自訂搜尋

2009年3月9日 星期一

學警狙擊—宣傳相片(二)


上星期六,警警狙擊進行第三次的宣傳活動......
這次是我第一次用新形象出現公開活動!哈哈...........但是我覺得拍出來沒有真人看上去理想!哈哈............不過我還是會把頭髮留長的!哈哈...........

我跟天華、思齊、子善合照............

可能因為我把頭髮染得很黑很黑,所以看上去有點兒不慣,但是偶爾轉換吓形象是好事,至少沒那些沉悶!而且不作多方面的嘗試,又怎知道自己有幾多可塑性呢?哈哈............


左起是我、Elanne和思齊................


哈哈.........他就是我們這套劇的監制,黃偉聲(聲哥)了!!..........


不知道大家會否不慣我的新型象,可是我可以告訴你們我很快又會轉變第二個型象跟你們見面,因為我真的很怕沉悶的!hee...............>,<

12 則留言:

匿名 提到...

哇哇哇~~
看到照片啦!!!

我覺得你很厲害呢,頭髮稍稍變一點點,看起來就會有很大的不同;像我都沒辦法耶....

不管頭髮怎麼變,看起來都還是一樣 >_<

不知道你下次想變怎樣的髮型....期待中啊~~

samueleung 提到...

伊彤~~ 第一眼見到, 覺得妳的樣子好像較前成熟了一點而已,不過仍然是美人一名, 放心. ^^ 一個演員嘗試不同的造型也是好事, 劇集選角時, 可能會因為妳曾經試過的某種造型, 而得已有所聯繫...(我想大概會吧, 哈哈..)

我現在每晚都有看學警, 期待妳的演出

伊彤 提到...

Bally,

哈哈,我正準備去駁髮,下次再拍給你們看吧!哈哈...........其實熟悉我的朋友也會認出我的,只是,有些不同的感覺給大家一些驚喜吧!不過,不知道是驚?還是喜啦?哈哈..........

伊彤 提到...

samueleung,

係咪架?成熟啲?咁我要變吓啦!我本身個樣都已經好成熟,再成熟就唔好啦!不過我好細個個樣已經係咁,我啲朋友話,唉,到你四、五十歲都應該仲係咁嘅樣架!哈哈..........咁就好啦!hee.........

每晚都有追?咁就乖啦!哈哈..........咁都要成日上嚟我個blog喎!知道嗎?哈哈......

匿名 提到...

o係網上睇到d宣傳片段...好熱鬧!!!=]
你都睇落玩得好開心呢!
我見到你同林子善成日扮鬼扮馬...哈哈!!!

我聽到你出場果陣有人嗌你個名呀!唔知你聽唔聽到呢??

伊彤 提到...

Jason,

吓?我真係聽到吖!不過叫我嗰把聲好似係子善嚟架喎!哈哈..........不過嗰日真係好開心,因為好耐未試過套劇有咁多人講,咁多人鐘意!哈.......

匿名 提到...

哈哈哈~ 真係差d認唔到係你啊....
而家個個都染髮, 反而覺得黑髮怪怪地~

匿名 提到...

江若琳BLOG也有学警宣传相片!
http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/6z8St6mXHBaMiacdJl1XDqgdb__DOT__vf_7/blog/20090309011127430.jpg.jpg?ib_____D7vM_7B_u

http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/6z8St6mXHBaMiacdJl1XDqgdb__DOT__vf_7/blog/20090308123810570.jpg.jpg?ib_____DvHHzWwEq

拣两张有你嘅呵呵..

伊彤 提到...

yIN,

唉!你有所不知啦!因為要開古裝,所以要專登染黑啲,因為我天生其實係啡頭髮,仲要係好啡嗰隻,所以制監見到要我專登染黑!唉...........我夠想唔染啦!

講你知吖,我染完黑之後,啲頭髮脫色,脫咗成兩個星期先唔再luk咗!唉.........

伊彤 提到...

Kaby,

謝謝你的相片提供!哈哈..........

匿名 提到...

咁慘啊~~~ 算啦~ 都係為藝術而"犧牲"嘛~~~
不過我一直以為古裝係戴頭套架tim, 原來都係真髮示人??

伊彤 提到...

yIN,

你都講得啱,我地都要帶頭套,不過係半頭套,唔係全頭套,通常女仔會用啲真髮包返住個頭套姐!哈哈..........