自訂搜尋

2009年3月25日 星期三

大冬瓜的凡人造型


最近,我收到一些朋友對我在大冬瓜的凡人形象作出評論......


朋友們認為我的劉海有點礙眼!哈哈...........可是,我在這裡告訴大家,這是專登的!因為我就是要那個凡人的形象更傻、更低能!哈哈...........所以如果大家認為那個扮相不漂亮,請多多包涵,因為我只想那個角色更鮮明而已!哈哈...........希望大家繼續支持我!謝謝!^,^

33 則留言:

匿名 提到...

呵呵~~~是有點傻、有點低能...但也很可愛啊!
那個瀏海不要分岔就好,一整塊在額頭上,應該ok的啦~

我今天看到你那個老婆婆的造型,也不錯啊~~^_^

匿名 提到...

唔係喎...
我好鍾意你凡人個造型喎!

下....有老婆婆造型!?好想快d睇添...- -"

匿名 提到...

我觉得造型很可爱哈..
你也会为角色设计造型,做好功课投入角色!
你呢个演员都几称职呵呵..

匿名 提到...

我覺得很可愛啊!什麼樣的角色都需要適合的造型來襯托啊!傻裡傻氣很適合劇裡凡人的角色!

匿名 提到...

其實...我覺得頭頂d羽毛更礙眼...^^
同埋你做咩成日搞條辮呢...><

哈~ 係你極力hard sell之下, 我終於都開始睇大冬瓜了, 的確很傻很低能...>o<

匿名 提到...

today i saw 大冬瓜13集.....u look very cute when u acting the old grand mother....hehehehe.... : )

伊彤 提到...

Bally,

謝謝你啊!我也很喜歡我的老婆婆造型!今天晚上的更好笑!一定不可以錯過啊!哈哈...........

伊彤 提到...

Jason,

係吖!有老妝架!都係等你遲啲有機會再睇返啦!哈哈...........

伊彤 提到...

kaby,

謝謝你的讚賞,那你要多多支持我這個称职的演員吧!哈哈.....

伊彤 提到...

ellen,

謝謝你吖!Oh....你們已經看了大冬瓜嗎?是同步播出嗎?哈哈...........你們喜歡就好啦!哈哈....

伊彤 提到...

ken,

Thz.........haha..........今晚仲好笑吖!哈哈..........記住睇啦!hee...........

伊彤 提到...

yIN,

係吖!我係咁搞條辮,咁你又記得喎!咁算唔算我成功咗呢?哈哈..........可能你唔係好明我講咩!不過我當然係專登咁做啦!好似個感覺仲低能啲囉!哈哈.......

匿名 提到...

你係咁搞條辮好明顯架...
我第一集已經見你成日搞條辮...

咁證明你成功了!!!=]

匿名 提到...

专登搞条辫..也适合演害羞时的样子哈哈~
老婆婆妆还不错哦!不知伊彤老时系唔系咁呢?呵呵..
我欣赏那些演员会钻研剧本,为自己角色设计些造型,特色啥?怎么表达呢?
例如最近的学警狙击的Laughing和左轮就是..不是刻意设计些造型..使得角色更形象哈~很受人赞捏!
(这样角色就更入型入格拉!这样的演员很有心哈)

匿名 提到...

低能的小玲=成功的伊彤 ~"~
不過真係幾可愛^^ 我好中意
平時都係見你好男仔頭/cool 咁e個形象真係好少見^^
其實伊彤你都仲咁後生 不過d look好似成日整到你好老積-.-
今次就好唔同 好好睇^^

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,我知吖!hee.............咁你有機會快啲睇啦!

伊彤 提到...

Kaby,

其實你所講的好像laughing哥、左輪,他們是刻意設計這些形象的!哈哈..........其實好多演員都會這樣做!這是我們的本份啊!哈哈...........

伊彤 提到...

pig,

哈哈,你真係tum得我好開心!哈哈.........係吖!我都好細個咋!hehe......就係因為你地少見,所以咪有對比囉!哈哈......right??
咁你地鐘意我傻啲嘅演出定cool啲man啲嘅演出呢?hee............

匿名 提到...

我明~ 我明丫~ 專登加d特色比個角色嘛~~~
只不過我會諗, 會唔會太刻意啫......
之但係呢套劇都係誇張類型, 刻意d都岩ge...哈哈~~~

伊彤 提到...

yIN,

你咁講我就放心啲!始終你地係我大老板闆!你地鐘意,我先可以繼續做落去!哈哈..............所以雖然hard sell都要講多次!你地記得支持我吖!hee.............不過我知你地一定會嘅!哈哈..........

simile ) 提到...

伊彤,

hey do you remember me? i am simile ). sorry ! i didn't went to your blog and forum. because my internet had a little problem. But it is alright now. I can go to you website wow ^^.

No matter what hairs you got ,to me or to any fans, you are beautiful.

i am 100 % sure Bally,Jason,Kaby,ellen,yIN,ken,pig,me or any fans i didn't mention their names will support you as well !!

...................................

from simile )

方公子 提到...

好耐都無用過"方公子"呢個名喇-0-"等我今次用下先...
我阿妹見到你呢張大冬瓜官方照之後...話好似佘詩曼=]

yIN 提到...

今日睇左16集, 思思姑娘同小玲合謀呃官威果度好好笑~ 哈~ 特別係扮投井自殺果度...哈哈~

Helen 提到...

官威同思思姑娘鬥大叫XD
小玲講的對白也好生動
好好笑!!

伊彤 提到...

simile,

哈哈,聽到你咁講我就好開心啦!哈哈.......咁你有無睇大冬瓜吖?哈哈......

伊彤 提到...

Jason,

你想我覆方公子定jason先?哈哈......你阿妹話我似余詩曼?吓?唔係吖!佢靚啲!哈哈...........其實我地真係一啲都唔似樣喎,哈哈...........

伊彤 提到...

yIN,

係吖!我都覺得好搞笑!哈哈.......尤其係自己要喺戲裡面扮唔係好識做戲,仲搞笑!哈哈...........官威同思思鬥大叫嗰度都真係好好笑!哈哈..........

伊彤 提到...

Helen,

係咪真係好生動先?定係tum我先?哈哈........不過繼續睇落去!你地就知我慘架啦!唉...........

Jason 提到...

你同佘詩曼的確唔似樣...
但張相影得你同佢有d似=]

伊彤 提到...

Jason,

omg.............>,< haa....

Helen 提到...

當然不是tum你啦
你在這裡的角色演得好
我亦是從這劇開始留意你的
so...你話呢^^

伊彤 提到...

Helen,
哈哈,聽到你咁講!真係好開心!哈哈.........不過你要繼續支持我喎!hehe.......

Helen 提到...

支持...就當然啦!!
呵呵!!!