自訂搜尋

2009年4月12日 星期日

歌詩達遊輪


星期三晚,我應朋友的邀請,跟Kawaii和一位圈外朋友上了歌詩達遊輪看表演......



當晚,大慨六時半左右,我們就已經登上遊輪參觀。首先是少少的茶點,接著大家便一起到劇場裡欣賞表演。當晚的嘉賓有莫華倫、謝安琪...等,而且那首船共有十四層高,大家真的好像置身一個商場一樣啊!哈哈..............


因為就次只歌詩達遊輪首行香港的關係,所以
我有幸上到那首船參觀!哈哈.......表演大約九時十五分結束,而它也要出發了!希望大家有機會的話,也上去玩玩吧!哈哈.............

27 則留言:

Helen 提到...

幾好喎!!
哈哈...

Connie 提到...

呢D船好玩呀 又豪華又多野玩
不過只衰太貴啦

kaby 提到...

第一张照片拍得好看呵呵..
俩人的手势和表情很一致哈~

simile 提到...

i wish i can be there as well

it looks so nice

伊彤 提到...

Helen,
哈哈,係幾好架!haa.......

Connie,
不過其實我真係唔覺有14層咁高,只係覺得同獅子星差不多,因為獅子星都好似有13層!hee..........

Kaby,
真的嗎?哈哈........那你覺得第二和第三張就不漂亮嗎?hee..........你不覺得我們的post很港女嗎?hee..........

simile,
ok,maybe next time !! haa.........

Jason 提到...

嘩...好豪華好靚呀!
我都未上過郵輪....
好想去見識一下=]
你見到你欣賞ge歌手謝安琪喎=]哈哈!
你今次一身打扮好淑女!yeah!
真係諗起你o係學警ge打扮同呢身打扮...好大差別!

yIN 提到...

我都未搭過遊輪啊...
唔知幾時有機會呢...

Helen 提到...

我上過雙魚星號
之前因為我朋友生日,佢父母叫佢請一個朋友一齊上郵輪慶祝生日,我就受我朋友邀請上去玩...歌詩達遊輪就未上過

伊彤 提到...

Jason,

係吖!我真係好百變架!不過我經理人話咁樣唔好,等人地成日都唔記得我喎!不過上面都幾靚架!有機會上去睇吓啦!哈哈.............

伊彤 提到...

yIN,

幾時上都得啦!不過我建議大家三至四日差不多啦!因為我驚你地坐得耐會悶吖!哈哈.........所以一直都有人話坐遊輪係上咗年齡會鐘意多啲!因為佢比較慢囉!哈哈...........

伊彤 提到...

Helen,

咁好唔好玩呢?雙魚就真係細啲啦!獅子星同歌詩達就大啲!有機會你要睇睇啊!哈哈...........

Helen 提到...

mama啦...佢主要以賭場為主,唔算話有太多野玩,但都幾舒服
下次有機會我去歌詩達睇下
咁樣都好過要我去澳門,去到個到悶死我

yIN 提到...

三至四日仲唔夠耐咩........><
其實上面有咩玩........?

話說形象問題, 百變d唔好咩?
可以做多d唔同job嘛~

伊彤 提到...

yIN,

有賭場、有遊戲機、有泳池、有酒吧.......等囉!哈哈..

有時太百變,啲人未識你就已經又唔認得你,所以咪唔好囉!除非我出咗名,已經有好多人識啦!哈哈...........咁就唔同!

pig 提到...

有得去梗係好
不過先決條件係有錢去-.-
係一個有排都未實現到o既夢想/.\

Jason仔 提到...

百變有好處好壞處啦
俾我揀...我唔揀百變喇...
因為我想多D人認得我=]
仲有我地男仔好難百變...哈哈

伊彤 提到...

pig,

唔緊要啦!儲吓錢先囉!你仲咁細,大把時間儲啦!哈哈...............

伊彤 提到...

jason,

哈哈,咁你都簡唔係咁百變啦!等你認得你嗎!所以我都要等人再認得我先囉!唉......

LizZ 提到...

伊彤姐姐好靚女吖~!

USED 提到...

會唔會暈船浪架?

Jason 提到...

USED & Lizz,
你地係咪第一次黎留言架?=]
加入左伊彤個forum未呢xd?

伊彤 提到...

Lizz,

好歡迎你吖!哈哈..........亦都好多謝你嘅讚賞!哈哈...........希望你地會多啲上嚟同我傾計啦!哈哈..............

伊彤 提到...

Used,

Hi,你好!其實都有少少暈船浪架!哈哈....不過都尚算接受到!係喎!好似見你係第嚟留言嘅!好歡迎你吖!亦都希望你會多啲上嚟睇傾啦!哈哈.........

LizZ 提到...

嘻嘻伊彤姐姐~!我E+幾乎日日都會開你個blog睇下你有冇更新嘎~!呢排你忙緊咩吖?~

ViNcEnT 提到...

無黎幾日又update左blog
D相好靚呀...日

伊彤 提到...

LizZ,

多謝你日日上嚟探我吖!我依排吖,有啲自己嘢忙緊,同埋映吓雜誌吖咁囉!哈哈............係喎,你應該有登記做論壇會員的,咁你有無得閒去嗰度留吓言吖?hee.........兩度都要去架!hehe........不過當然學業得先!哈哈......

伊彤 提到...

Vincent,

哈哈,多謝吖!不過我又update咗啦!其實你可以訂閱我嘅文章,咁咪可以知我幾時update囉!哈哈...........係喎,我又update咗啲新相啦!哈哈...........