自訂搜尋

2009年4月6日 星期一

大冬瓜結局了


上星期六晚,大冬瓜經已完滿結局,我真的有點不捨得.......


尤其是第十九、二十集,我也覺得很感動!哈哈............不知道大家還記得最後思思去找范統執仇、而我突然衝出來,救姐姐那一幕嗎?回想起拍攝那場戲的晚上,是那年最低氣溫的一日,只有7-8度,我們只穿著那套戲服,真的很凍很凍!這一行就是這樣的,只要機器一滾動,我們就會全情投入去演戲,可是當導演一叫‘cut’,那股寒氣就立刻由腳底湧上來了!


拍這套劇令我終於有機會嘗試吊‘wire’,我真的很開心,因為
由細到大我也很喜歡刺激的活動!而且小時候已經很希望可以飛,因為我覺得飛是很自由的,那時覺得如果自己有這種能力就好了!哈哈...........可是長大後,當然知道是沒可能的!所以現在有機會吊‘wire’,就當滿足了我的心願吧!哈哈............


雖然大冬瓜已經播完,但是如果大家有甚麼意見,可以在這裡留言跟我分享吧!希望我可以拍到更多的好劇集和大家分享吧!哈哈..........多謝你們各位的支持!謝謝!哈哈............

15 則留言:

Connie 提到...

係啦係啦!就係呢張小玲變成狐妖呢張相最有女人魅力呀
你吊威也個陣係咪好辛苦,好暈架
我係新聞聽有D藝人講話吊威也好辛苦
係咪真架?

Ed 提到...

我覺得你在劇裡真的演得非常好
能充分令觀眾知道你是一個不甘於害人、想跟其他小神仙做朋友的狐妖
專業之外,我相信你本身都是善良的人^^

Jason 提到...

大冬瓜的確好好睇...只係d人對大冬瓜有偏見...=]
大結局果集我都見到你飛出黎=]
你拍呢套劇有好多收穫=]
除左多左人認識你,多左人讚你之外,
你又可以扮老婆婆,扮狗,吊威也,個角色又同你平時演開果d唔同,好細路女,邪中帶善良...又可以著套咁靚ge戲服,又可以化妖妝=]

正呀!
希望你快d拍新劇啦=]我地等緊你!

小霖 提到...

我都唔捨得呀><
見到你既喊戲 令我覺得好感動..
搞到我都差D喊埋出黎!
你既演技真係好有進步呢!
好開心係大冬瓜入面可以成日都見到你出場..
仲要有唔同既形象示人!haha..
你扮果個老婆婆真係幾似!
我到依家仲記得老婆婆果把震下震下既聲!
吊wire果陣驚唔驚呀?
我自己本身有少少畏高..
係高既地方望落去都腳震震"..
anyway..你係大冬瓜既演出的確好好呀!^^

我都希望你可以繼續拍多d劇俾我地睇呀!
支持你!^^

Helen 提到...

我比較喜歡你狐妖個look...好靚
繼續拍多d好劇俾我地睇!!

yIN 提到...

大冬瓜其實都劇情唔錯啊, 雖然有時誇張左d...><
放心啦~ 睇黎好多人都中意小玲個角色架 ^^
吊威也其實痛唔痛呢, 我之前有聽過吊威也都幾辛苦, 不過飞出黎真係型架...哈~

同jason一樣, 希望你快d拍新劇, 兼且介紹下新角色比我地知啦...^_^

伊彤 提到...

Connie,
哈哈,最有女人味?哈哈..........唔係吖?

吊威也最辛苦係會‘lak’住唔舒服,不過啲武指好好架!佢地比啲厚‘pack’我‘毯’住囉!哈哈...........

不過我真係好鐘意吊威也,因為我覺得好靚!哈哈..........

伊彤 提到...

Ed,
哈哈,你好,你係第一次嚟留言架喎!哈哈........多謝你嘅讚賞吖!

哈哈,我本身係善良嘅人?咁都睇得出?你真係叻架姐!hee........當然我唔會有害人嘅心啦!哈哈.......

咁你記得以後多啲上嚟我個blog同論壇啦!ok??haa...........

伊彤 提到...

Jason,

嘩,你突然話咁多讚美我嘅說話,我真係唔知講咩好,如果係咁,我真係要多謝監制‘潘嘉德’比咗依個咁好嘅機會我!哈哈.......唔知佢知唔知道,聽唔聽到我依句說話呢?哈哈..........

好吖,我都好想快啲拍多啲好戲比大家睇吖!哈哈.........不過未有好戲之前,記得繼續同我分享住其他人生、愛情、生活先都得架!我都係一個好好嘅聆聽者!哈哈..

伊彤 提到...

小霖,

好多謝你吖,雖然你係喺依兩套劇先開始留意我,但係唔緊要架!因為我知道只要我努力,終有一日係會有人見到,有人賞識我!我已經好開心啦!

其實畏高唔畏高,依啲嘢真係天生嘅,可能我天生係膽生毛,唔怕死啦!所以我真係唔驚,仲覺得好好玩添!哈哈.......

不過我真係無諗過第一次扮老裝,大家就咁鐘意囉!真係好開心!哈哈......所以你地咁多位比咗好大嘅動力我,支持我繼續拍多啲好戲比大家睇!好多謝,好多謝你地!............haa

伊彤 提到...

Helen,

好吖,我都想繼續拍多啲好戲比大家睇,不過有時依行真係唔輪到我去控制,可能依套劇有得發揮,到下一套可能又只會行行企企,希望如果真係咁嘅時候,你地唔會離我而去啦!哈哈..........

不過我可以應承大家,就算我只係一個無對面嘅演員,我都會做得最好比大家睇!I square!! haa.........

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,好多謝你地嘅讚賞,我都覺得做到依個角色真係好開心,因為大家都好鐘意小玲!不過我暫時真係無咩特別動向,希望有新搞作,就會快啲話比大家聽!哈哈........你地記住等我啦!哈哈.......

Helen 提到...

當然唔會啦!!
我相信這裡全部人都唔會
只會繼續支持你!!

伊彤 提到...

Helen,
咁我就放心啦!哈哈..........

Helen 提到...

哈哈!!!
你放一萬個心都得啦!!