自訂搜尋

2009年3月9日 星期一

大冬瓜首播


大冬瓜將於今晚3月9日,8:30分播出,即是大家在兩個時段都會看見我的演出!真的很開心!哈哈............



在‘大冬瓜’裡我飾演霍小玲一角,她是一隻心地善良、很想跟凡人和神仙做朋友的小狐妖!哈哈.......因為胡定欣(霍思思—狐妖)救了我一命,從此我就跟她相依唯命,幫她追查殺父仇人的下落...........

我希望大家會喜歡這套劇集,不過你們一定要抱著一個看卡通片的心情去看這套電視劇!而且我在第一集已經出場,希望各位會喜歡看見另一個關伊彤吧!哈哈............

58 則留言:

匿名 提到...

乜霍小玲唔係霍思思妹妹咩!?@@"

你講埋你同怕羞草有感情戲啦=]
我相信有不少人會有興趣呢...哈哈!
「怕醜仔與小狐妖霍小玲結識,成為好朋友。怕羞仔對玲有好感,卻被玲利用,令六小仙身陷險境。」

好期待你的演出...一身漂亮的打扮!

匿名 提到...

D妖怪妆都是很妖冶哦@_@ "凡人妆"好睇D! 造型独照张好嫩哈~系咪要符合心地善良嘅角色?单纯样哈!

匿名 提到...

這張相真的好可愛,好年輕啊~~

Anita今天好勤快,更新好了多 ^_^

匿名 提到...

^^ 我覺得套片幾好睇
不過真係好得意 有好多兒童節目主持都有做@_@
真係好似卡通片-.-

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,其實真係唔多場口交代我同佢之間嘅感情,因為係裡面,我演狐妖,佢演神仙,一來我覺得我地無可能,二來小時候嘅愛都唔會好深姐!哈哈......又唔係愛情片!hehe...........

伊彤 提到...

Jason,

哈哈,其實真係唔多場口交代我同佢之間嘅感情,因為係裡面,我演狐妖,佢演神仙,一來我覺得我地無可能,二來小時候嘅愛都唔會好深姐!哈哈......又唔係愛情片!hehe...........

伊彤 提到...

Kaby,

其實我也很喜歡妖的造型啊!我覺得很漂亮,凡人的造型也很可愛!哈哈......所以你們要每天支持我呀!因為我記得好像只有一集是沒有我而已,所以要支持我呀!haa...........

伊彤 提到...

Bally,

你們喜歡就好啦!如果你們覺得有任何的意見,可以跟我說!好嗎?haa.........

伊彤 提到...

Pig,

其實我都覺得依套劇好好笑架!哈哈......而且你真係要當卡通片咁睇!希望你地繼續追落去都鐘意啦!而且我覺得佢地嘅特技真係做得好靚!哈哈............記得多多支持吖!哈哈...........

匿名 提到...

雖然我未睇...不過暫時睇朋友們對呢套劇ge反應...好似...麻麻bor...可能大家對神怪劇都無咩興趣...掛......
我睇到演員訪問講某個角色係偷食左王母娘娘個冬瓜盅所以被貶...瞬間O咗...>o<
不過唔好傷心住, 我睇完套劇再比comment你啦~~~

啊啊, 仲有, 我睇到d訪問講呢套"大冬瓜"係翻拍? 咁原著係咩黎架?

伊彤 提到...

yIN,

其實我都唔係好清楚,不過我覺得大家嘅意見差半囉!哈哈........因為有啲人又覺得幾好笑,唔洗用腦!哈哈...........

匿名 提到...

咁今次戏份都蛮多哈!由头到尾呵呵..
其实我爸唔钟意睇呢D神话剧!电脑设计出黎的假景哈@_@ 不过学警狙击好好睇..佢就爱睇!整日问我出新噶没哈?!
几乎每部TVB剧我都会睇噶!我照样会拉嘛我婆睇大冬瓜噶!你放心啦嘻嘻..

匿名 提到...

廖启智老戏骨演技好!演戏好睇!一直都会捧佢场呵!
佢人也好好哦!果次"本草药王"探夜班,佢仲担心我地班女仔在山路下,等车返酒店,不安全吧,陪着我地喺果度等..
佢人仲好好玩呵!爱吹口哨哼歌哈..

匿名 提到...

Kaby:你都係演員?

匿名 提到...

我而家睇左第一集...
你個角色好細路女呀!講野d語氣好細路,好得意!哈哈!
成日都對思思講「姐姐」=]

匿名 提到...

JASON:
唔系啊!系去探班咋!

puipui1118 提到...

我今天第一次看妳blog~~妳要努力、加油

我會支持妳!※^&^※

伊彤 提到...

