自訂搜尋

2009年3月21日 星期六

旅遊拍攝—香港介紹


早前,我和Kawaii一起為朋友的旅遊雜誌拍攝一些介紹香港和大陸吃、喝、玩樂的好去處。

這是一本日本雜誌,第一天,我們一起去了羅湖商業城,因為他們想介紹遊客到那兒造衣服,而且那些衣服即晚就可以完成了!而且手工也不錯,價錢又平,真的很開心啊!哈哈.............


接著我們到皇室假期拍攝按摩、娛樂等等的消閒活動,原來那裡真的大得很,有泳池、桑拿、卡拉OK、按摩、乒乓球室、桌球室...等等,你還可以一邊唱歌一邊按摩,真的很開心啊!哈哈.........

晚上,我們去了一間日本餐廳,始終這是一本日本雜誌,所以日本餐當然是少不了介紹的項目!你看我們豐富的晚餐,是不是很美味呢?哈哈.............


還有,我身穿的就是早上在商業城所造的衣服,是不是很漂亮呢?呵呵!這就是我第一天的拍攝工作。


第二天,我們要介紹香港的地道早餐、快餐。所以一個早上就去了三個地方,介紹早餐,也就是這天早上我共吃了三個早餐,真的很貪吃啊!哈哈.............拍完早餐,我們去了另一個遊客區—赤柱進行第二輪的拍攝工作!哈哈............我和kawaii都買了不少東西回來啊!哈哈...........

你們覺得我是不是在外國旅行呢?哈哈................(那些背景一點也不像在香港啊)哈哈...........

最後,當然要去黃大仙參觀一下吧!俗話有云:拜得神多自有神保祐。日本人也很喜歡到寺廟參觀的!哈哈................

我總共拍攝了兩天,希望這次的介紹,可以吸引更多的日本人來香港旅遊吧!哈哈..........

10 則留言:

匿名 提到...

伊彤,

Wow, you look absolutely amazing. So beautiful haha……………………

The picture of the sushi makes me hunger and makes me want to go to Japan’s restaurant now. Is that sushi really nice? I bet it is !!!

You ate 3 breakfasts in the morning! GOD You must be so hungry! ^^……
May be you need to exercise now ! Joking…….

I went to黃大仙 before when I was a kid in the Chinese New Year I think. I can’t remember now. May be I am getting too old just like a 70 years old man.

You are not just attracting the Japanese people to go to HK, you are also attracting me as well. You made me want to jump into my laptop………. Now my head is aching. It is your all your fault……….HAHAH ^^

from simile )

匿名 提到...

睇到都流口水......><

匿名 提到...

d野食真係排得好靚-.-
見到都想食
下面幅相又真係唔似香港 好有外國風
 好似好享受咁>_<
做藝人有時真係幾開心 有得周圍去拍野XD

匿名 提到...

本雜誌叫乜名呀???
我想買番本...^^"
套衫係旗袍???好靚=]

最後果張相真係好唔似hk...我覺得似德國= ="

伊彤 提到...

simile,

係咪真架!哈哈...........講真,真係好好食。有時拍嘢無計啦!就算再飽都要拍話好好食!哈哈..(唔好話係我講比你地聽架!哈哈.....)
你咁耐之前去啦?咁你返嚟放暑假記得去睇吓啦!哈哈............我就每年一定去一、兩次,有時間會再去多啲!哈哈.........
吓?你整親個頭?好啦!入我數啦!哈哈.........咁你下次又講反啲嘢令我笑到肚痛,打和啦,好唔好?哈...............^,^

伊彤 提到...

yIN,

係吖!真係好好味,而且我覺得大陸真係變咗好多,變得越嚟越靚!哈哈.......你有機會去睇吓!哈哈..........

伊彤 提到...

pig,

有時係嘅!不過有時要你係咁拍係咁拍都幾辛苦架!哈哈..........^,^

伊彤 提到...

Jason,

我都唔係好知本嘢叫咩喎!不過我知道一定話你聽!哈哈...........多謝你讚我吖!哈哈..............^,^

匿名 提到...

Hi,..So Nice

羅湖商業城造衣服 which floor ?
Shop No And How Much ??

Thank you so much

伊彤 提到...

匿名先生,小姐,

喺五樓嚟架,不過我唔係好記得係邊個鋪位,我知道再話你聽吖!哈哈........