆聽者!哈哈..........Thz..........^,^