Kaby,

沒錯,智叔真的好好人,而且他的演技很好,我只是看他做戲已經學習到不少了!哈哈............雖然神怪劇不是每個人也喜歡去看,不過你要支持我嗎!我想再看下去!你們會喜歡的!哈.........

伊彤 提到...

Jason,

係吖,我角色好細個架!所以先同學警好唔同姐!哈哈............不過希望你地會鐘意啦!哈哈...........

伊彤 提到...

puipiui1118,

多謝你吖!好開心又多個友上嚟我個blog同我傾計!哈哈............好高興認識你!^,^...............我會繼續努力!哈哈........

匿名 提到...

我也覺廖啟智演的戲不錯,我記得他在雄心裡演了何花的爸爸,他演爸爸演得好好,很疼愛何花呢~哈哈...

不過剛剛去看了一下他的資料,原來他曾經這麼痛心過,我看了也都覺得好難過啊~

匿名 提到...

睇左第一集了....神怪劇真係唔太岩我...好誇張啊...有d接受唔到...><
不過胡定欣個造型幾靚...哈~ 點解d青樓名妓登場都中意飛出黎...哈~~

匿名 提到...

廖啟智果件痛心事我好記得呀....
好慘
我記得果件事發生左之後係電影頒獎禮...雖然發生左件事,但佢都照樣出席...

伊彤o係大冬瓜入面成日都整d頭髮...好得意!哈哈!
仲有,,你見到d人咁衰專登吹d妖氣令果d人倒楣...但俾思思鬧...
雖然係妖精,但咁善良好少有呀!=]
個角色同學警個剛強真係好唔同!!!!

匿名 提到...

送图两张
http://l.yimg.com/fe/p/news/mingpao/20090311/14rdmal01ddir0-i0.jpg

http://img2.cache.netease.com/ent/2009/3/4/200903041703494ca1c.jpg

伊彤 提到...

Bally,

是啊!那件事情真的令人很傷心!不過一切也過去,好的自然會來!哈哈..........只要相信明天會更好,那就會更好啦!哈哈.........

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,你真係唔鐘意睇卡通片嗎?哈哈.....其實都幾好笑架!起碼唔洗用腦諗嘢吖!哈哈...............
佢個造型幾靚架!哈哈...........不過我真係唔知點解啲名妓要飛出嚟,下次改為扒出嚟會唔會好啲?(講笑)..........

伊彤 提到...

Jason,

係吖!我都話我喺大冬瓜同學警狙擊個角色好唔同架啦!咁你地睇唔睇得慣呢?哈哈...........不過我覺得大冬瓜裡面小玲嘅心地善良同我本人非常似!呵呵........同埋學警裡面硬朗、爽直同有義氣簡直係我嘅縮影!哈哈............

伊彤 提到...

Kaby,

謝謝你的相片吖!哈哈,我也沒時間去找、去看!哈哈...........如果有任何的發現,記得再告訴我啦!哈哈...........謝謝

匿名 提到...

伊彤都几幽默哈哈..我都想睇下爬出黎嘅名妓点样嘅捏?
哗~你在赞自己很多优点哈!咁咪你嘅本色演出呵呵..
放心啦!睇到有关你的新闻图片后,实话你知嘎!

伊彤 提到...

Kaby,

哈哈,不要再讚我,我會面紅的!哈哈........那謝謝你啦!哈哈

匿名 提到...

爬出黎...哈哈哈~~ 好搞笑呵~~~
我唔係唔中意卡通...我都好中意睇動畫架...不過呢種style唔係好岩我啫...
我都係繼續捧學警場啦~~ 哈~~~

匿名 提到...

睇到"学警狙击"百度贴吧里有两个帖子,
有人议论你、赞你捏!你睇啦 会更开心啦哈哈~
http://tieba.baidu.com/f?kz=551827737

http://tieba.baidu.com/f?kz=551805401

戏里的药煲被人狂踩!D人话你的角色同帕翘配对就好啦呵呵..

匿名 提到...

係啦...點解係學警無感情線呢...
蝕左啦...........><

伊彤 提到...

yIN,

唉,係一套劇裡面要有感情線,咁我就應該做咗主角啦!哈哈..........所以呢,依啲嘢係唔到我話事嘅!我都想有感情線,因為我覺得自己做感情戲做得好啲!(愛情嗰隻)hee..............^,^

伊彤 提到...

Kaby,

我真的很開心啊!想不到有人會談論我!哈哈...........謝謝你啊!那你有沒有留言啊?哈........

匿名 提到...

都唔係主角先有感情線啦...
嗱...好似阿ling同邦少都唔係主角啦~~
又好似你係大冬瓜入面都有感情線喎~~
係咪? ^__^

匿名 提到...

