自訂搜尋

2009年3月5日 星期四

學警狙擊-討論(二)

第十二集學警狙擊

星期二第十二集的學警狙擊,內容講述大家以為阿文(Ron)放棄做警察,大家為了勸他返回正途,到他與喇叭的家找阿文。我記得拍這場戲的時候......
本來在排戲的時間,我們都是依劇本所寫去演,可是真正拍的時候,林子善(喇叭)在尾段因為投入,臨場爆肚,本來我已經說完所有對白,但是突然師姐上身,忍不住說了那句「唔係同你講嘢吖!ok!」的說話,哈哈..........結果泉叔(李家聲)叫我,「算啦!Peggy!費事同佢講......」之如此類的說話,其實暗暗地表示,我們如果再對持下去只會收不了工!哈哈..........所以回想起這一場,真的覺得很好笑!哈哈.............

35 則留言:

samueleung 提到...

我覺得妳果part幾型架, 眼神又凌厲 ^^

有時候爆肚反而更逼真, 咁當然要有一個好既 controller (泉叔), 成件事先perfect

加油!!繼續努力

匿名 提到...

你說的那段我也有看到,柏翹真的還是很在乎立文的,可惜立文因為身份的關係,不能接受大家的好意~

其實我每次看到立文和柏翹的對手戲,都會感到好心酸啊...

明明是好朋友來的,卻因為這樣子而令友情變質,我想他們二個人肯定都很不好過......

匿名 提到...

哈哈..演得太投入~自然流露出来的~更逼真呵!呢次"爆肚"状况都挺符合剧情哈!也要演员够醒目配合~机警反应快~咁都兜得返哈~
--kaby

伊彤 提到...

Samueleung,

哈哈,多謝你嘅讚賞,你地睇得舒服,我就放心啦!哈哈................我會繼續努力的!好開心認識你,得閒多啲嚟探我啦!哈哈.........

伊彤 提到...

Bally,

哈哈,你真的很投入啊!我想也是,如果友情有天真的變質,那真的是很傷心的!........>,<

伊彤 提到...

Kaby,

謝謝你的讚賞,最重要是你們喜歡啊!哈哈........謝謝你!記得繼續追看下去啊!哈哈..........

匿名 提到...

無留意tim...再去睇多次先~~ 哈~~~~

匿名 提到...

我都有睇到個度,就係覺得無啦啦走之前有一句,好搞笑... 原來係爆肚既.. 哈哈~

匿名 提到...

哈哈哈 咁都得-.-
爆肚就有時會有ed效果 不過有時爆就會好奇怪-_-
不過今次咁樣好好睇@_@

匿名 提到...

呵呵~我的確很投入啊...

加上我前陣子才又重看了學1和學2,看到立文和柏翹從不和到變好友,又從好友變不和,然後又合好;其實他們二個的命運也很坎坷的呀!學警1到學警3,部部都要吵架~~

有時候看戲時,我會把心放在戲裡,假裝自己就是戲裡的人,然後就想:如果是我自己真的發生這種事我會怎樣?

經常這樣做的結果就是...我可以獲得很多新的感受,還可以令自己成長。

如果有一天我和好朋友的友清突然變了質,我肯定會很傷心的呀!

匿名 提到...

睇到啦...係幾搞笑...但泉叔果句聽唔到, 字幕又無打...唔係你寫出黎真係唔知佢講咩......
學3真係值得讚~ 拍攝手法敍事手法都非常好好好~~ 岩岩睇左13集, 好中意最後幾分鐘, 用幾個鏡頭就已經交代晒一眾主角幾個月的生活, ending直接入正題, 好正~
不過覺得悠悠都好慘, 阿爸係黑社會佢都唔想, 但就因為咁比身邊所有朋友排斥, 居然d fd全部都係警察...= = 可憐啊..........

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,係啊!.............>,<.........你去睇吓啦!

伊彤 提到...

blue,

好搞笑?咁即係點吖?自唔自然?順聽嗎?你快啲話我知啦!............>,<

伊彤 提到...

Pig,

係咪架?唔係tum我吖嗎?你知啦!你地識我,又支持我當然係幫我啦!哈哈.........不過如果係真係覺得ok嘅話,我就會好開心!哈哈.........

伊彤 提到...

Bally,

哈哈,你很有潛質當演員啊!有沒有想過呀?其實我想生活也是一樣,其實每個人都在演一個角色,在不同的地方演不同的戲!哈哈.............

伊彤 提到...

yIN,

都真係幾慘架,不過我仲慘,因為我仲未睇依幾集,我要追返先,如果唔係我會落後你地架!哈哈.................

伊彤 提到...

Blue,

唔記得歡迎你依位新朋友添!得閒多啲上嚟!哈哈...........

匿名 提到...

Anita,

多謝你讚我啊~*_*

當演員啊....小時候好像曾經想過,不過還是算囉!因為長得也不靚,身形也很差;我還是看戲好了 。

哈,大家常說人生就像一齣戲;人生如戲,戲如人生,大家都有一個角色,唯一不同的是,這場戲就算NG了,也無法重頭來過!

