自訂搜尋

2009年3月7日 星期六

學警狙擊—宣傳相片(一)


因為早前比較忙的關係,我並沒有時間upload我的照片給大家看!真的對不起!哈哈......相信有些朋友應該在網上看過一些學警宣傳的照片,哈哈,但因為我應承過大家會映給大家看,所以縱然你們看過,我也照樣放上來給大家欣賞!hee..........

大家有沒有看見江若琳(Elanne)手上的撲克牌?其實這是我送給她的情人節禮物,因為在學警狙擊第一次宣傳的那天,正是情人節。這副撲克牌是在我朋友母親的店鋪所買的,她是賣明星物品的!哈哈.......我見這副撲克牌每張相片!都是不同的,所以忍不住買下來送給Elanne!!哈哈..........不過這副撲克牌令我回想起讀書時代的貼紙相、撲克牌機。那時候有一部貼紙相機是可以把自己的肖像印在撲克牌上,每一次映是港幣$40蚊,但是每一次映只會出兩張,所以要擁有一副52張的撲克牌就要映26次,而我用差不多三個月的時間,終於集齊一套了。時至今天,我一直保存著!哈哈..............

P.S 今天我將會到愉景新城進行本人第二次的學警宣傳,希望我記得拍一些照片跟大家分享吧!哈哈............

20 則留言:

匿名 提到...

原來有得印自己個樣o係d撲克牌度架=0="?
我都係而家先知有呢d野...哈哈

看來你同江若琳的感情都幾好架喎=)

*你塊面真係肥左....^^

伊彤 提到...

Jason,

係吖,我塊面肥咗吖!咁係好睇定唔好睇先?監制、朋友就覺得而家好好多囉!你地話呢?哈哈............

匿名 提到...

哈哈 你所講的撲克牌機我都有影過...
不過得一張咁大把~ 哈哈~
你要儲得哂咁多張,真係好西利呀~~

匿名 提到...

咦咦咦...我都唔知原來貼紙相有撲克牌的...我out了.........><

匿名 提到...

妳遲d送一套妳既俾我啦

伊彤 提到...

blue,

哈哈,我都儲咗幾個月錢先映哂!哈哈........不過原來而家有得幫人整!你只要比52張相佢,佢可以幫你整,仲要$100蚊都唔洗!哈哈............而家幸福好多!

伊彤 提到...

yIN.

哈哈,唔係out,因為唔知而家仲有無啦!哈哈................

伊彤 提到...

Kitson,

哈哈,等我整咗先啦!其實要搵52張相都好唔容易啦!哈哈..............

匿名 提到...

不如伊彤将你以前储完嘅"自己的扑克牌相"..拍照俾我地睇啦哈哈~ --kaby

匿名 提到...

哈哈 52張入面有機會是anita的校服look吧?

匿名 提到...

blue想睇伊彤ge校服誘惑呀.....omg!=0=
blue你....-0-"

匿名 提到...

這張照片很好看啊~~~~~

梁嘉琪的樣子也比在戲裡好看 ^_^

伊彤 提到...

Kaby,

原來是你!哈哈...........我還猜是誰的留言!>,<,
好呀!我拍給你們看看啊!你說得對,有很多是我穿校服的相片啊!哈哈...........

伊彤 提到...

blue,

哈哈,係吖!係吖!有校服架!你又知嘅,不過以前映依啲都係放學去映啦!哈哈...........你係咪都試過呢?hehe..........

伊彤 提到...

Jason,

哈........你又唔好講咩誘惑!我邊度誘惑到吖!hehe...............不過有時間比你地睇吓啦!哈哈............

伊彤 提到...

Bally,

真的嗎?哈哈..........但是你不覺得我胖了一點嗎?哈哈..........

匿名 提到...

Jason, 竟然比你識穿左!要滅口呀! 哈哈,,
講笑喇

伊彤,, 我唯一影過果一張都係以前放學去影既.哈哈,所以先估你52張入面有[[校服誘惑]],,

不過都好耐無踏足過果D貼紙相店lu..唔知依家仲有無呢~ 哈

伊彤 提到...

blue,

哈哈,哦,原來係咁,不過都幾得意吖,因為大家講返以前,原來都有唔少共同點!係咪?哈哈.............

匿名 提到...

Anita,你有肥一點嗎?
其實這樣看我覺得還ok囉....

這樣子剛剛好啦~不要太瘦,臉上有點肉看起來會更有精神唷!

伊彤 提到...

Bally,

他們也是這樣說啊!哈哈..........