我都好開心見到d留言=]
雖然有好有唔好...
後來多左幾個唔好的留言呀!!/. .\"

伊彤加油!
我都想伊彤快d有個完整d ge感情線...
今次大冬瓜果個感情線唔多完整...只是濛濛矓矓...
仲有飛短留長父子兵果個感情線都唔多詳細...
下次要個完完整整ge!=]

匿名 提到...

冇啊!我钟意"潜水"(斋睇無留言)呵呵..
觉得你第一部戏份仲多D,发挥又几好!
第一部在学警学校里成绩咁好,如果故事发展落去,俾你在第二第三部做女督察,多点描写你的英雄事迹等..其实都OK嘎!哈~都不知怎么表达?总之是说可以给多点戏份你吧?!
你第一部同Fiona的角色由敌化友,佢的角色第二部死咗,其实都可以由你同帕翘发展哈..D电视剧情都经常系咁的啦呵!反正主要都是公司话事,俾边个上位咋:P
似宜家嘅药煲真得睇唔落哈..

伊彤 提到...

yIN,

哈哈,其實我覺得嗰啲都唔太算係感情戲,我指嗰啲係有伏線,有高潮位,有ending嗰啲囉!不過,我會繼續努力嘅!等我!哈哈...........

伊彤 提到...

Jason,

其實唔緊要啦!無可能全世界都仲意我架嗎!而且我無sell 過自己係靚女!哈哈,所以人地讚我係bonus囉!哈哈........

伊彤 提到...

Kaby,

如果你是編劇的話,那就好啦!那我就有多一點戲份啊!哈哈............其實你也說得蠻對!因為有時候不是我們可以作主的!哈...........唯有自己做好本份吧!hee.............^,^

匿名 提到...

哇哇哇~ 呢d感情線啊~~~ 咁你真係要努力啦~ 我等你啊~~~~

匿名 提到...

其实你做戏OK。坚持落去。

ken 提到...

hi...... nice to meet u peggy.....i was emergency unit's fans(学警阻击)..... i like ur acting very much i will support u!!!!

伊彤 提到...

yIN,

係吖!我會努力嘅!放心等我!hee............^,^

伊彤 提到...

匿名先生,小姐,

謝謝你的讚賞!不過下一次可以留下的的名字嗎?那我就可以記得你啊!哈哈...........謝謝支持啊!哈..........

伊彤 提到...

Ken,

多謝你嘅支持吖!好開心又多咗一個新朋友支持我!yeah!我會繼續努力嘅!好歡迎你多啲上嚟留言,你又講吓你自己嘅嘢,等我同大家認識你多啲吖!哈哈.........

匿名 提到...

"怕羞草"就系"學警"裏面既"邦少",系大冬瓜你同他有感情線啊,哈哈,有的特別喔..呵呵.. 希望伊彤以後可以做主角...幹爸爹...

匿名 提到...

伊彤,你既FANS又多一個啦~~就系我咯~~哈哈~~

伊彤 提到...

seashellohx,

哈哈,多謝你吖!我好開心你竟然自願地同我講做我fans!hee........有啲怕羞添!其實我同怕羞草都唔算有太大感情線,只係好似妹妹仔咁見到佢好怕羞,會面紅,好想同佢地做朋友咁囉!哈哈.........不過真係好高興認識你!多謝支持,我會努力!奸爸爹!hehe...........^,^

匿名 提到...

i like when u acting at the 大冬瓜。。。。。。u look so cute.... =)

匿名 提到...

wat is ur next movie call????????

伊彤 提到...

Ken,

唉,我喺公司已經無存貨啦!睇嚟大家睇完依兩套,可能有一排都睇唔到我啲劇!唯有上嚟多啲同我傾計囉!哈..........................

伊彤 提到...

匿名先生,小姐,

多謝你嘅讚賞,好開心得到你嘅支持,下次記得留名吖!等我同大家認識吓你吖!hehe............

伊彤 提到...

匿名先生,小姐,

多謝你嘅讚賞,好開心得到你嘅支持,下次記得留名吖!等我同大家認識吓你吖!hehe............

匿名 提到...

我好钟意你演既角色。。把果个善良既狐妖演得好甘好,甘自然。。。希望你继续加油。。可以系娱乐圈发光发亮。。

匿名 提到...

我日日都有追体大冬瓜咖。。。。。。呵呵

伊彤 提到...

Ken,

你太誇獎我了!哈哈............你說的是真的嗎?如果真的話,我真的非常開心,可惜這幾天要開工,沒有有自己的演出啊!唉.............不過我會download來看的!hee......