自訂搜尋

2009年4月7日 星期二

各位同學仔,努力吖!

同學們,努力啊!支持你.......

不經不覺,考試又到了,有些同學可能只剩下數科未考,不過還有些同學還未開始考試的!在這裡,我希望為大家打打氣!努力啊!比心機考試!等大家考完試再多點上來跟我聊天吧!記住啊!我會在這種默默支持大家的!‘奸爸爹’!!ok?


10 則留言:

Helen 提到...

大家一齊努力吧!!!

Connie 提到...

嗯嗯 大家一齊努力,一齊攞好成績!

Jason 提到...

各位加油!

小霖 提到...

雖然同大家相識無耐..但我都想係度為各位加油!

朋友們..努力啊!^^

simile 提到...

good luck eveybody !!!!!!

^^ A* for every subject

hahahahaha

加油!加油!加油!加油!加油!加油!加油!

ViNcEnT 提到...

小弟係應屆會考生 4月16就考第1科...

伊彤 提到...

Vincent,
你算係新嚟嘅!咁我都祝你搵到好成績!哈哈..........考完會考之後,記得多啲上嚟同我傾計啦!ok??

伊彤 提到...

總之,大家一齊努力!加油!yeah.........哈哈哈哈........

Kee Kee 琦琦 提到...

伊彤0甘有心为同学仔打气~
我都黎帮大家加大力油啦;-)
大家加油! 努力!

伊彤 提到...

琦琦,

好吖!咁我地就一齊為佢地加油啦!hee...........