自訂搜尋

2009年3月8日 星期日

雜誌拍攝


這次,我為某本美容雜誌拍攝春妝的示範......

當天,我換了兩個造型,但是大家有沒有發現間條裙的那個
造型比較肥呢?哈哈..........因為它不是我的尺碼!可是大家很少看到我劉海的造型啊!對嗎?你們覺得會不會很成熟呢?哈哈..............

在高角度拍下來都沒有甚麼好看,証明我是長平公主了!哈哈.................^,^

這次拍攝的照片將於3月刋登,希望拍出來的效果是漂亮的!哈哈.............

13 則留言:

匿名 提到...

是有點衣不稱身, 但一D都唔肥呀..
看,,你越來越靚,,

匿名 提到...

你而家塊面肥肥地幾得意喎=]
你做雜誌封面???

匿名 提到...

點解...個樣...好似有d唔同咁ge....>_<

伊彤 提到...

blue,

哈,謝謝你仲讚我!哈哈..............

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,得意?咁即係唔靚?定係因為你係我fans,所以點都話靚?其實我自己鐘意瘦啲,不過個個叫我增肥!所以無計啦!唉............>,<

伊彤 提到...

yIN,

係吖!髮型影響一個人好多架!而且我真係好百變!我唔同嘅髮型,真係完全唔同樣架!不過我當然希望我咩樣你地都會支持我啦!哈哈..............^,^

匿名 提到...

呵呵,我覺得有瀏海的造型,看起來年紀比較小一點呢~~


二張照型都不錯,但我比較鍾愛黃色,可能因為我也比較喜歡鮮艷的顏色吧!!

*你真的是愈來愈靚了^_^

伊彤 提到...

Bally,

你在跟我說好話!哈哈..........其實我覺得有劉海,真人比拍照好看啊!我覺得.............>,<

匿名 提到...

Anita,
我在跟你說"真心話"...^_^

其實我也挺喜歡自己有瀏海,不過如果瀏海沒弄好,整個人看起來就很呆了....:P

匿名 提到...

當然得意都可以靚啦!
之前講左好多次靚...所以都唔洗再講啦=]

伊彤 提到...

Bally n Jason,

好吧!我相信你們!hee..........謝謝啊!

匿名 提到...

第一张比较好睇D呵呵..

伊彤 提到...

Kaby,

真的嗎?看來大家不太喜歡的瀏海!哈哈...........