匿名 提到...

Yes madam! (( salute ))
因為你一句,我會多d上來支持你 =)

我覺得果句真係恰到好處,
自然流露,當然順聽啦~

同上面第一位"samueleung"一樣,
果part真係幾型,眼神又夠凌厲~
我諗真實個d 呀sir/madam 同古惑仔講野都會係咁.. ~哈哈~

well done 呀~ 努力!

伊彤 提到...

Bally,
這個世界上不一定漂亮的才會去當演員,其實甚麼角色也需要!好像林雪,他也長得不俊俏,但是他的戲演得很好!........

哈哈,你說得對,我們想再來一次也是沒辨法的!所以只能繼續做下去,不論是好還是不好!哈哈............

伊彤 提到...

Blue,

哈哈,你真係好,咁聽話!眼神好凌厲嗎?哈哈.........多謝讚賞!係因為我性格比較男人婆、粗魯姐!哈哈...........不過歡迎新朋友,你快啲講多啲自己嘢比大家聽,等大家又認識吓你啦!哈哈.........

匿名 提到...

哈哈 好難得會有artist肯續個續個msg reply, 你真好~ 不過講真,我唔係個d會瘋狂留言既人呀...
(( 我見有d artist既blog..有d fans 係同一個msg留幾次/ 同一個人不停叫個artist add佢,,, 我覺得好瘋狂... =.=))

好記得你之前有輯開頭係針對fiona的,
果時個樣同埋態度真係好串,, 哈哈~

喂 岩岩click 番你之前.. 做伴娘張相影得你好靚wo =)

我嘛,都只係一個男仔頭性格既女仔~ 哈哈!

匿名 提到...

林雪啊.....
只聽名字我本來不認識的,後來上網查了一下資料,一看到他照片我就知道他是誰了,可見他真的很成功呢~~

我也覺得他戲演得好好...

匿名 提到...

hahaa
我聽到呢句之後...
我都有即刻同"人"講

匿名 提到...

哈,我記得你講的這句 「唔係同你講,ok」當時仲覺得幾型呀...
不如講多D拍學警時的趣事呀,好得意呀......

學警狙擊真係好好睇...
演員演得好
劇情都幾峰迴路轉囉

伊彤 提到...

Blue,

哈哈,係吖,都幾串,不過你所講嘅都係學警喎,果然係學警嘅忠實fans喎!真開心!哈哈...........

哦,原來你都係一個男仔頭嘅女仔!唔....所以大家都有共同嘅地方!哈哈..........我唔介意你地瘋狂留言架!唔留言都得!不過比我知道你地有上嚟睇我個blog我就當然開心啦!哈哈.......

伊彤 提到...

Bally,

是啊!是啊!林雪真得演得很好吖!哈哈......

伊彤 提到...

Kitson,

係咩,你睇到之後刻同‘人’講?咁嗰個人有咩反應吖?哈哈.........不過我咁型,佢應該會鐘意嘅!hee...........>,<

伊彤 提到...

匿名先生/小姐,

哈哈,多謝你鐘意吖!哈哈.........好吖,我有時間嘅話講多啲你地聽吖!哈哈........不過記得多啲上嚟支持我喎!仲有記得留名吖!如果唔係,我點知你地係邊個,點樣認識你地呢?哈哈.........

匿名 提到...

哈哈 開始有留意你 係下一站彩虹開始既~
不過唔係好記得講咩喇,只係記得你係助手,
個時覺得你幾特別架~ =P

學警真係好睇呀!或者係因為本身都鍾意睇d警匪片~ 今次學3好緊湊,真係晚晚追.

匿名 提到...

呢幕我都好深刻丫..戈日我睇到都窒左窒,,因為我覺得好串&你表情好似想"湯左"喇叭咁..我諗編劇應該5會咁寫掛,,所以好記得,,

不過後尾泉叔又轉得咁好自然,,所以就以為編劇真係咁寫,,哈哈!原來係爆肚!你同泉叔反應真係快!nice!

伊彤 提到...

blue,

哈哈,原來你下一站彩虹已經留意我?哈哈.........特別?點解特別呢?特別唔順眼?哈哈..........講笑姐!不過遲啲大冬瓜出埋,你地記住幫手捧場喎!哈哈...........

伊彤 提到...

匿名先生/小姐:

哈哈,真的嗎?真係好串嗎?不過同泉叔佢地成班開工真係好開心!哈哈...........
係喎,你下次留低你個名,等我認識你地好嗎?哈哈..........

匿名 提到...

一定支持呀! 真係開心,連續兩套都有你~
好期待你既演出~~

Jun Hean 提到...

哦,我记得那一幕, 感觉蛮"串"的, 不过对流氓讲话也不需要客气的, 那一刻的你很有型的嘛 XD